Што вели Библијата за Божиќ?

  • Креатор на темата Креатор на темата Anicka555
  • Време на започнување Време на започнување
Let3,

членот 121314 веќе ти посочи дека митраизмот не ќе тоа што се чини дека е‘, а нешто слично и самито посочив па не е мудро бесконечно да се повикуваш на митраизмор, кој, се чини, има две верзии: оригинална, иранско-перисика и увезената во Рим, која е суштинки преработен аво однос на оригиниалот, а за да наликува на рисјанската приказна.[DOUBLEPOST=1419639404][/DOUBLEPOST]

Да: формалноста не ја чини суштината, а токму суштината е она кое мене лично ме занима...
Прејди на суштината и посочи како се одвива крштевањето во митраизмот.[DOUBLEPOST=1419639451][/DOUBLEPOST]

Посочи, што велат писмата за кршетавњето кое Христос го практикувал.
И христијанството има повеќе верзии, оригиналното, католичкото, протестантско, православно... и меѓу нив формалностите на крштевањето се разликуваат, и никој па ни ти не можеш да докажеш на која црква крштевањето е онака како што христос крштеваше и дали и колку се разликува од митраистичкото, Тертулијан и Јустин Маченикот запишаа дека митраистичките обреди кои се толку слични на христијанские се всушност дело на демонот (кој унапред знаел како ќе изгледа христијанството па со векови предходно ги создал сличните обреди со цел да се исмеват во иднина)
 
па ни ти не можеш да докажеш на која црква крштевањето е онака како што христос крштеваше

Не ми ја префрлај кривицата мене: сам си дебатираш, сам влегуваш во непознаници, а не даваш нитуеден одговор на конкретко и јасно прашање.[DOUBLEPOST=1419710466][/DOUBLEPOST]
митраистичките обреди

Од посочениот материјал, видовме дека митраистичките обреди се увезени од иранско-персискиот цивилизациски простор и се битно различни од римскиот митраизам.

„Некој „тука намерно ги помешал нештата, а намерата не е тешка за препознавање.
 
Може коментар з аова? прва пат читам вакво нешто


Neverovatna sličnost između Krišne (rođen oko 1200.godina pre nove ere) i Isusa

Krišna je inkarnacija boga sunca Višnua koji se budi ili uzdiže za vreme zimske kratkodnevnice.
Krišnu je u štali rodila devica Devaki („Jedina Božanstvena“).
On je bio kraljevskog porekla i princ.
Krišna je “Kralj Jadusa“.
Kao i Isus, koji je po tradiciji rođen u pećini, i

Krišna je rođen u “pećini nalik na tamnicu“.
Posle rođenja, beba Krišnu,
je stavljena u “korpu za odvajanje kukuruza ili drugim rečima, u jasle“.
Velike naznake i čudesa su pratile Krišnino rođenje,
uključujući pojavu sjajne zvezde.
Njegovom rođenju su prisustvovali anđeli, mudraci i pastiri i on je predstavljen sa poklonima, uključujući zlato i tamjan..
Njegov očuh je bio u gradu radi plaćanja poreza kada je Krišna rođen.
Bog-junak je bio progonjen od tiranina koji je naredio pokolj novorođenčadi.
Dete Krišna je bio prenešen preko reke.
Još kao dečak, činio je čuda i čudesa, i bio slavljen kao božanska inkarnacija.
Pastiri su ga obožavali kao Boga.

Krišna je “iskušavan“ u divljini od strane “raznih zloduha“,
pre nego što je zdrobio zmijinu glavu.
 
Може коментар з аова? прва пат читам вакво нешто


Neverovatna sličnost između Krišne (rođen oko 1200.godina pre nove ere) i Isusa

Krišna je inkarnacija boga sunca Višnua koji se budi ili uzdiže za vreme zimske kratkodnevnice.
Krišnu je u štali rodila devica Devaki („Jedina Božanstvena“).
On je bio kraljevskog porekla i princ.
Krišna je “Kralj Jadusa“.
Kao i Isus, koji je po tradiciji rođen u pećini, i

Krišna je rođen u “pećini nalik na tamnicu“.
Posle rođenja, beba Krišnu,
je stavljena u “korpu za odvajanje kukuruza ili drugim rečima, u jasle“.
Velike naznake i čudesa su pratile Krišnino rođenje,
uključujući pojavu sjajne zvezde.
Njegovom rođenju su prisustvovali anđeli, mudraci i pastiri i on je predstavljen sa poklonima, uključujući zlato i tamjan..
Njegov očuh je bio u gradu radi plaćanja poreza kada je Krišna rođen.
Bog-junak je bio progonjen od tiranina koji je naredio pokolj novorođenčadi.
Dete Krišna je bio prenešen preko reke.
Još kao dečak, činio je čuda i čudesa, i bio slavljen kao božanska inkarnacija.
Pastiri su ga obožavali kao Boga.

Krišna je “iskušavan“ u divljini od strane “raznih zloduha“,
pre nego što je zdrobio zmijinu glavu.

Teшки небулози. Еве ти ги споредбите на Исус Христос со Кришна, Буда, Хорус, Заратустра, Митра, Атис, Дионис (Бахус) и уште некои наводно распнати божества и ќе видиш каков фалсификат е она што го имаш наведено

http://thedevineevidence.com/jesus_similarities.html
 
Може коментар з аова? прва пат читам вакво нешто
.

ZOTE,

„кваката„ е многу едноставна: гледано од денешно време, можеш многу лесто да ги стајш сите религиознои учења и нивните божеста на иста маса, да ги споредиш и да најдеш што е меѓу нив слично а што суштински различно и да увидиш дека сите имаат барем грам заедничко. Такво нешто не би можел да сториш пред 1000 или повеќе години, оти е појќе од јасно дека религиите, посебно оние од различни “географии“, се автохтони и немаат речиси ништо задничко со другите религии и учења од временски и просторно оддалечните места.

Заедничко за сите нив, секако, е верувањето во бог или богови, насетувањето на постоењето на крајот од Светов и на постоењето задгробен живот.
 
Последно уредено:
Oчигледна е врската на паганските култови во настанувањето на денешното христијанство.
Као пример Марија - мајката на Исус, одвај неколку пати споменета во евангелијаа, Павле не ја споемал ниту еднаш како и да не постоела, во писмата дури пишана како жена која го сметала Исус за лудак кој треба да се затвори дома, во првите децеинии и векови ни трага и гласа од неа...и стана мајка божја, светица речиси на ист ранг на Бог, заштитничка на човештвото....
Од древни времиња, паганските култови имаа своја богиња мајка, тој култ беше мошне силно вкоренет во луѓето за да може да се искорени, така да христијанството ја понуди Марија како замена за култотна големата мајка, храмовите посветени на големата мајка се пренаменија во цркви на Марија, паганскиот култ си остна до деншен ден но со хистијанска фасада
 
Као пример Марија - мајката на Исус, одвај неколку пати споменета во евангелијаа, Павле не ја споемал ниту еднаш како и да не постоела,

Ха-ха!...
А ако Павле ја споменал 3 пути, тогаш ќе речеше, а зашто Матеј не ја споменал бар‘ 16 пути...:pos:
 
во писмата дури пишана како жена која го сметала Исус за лудак кој треба да се затвори дома,

Мајката Божја, која била и тоа како свесна Кого Го родила, за Христа сметала дека Е (тииит...).

Let3,
запрепастуеш со ‘воа неписменлаков, мислим...[DOUBLEPOST=1419783254][/DOUBLEPOST]
Но Павле не ја споменал ни еднаш

И се‘а, што да прајме ако Павле не ја споменал...
 
Последно уредено:
И се‘а, што да прајме ако Павле не ја споменал...
Први запишани текстови за исус се од Павлета, кај него
Нема безгрешно зачнување
Ја нема Марија
Го нема предавството на Јуда
Павле и исусовите ученици се Назарени

Ако во првите текстови ги нема а се јавуваат во подознежните тоа значи дека

прикаската за безгрешно зачнување настанала подоцна
Марија станува светица подоцна
прикаската за Јудиното предавство е уфрлена подоцна
Исус од Назарен станал исус од Назарет подоцна
 
Први запишани текстови за исус се од Павлета,

Ај ој легни си...
Евангелистите за кого пишуваа, за Хари Постер?[DOUBLEPOST=1419787949][/DOUBLEPOST]
П
прикаската за безгрешно зачнување настанала подоцна

Читај ги евангелијата...[DOUBLEPOST=1419788013][/DOUBLEPOST]
Марија станува светица подоцна

Секако „подоцна„: Црквата не познава живи Светии, освен ако истата ги прогласи за Свети, но дури по нивната смрт, а согласно нивната заслуга да бидат Свети.

Не кажуваш ништо ново.[DOUBLEPOST=1419788044][/DOUBLEPOST]
прикаската за Јудиното предавство е уфрлена подоцна

Во 16-от век?...:sneaky:[DOUBLEPOST=1419788081][/DOUBLEPOST]
Исус од Назарен станал исус од Назарет подоцна

Кога „подоцна„., можеби вчера? И „вчера„ е подоцна од „денес„.
 
Кога „подоцна„., можеби вчера? И „вчера„ е подоцна од „денес„.

Eве на приер, према павле, Исус кога воскреснал му се јавил на дванаесете апостоли

4 дека Тој беше погребан и дека на третиот ден воскресна, според Писмата
5 и дека му се јави на Кифа и потоа на дванаесетте

Јуда во тоа време бил мртов, на негово место апостол се уште не беше избран (то се случи дури од кога Исус се вознесе на небото) така да беа единаесет апостоли, не дванаесет. Но во време на павле прикаската за предавството на јуда и неговата смрт - се уште не беше измислена, во негово време - си беа живи и здрави дванаесет апостоли
 
Eве на приер, према павле, Исус кога воскреснал му се јавил на дванаесете апостоли

4 дека Тој беше погребан и дека на третиот ден воскресна, според Писмата
5 и дека му се јави на Кифа и потоа на дванаесетте

Јуда во тоа време бил мртов, на негово место апостол се уште не беше избран (то се случи дури од кога Исус се вознесе на небото) така да беа единаесет апостоли, не дванаесет. Но во време на павле прикаската за предавството на јуда и неговата смрт - се уште не беше измислена, во негово време - си беа живи и здрави дванаесет апостоли

Убо‘ си пишува во стихот: Христос им се јавил на сите на кои требало да им се јави: и на Мајка Си, и на мироносиците, и на Марија од Магдала, и на Лука и Клеопа на патот кон селото Емаус, и на Кифа/Петар, а „потоа„ (што значи, по вокресението) и на дванаесетте, што значи и на Матиј, одбраниот Апостол со ждрепка.

Туку, мислата ми беше оваа: Св. Ап. Павле не е дел од дванаесетте Апостоли, туку Павле им се придружува на дванатесетте дури 3 г. по воскресението Христово, по неговата средба со Христа, кога Павле патувал кон Дамаск. Према томе, Св. Ап. Павле не е евангелист па да мора да го запише овосветовниот живот од нашиот Господ, туку Павле е „апостол на незнабожците„, чија улога била да го шири евангелието по Средозмноморските земји и токму затоа Павле има напишано најголем број посланија, во споредна со другите Аподстоли. Така, Павловата ревност кон Законот Мосјсеев, сам Павле ја искористува како ревност кон Законот Господов, проповедајќи кај незнабожците и формирајќи нови Цркви.

Ти благодарам на вниманието. :coffee:
 
Последно уредено:
Убо‘ си пишува во стихот: Христос им се јавил на сите на кои требало да им се јави: и на Мајка Си, и на мироносиците, и на Марија од Магдала, и на Лука и Клеопа на патот кон селото Емаус, и на Кифа/Петар, а „потоа„ (што значи, по вокресението) и на дванаесетте, што значи и на Матиј, одбраниот Апостол со ждрепка.

Туку, мислата ми беше оваа: Св. Ап. Павле не е дел од дванаесетте Апостоли, туку Павле им се придружува на дванатесетте дури 3 г. по воскресението Христово, по неговата средба со Христа, кога Павле патувал кон Дамаск. Према томе, Св. Ап. Павле не е евангелист па да мора да го запише овосветовниот живот од нашиот Господ, туку Павле е „апостол на незнабожците„, чија улога била да го шири евангелието по Средозмноморските земји и токму затоа Павле има напишано најголем број посланија, во споредна со другите Аподстоли. Така, Павловата ревност кон Законот Мосјсеев, сам Павле ја искористува како ревност кон Законот Господов, проповедајќи кај незнабожците и формирајќи нови Цркви.

Ти благодарам на вниманието. :coffee:
Матиј не бил одбран тогаш со ждрепка.
Тоа се случи дури од како Исус се вознесол на небото. Многу по покажувањето.
Инаку Павле сам за себе вели дека е апостол. За другите можеме да кажеме дека Исус ги одбрал, јавно ги повикал, но Павеле се мнушнал низ задна врата “Еве ми се јави лично мртвиот Исус и ми рече дека и јас сум апостол“
 
Матиј не бил одбран тогаш со ждрепка.
Тоа се случи дури од како Исус се вознесол на небото. Многу по покажувањето.

Колку „многу„? „Многу многу„ или помалку „многу„?[DOUBLEPOST=1419795377][/DOUBLEPOST]
Инаку Павле сам за себе вели дека е апостол.

Така вели Павле, така вели Црквата, така велам и јас. Што е тука новото?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom