Mislenja i sugestii za Mazda CX-7

  • Креатор на темата Креатор на темата ross
  • Време на започнување Време на започнување
@Црноризец Храбар
Прочитај си го постот погоре, збореше дека нова Мазда ќе си ја поправал почесто од стар Ланд Ровер или BMW за исто пари купени.:pos:Маздата била понеквалитетен бренд :facepalm:
 
Троши ужасно многу, тешко се продава, делови изгор. Подобро Х5 или Х6.
Не си ме сватил добро и јас сум на страната на поскапите брендови. :)[DOUBLEPOST=1422709061][/DOUBLEPOST]
@Црноризец Храбар
Прочитај си го постот погоре, збореше дека нова Мазда ќе си ја поправал почесто од стар Ланд Ровер или BMW за исто пари купени.:pos:Маздата била понеквалитетен бренд :facepalm:
Не ја означив конкретно Маздата него сите поевтини џипови, BMW не спомнав никаде. Читај убаво... А тоа колку настаро кола ке биде здрава зависи од тоа од кој и од каде ја купуваш. Тотална индивидуалност е квалитетот или ке се погоди или не за секој уред е така па и за колите. Е сега ако имаш да си дозволиш за поскап бренд што навистина вреди тука нема муабет имаш сигурност на производот во случајов автомобилот што го имаш.
 
Последно уредено:
OK, згрешив, не спомна BMW туку Volvo. Како и да е, од мое лично искуство, од туѓи искуства кои ги среќавам секојдневно и од достапните информации, не се согласувам дека Land Rover произведува подоверливи возила од Мазда. Дека е полуксузен бренд кој по дифолт носи повеќе и полуксузна опрема, нема дискусија, ама дека за исто пари може да се купи половен Land Rover кој ќе служи бар приближно верно и доверливо како било кој нов јапонски suv, не верувам. А да не збориме за половен јапонски suv за исти пари како и Land Rover...
Друг муабет е тоа што на старо она што се наоѓа кај нас од Land Rover, исто ко BMW, Audi и Mercedes e скантан отпад донесен од Италија преку Бугарија. Отвори ги огласниците и посочи некој прв газда да продава сочуван Land Rover со малку километри кој го купил од овде со сервисна историја и слично и за прифатлива цена.
 
Колку една кола ке се расипува е индивидуална работа се разбира али сепак пред квалитетот стои и брендот.
Kolku se rasipuva e individualno, ama koga kje napraviš prosek, Mazdata se rasipuva pomalku i pomala e verojatnosta da ja "popravaš povekje" kako ti što vikaš.

Kvalitetot na materijalite vo enterierot e druga rabota.
 
Jas ke pišam poopširno od prva raka,samo malku pokasno(da mi se oslobodi pc-to)[DOUBLEPOST=1422727787][/DOUBLEPOST]Мој добар другар кој има подоста пари сакаше да купи убава кола без обзир дали е џип или спортска кола(предходно имаше Хонда,тјунирано Југо,..) ме стави на искушение да му предложам нешто бидејќи имаше верба во моето познавање(без скромност).Гледавме вакви-такви коли и кога излезе Маздата му ја предложив и некако му се бендиса.отиде во Скопје,му дадоа тест вожња и си ги струполи 45 000 евра без око да му трепне.

Колата има 2.2 бензиски турбо мотор со дирекно вбризгување.Тоа значи дека е поосетлив на лош бензин и во работа малку се слуша ``цуцкање`` типично за мотори со дирекно вбризгување.Џипот е брз,ама ако се форсира троши многу.Ако се вози поекономично знае да е и поекономичен за своите 260 Кс.Сме се возеле по патишта и на пример на ``Стража`` ги правел метла сите други без обзир на која кола се работи.Има 4 x 4 интелегентен пренос,со тоа што постојано преносот е на предни а електрониката праќа снага према потреба и на задните без да се осети во вожња.Има контрола за пролизгување и е многу ефикасна(испитано многу пати).Емтериерот е типичен маздовски и воопшто не е полош од новите коли или џипови.Ако е фулл опрема тогаш има и перфекно ``bosse‚‚ озвучување.Во вожња е чудо-ако се удри на туража буквално корни асфалт(во еден момент покажа 117 моментна потрошувачка).


Мана на овој џип и што треба да се пази е фабричката мана на предните дискови кои првите серии го имаа,а тоа е скратен влез на воздухот за ладење што можеше да доведе до кривење на предните дискови.Се осеќа по тресење на кочење.Втората мана е исто фабрика со грешка во турбото на првите серии.Се познава по појак чад на нагло додавање туража.Ако ги нема овие ефекти или е џипот од поновите верзии или овие делови се сменети во гарантер рок(без пари)
 
Последно уредено:
Procitav po stranski forumi deka imale problem i so kapacitetot na klimata kao ne bila dovolna. Inaku kolku sto citav dizelot e solidno izraboten taka da e najverojatno toj e targetot. Inaku sporedbata so BMW i ostanatite ne e celta na mojot post. Mazdata CX-7 ima dve prednosti nad spomenatite najdobar dizajn i vrednosta so godinite pobrzo i pagja dodeka ostanatite drzat cen bezobrazno visoka t.e. za cenata na najopremenata mazda sigurno edva ke zadovoli najsiromasnoto X5. Zatoa me interesiraa iskustvata od sopstvenicite kolkava e nadeznosta kaj ovoj SUV
 
@gjoko-mkd 2.3DISI turbo 16v е тој мотор и е легендарен благодарение на легендарната MazdaSpeed 6 која прва почна да го носи во 2006-та. Има миљарда модови и тјунинзи за него, а јапанците ко да го дизајнирале за многу тјунинг. Со „мали“ зафати(друга турбина, друг интеркулер, друг усис и издув и нови мапи) се прави скоро 400KS што е веќе и лимит за преносот кој го има.

@ross CX-7 имаат мој комшија и сопруг на бивша колешка и двајцата дизел варијанта. И двајцата се презадоволни од возилата(едниот има извозено над 200К километри и уште планира да го вози), но беа незадоволни од претходните дилери и сервис кои пропаднаа. Сега има нови сериозни дилери со нов сериозен сервис. Имаш и ефтини делови во Солид АС, а и сервисот е релативно ефтин. Дизелскиот мотор 2.2 common rail е многу погоден и поуздан и нема проблеми со отпадна нафта ко нашата. Така да, ако моторот е добар и каросериски ако возилото е сочувано не му ја мисли, неможеш да згрешиш.
 
OK, згрешив, не спомна BMW туку Volvo. Како и да е, од мое лично искуство, од туѓи искуства кои ги среќавам секојдневно и од достапните информации, не се согласувам дека Land Rover произведува подоверливи возила од Мазда. Дека е полуксузен бренд кој по дифолт носи повеќе и полуксузна опрема, нема дискусија, ама дека за исто пари може да се купи половен Land Rover кој ќе служи бар приближно верно и доверливо како било кој нов јапонски suv, не верувам. А да не збориме за половен јапонски suv за исти пари како и Land Rover...
Друг муабет е тоа што на старо она што се наоѓа кај нас од Land Rover, исто ко BMW, Audi и Mercedes e скантан отпад донесен од Италија преку Бугарија. Отвори ги огласниците и посочи некој прв газда да продава сочуван Land Rover со малку километри кој го купил од овде со сервисна историја и слично и за прифатлива цена.
Се согласувам дека купување настаро автомобил кои имал повеќе газди и купување автомобил од плац е мачка во вреќа. Кај нас огласиве се повеќето со напумпани цени и од плацеви и од луѓе бугарскиве огласи ми се чинат нешто поарни али не сите. Бугарските плацеви како што правеле превари никаде не правеле. Така да треба знаење и пазење за настаро автомобил.
 
Како па да не
Сите 4 задни штопови од редизајнот на х5 та се 4,5к.
Предните странични жмигавци се 600 ден парче.
Пуммпа за гориво комплет 6к,а само моторчето 2,5к
Воздушен буфер 3к.
И што е тука скапо во однос на другите автомобили
Одржувањето не се состои само во жмигавци и буфери, тоа е најмал проблем.Еден сервис 500 евра обичен, два сета гуми 1000 илјада и нешто евра, менување на околу 30000 илјади км, потрошувачка над 15,16 литри во град.Ова што го набројав е секојдневно, а потоа ќе се појават уште многу работи на кола стара 15 години, тогаш ќе може само да го гледа во двор или пред зграда.
 
Мене ме интересира од каде се тие цени и за кои делови...Колку што последно се сеќава, оригинал буфер (само воздушниот меур) беше 250-300 евра.
 
Мене ме интересира од каде се тие цени и за кои делови...Колку што последно се сеќава, оригинал буфер (само воздушниот меур) беше 250-300 евра.
Сигурно не се од овластен сервис.
Бидејќи беа 100 пати поскапи од даим и тој во лисиче затоа и пропадна маккар
За Х5та менување масло на аутоматик ми побараа 300 евра:tapp:.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom