Кој е статусот на МПЦ во христијанскиот свет?

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
Дали теоретски или практично владее теократија кога државата се меша во црковно канонски односи по налог на преферирана црковна група? или секуларноста подразбира протерување од имот со полициска сила на канонски препознатлива црковна организација по налог на канонски непрепознатлива организација?
Државата ли е православна хиерархија која треба да одредува кој е црковен афторитет и со тоа да врши агитација врз народот?

Државата и Црквата имаат свои улоги во Светов, во општеството и во животот: државата се заминава со овосветовните и материјалните нешта, а Црквата со духовните, која, преку своите членови, активно учествува и во световниот живот.
Ако МПЦ побара од државата да интервенира при појавата на паралелна „црква„ во Македонија, тоа значи дека Црквата побаала заштита од државата, но и заштита на законите, затоа што на една и иста државна територија, се појавила друга заедница, која себе се нарекува „црква„, иако законската/државната регулатива не познава можност за паралелно постоење на две верски заеднции, кои исповедаат иста вера: тоа е апсурд на здравиот разум.
 
иако законската/државната регулатива не познава можност за паралелно постоење на две верски заеднции, кои исповедаат иста вера: тоа е апсурд на здравиот разум.

A кој државен орган проценува дали две верски заедници исповедаат иста вера, ете има во Македонија регистрирано куп христијански цркви, кои сите го исповедаат Христос и вера во него.
 
A кој државен орган проценува дали две верски заедници исповедаат иста вера, ете има во Македонија регистрирано куп христијански цркви, кои сите го исповедаат Христос и вера во него.

„Модерните„ држави го превезедоа протестантскиот (не рисјанскиот) принцип на „одвоеност„ на државата од верата (Црквата?) па глумејќи лудило, за државите е најлесно да ја регистрираат било која верска заедница, во името од човековите „права„, меѓу кои е и „правото„ на вероисповест и приклонување кон некоја вера. Така, целата кривица во изборот од вероисповеста паѓа на поединецот (небитно што ќе одбере...) а власта, попут Пилата, мие раце и се оградува од изборот кој го чинат поединците, запазувајќи го наведеното „право„ на религиски избор.

Према томе, државата не е таа која ја одредува вистинската вера (тоа го знаеме од образовниот систем, за кој се грижи државата, кој е ѓоамити слободен од верските влијанија), односно државата, за да има „мир во куќата„, не се секира за поединечниот избор, кој секој од нас може да гои стори.

Тоа што различни верски заедници се повикуваат на истото име Божјо и проповедаат слична (а истовремено и различна) вера, тоа не значи дека се сите истовремено во право: тоа ни го вели здравиот разум. Кога сите заедници, кои се повикуваат на Писмото и на Христа би исповедале исто учење, тогаш не би постоела поделбата меѓу нив и сите би биле „едно„ во Христа Бога.

Христос собира, а Неговиот противник разделува...
 
To шо МПЦ се раздели од православните цркви чие дело е?

МПЦ не се раздели, туку ја врати својата укината самостојност: нема помесна Црква која на одреден начин не ја посакува својата самостојност па така е со МПЦ-ОА. Но, истовремено со самостојноста/автокефалноста, стои и обврската за непрекидно заедничарење со другите помесни/сестрински Цркви, оти само така, Црквата ја чува својата полнота.

МПЦ покажа дека е подготвена за муабет околу својот статус, но од другите помесни Цркви, пред се‘ српската, не видовме подадена рака. За грчката, да не прајме муабет...
 
МПЦ не се раздели, туку ја врати својата укината самостојност:
Taка не мисли ни една православна црква. Да беше така до сега ќе го признаеа таквото “враќање“
Тоа е само еднострано мислење и став.
 
Државата и Црквата имаат свои улоги во Светов, во општеството и во животот: државата се заминава со овосветовните и материјалните нешта, а Црквата со духовните, која, преку своите членови, активно учествува и во световниот живот.

Кога Државата и Црквата наместо да си ја играат својата улога ке почнат со режисерство сценографирање и жонглерај на улоги овој е добар тој е лош актер тогаш соодветно Стразбур ке даде до знаење дека сепак мора да се почитуваат некои основни правила на игра од друга страна истото тоа го бара и христијанскиот свет со кој МПЦ е во илегала пат кој свесно/несвесно сопствено го одбрала.

Ако МПЦ побара од државата да интервенира при појавата на паралелна „црква„ во Македонија, тоа значи дека Црквата побаала заштита од државата, но и заштита на законите, затоа што на една и иста државна територија, се појавила друга заедница, која себе се нарекува „црква„, иако законската/државната регулатива не познава можност за паралелно постоење на две верски заеднции, кои исповедаат иста вера: тоа е апсурд на здравиот разум.

МПЦ може да побара закон за распнување на одредени индивидуи или група на луге кои не им се по кеиф дали државата треба да го овозможи тоа во рамките на законот?
Зашто судот во Стразбур реагира за калакурницата која ја прават МПЦ и Државата кон ПОА?
 

...е 180 илјаден административен центар на расхристовена, расцрковена и фашистичка наднационална и наддржавна структура, позната како ЕУ, која одамна неме ориентир за тоа што „е„ а што „не е„.[DOUBLEPOST=1419098455][/DOUBLEPOST]

Ако си ја пуштиш фантазијата на пасење, ќе видеш дека може све...[DOUBLEPOST=1419098485][/DOUBLEPOST]
Зашто судот во Стразбур реагира за калакурницата која ја прават МПЦ и Државата кон ПОА?


Види пост погоре...[DOUBLEPOST=1419098645][/DOUBLEPOST]
Taка не мисли ни една православна црква. .

Така ти мислиш; дека другите не мислат тоа кое ти го мислиш...[DOUBLEPOST=1419098753][/DOUBLEPOST]
Тоа е само еднострано мислење и став.

Ај да гледаме и обратно.
Наведи ми еден единствен случај, каде 5 помесни православни Цркви се собрале и на шестиот народ му створиле Црква.
 
Последно уредено:
...е 180 илјаден административен центар на расхристовена, расцрковена и фашистичка наднационална и наддржавна структура, позната како ЕУ, која одамна неме ориентир за тоа што „е„ а што „не е„

Ако си ја пуштиш фантазијата на пасење, ќе видеш дека може све...

Де бе ова МПЦ ко орките од Hobbit battle of five armies вие против сите остали не рецкате ни Стразбург ни цркви ни бутур само незнам кој ви е the Evil Eye of Sauron.
 
дилемата е дали ако ни го земат идентитетот на црквата е подобро македонските рисјани да прифатат друга рисјанска, но 100% македонска црква... впрочем разликите мегу ортодоксната и католичката црква се вештачка работа, исто како и инатење со каледндарот ... а многу дамно, мислам пред 200 години ?? е имаше договорање да се здружат рисјанските цркви, мислам дека грците спречија ?...
 
дилемата е дали ако ни го земат идентитетот на црквата е подобро македонските рисјани да прифатат друга рисјанска, но 100% македонска црква... впрочем разликите мегу ортодоксната и католичката црква се вештачка работа, исто како и инатење со каледндарот ... а многу дамно, мислам пред 200 години ?? е имаше договорање да се здружат рисјанските цркви, мислам дека грците спречија ?...
Замисли некој Македонец да се појави пред Бог а да не е проиипадник на своја национална црква?!?
Па има да страда во најголемите маки во пеколот!!
 
Замисли некој Македонец да се појави пред Бог а да не е проиипадник на своја национална црква?!?
Па има да страда во најголемите маки во пеколот!!
не е битен вид на религијата, битно е црквата да е национална и да ги штити националните и државните интереси... во Албанија на времето Енвер Оџа забрани цркви и џамии, ама сега пак имаат и католички и православни цркви а имаат и муслимански џамии
 
не е битен вид на религијата, битно е црквата да е национална и да ги штити националните и државните интереси...
Извини но јас имам сосема различно мислење од твоето
Ниту една црква, џамија, синагога и тн не е национална туку е на Господ
 
не е битен вид на религијата, битно е црквата да е национална и да ги штити националните и државните интереси... во Албанија на времето Енвер Оџа забрани цркви и џамии, ама сега пак имаат и католички и православни цркви а имаат и муслимански џамии
и ко ќе дојде до судир на национални интереси - да има и судир на национални православни цркви.
Македонска со Грчка. Македонска со Бугарска, Македонска со Албанска.....
 
и ко ќе дојде до судир на национални интереси - да има и судир на национални православни цркви.
Македонска со Грчка. Македонска со Бугарска, Македонска со Албанска.....
па зарем нема ?? Дури во време на владеење на Отоманска империја тука, грците преку црквата владееја индиректно а и ги потплаќаа турските функционери за задушување на националните интереси на помалите народи...
Со кое право МПЦ ќе ја нарекуваат комуњарска црква а и грчката и српската се исклучиво во служба на нивните национални интереси ... истото го има и во Црна Гора....Е Австралија друго е, црквата и имотот си е на тие таму, судот не признава црковни закони...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom