Мотивирање на ученик

  • Креатор на темата Креатор на темата pumaval
  • Време на започнување Време на започнување

pumaval

Дрвен Адвокат
Член од
5 септември 2008
Мислења
1.482
Поени од реакции
598
Темава е за размена на искуства за мотивирање за учење. Методи, начини, "трикови" како да натераш дете да фати книга. Како вас ве мотивирале и слични примери?
Знам дека многу зависи од детето, опкружвањето, наставниците па и самата материја за учење, па нешто што придонесува кај некој ученик не мора да значи дека дејствува исто и кај друг.

Конкретно се работи за ученик во 9то одделение. 7мо и 8мо беше малку полош, ова тромесечје нема единица, но сепак мислам дека може повеќе.
Значи не се работи за тупо дете кое не сваќа, туку едноставно не сака да фати книга. Од семејството не е принудувано на работа па да неможе да учи. Многу му е поинтересно да си игра на компјутер, во маало, да шета, да гледа филмови отколку да учи. Мотивирање како: нов телефон, компјутер и такви ствари досега не функционираа. Ниту пак такви работи како забрана за седење на компјутер, излегување итн.
 
Чим со нов телефон и компјутер сте го мотивирале и не функционирало, не очекувајте дека сега некако ќе го мотивирате, сте го разгалиле и тоа е тоа.

Не знам, ја коа учев школо со комунистичкото воспитување ме `мотивирале` да учам. :D
 
Темава е за размена на искуства за мотивирање за учење. Методи, начини, "трикови" како да натераш дете да фати книга. Како вас ве мотивирале и слични примери?
Знам дека многу зависи од детето, опкружвањето, наставниците па и самата материја за учење, па нешто што придонесува кај некој ученик не мора да значи дека дејствува исто и кај друг.

Конкретно се работи за ученик во 9то одделение. 7мо и 8мо беше малку полош, ова тромесечје нема единица, но сепак мислам дека може повеќе.
Значи не се работи за тупо дете кое не сваќа, туку едноставно не сака да фати книга. Од семејството не е принудувано на работа па да неможе да учи. Многу му е поинтересно да си игра на компјутер, во маало, да шета, да гледа филмови отколку да учи. Мотивирање како: нов телефон, компјутер и такви ствари досега не функционираа. Ниту пак такви работи како забрана за седење на компјутер, излегување итн.

према успех и награда, ако тој со единици и двојки има компјутер нов телефон филмови рает гледање, зошто би учел? за единица или двојка - нокиа 3310 да му се смее цело училиште, новиот телефон под клуч и со донесена најмалце четворка - ќе го добие, на компјутер само работи околу учењето,никакви игри, ни сурфања - ако треба под надзор на компјутер да работи, со донесена најмалце четворка - ќе има пристап и до игри и до слободен интернет. Нека знае дека некои работи треба да ги заслужи.
 
Во прво одделение учевме да пишуваме, и учителката да провери колку знаеме ни диктираше, а ние требаше да пишуваме. Јас мислам еден збор немав погодено правилно :D , па кога ги видоа резултатите дома јадев таков ќотек што мислам до крај на живот ќе го памтам, уште ме боли кога ќе се сетам, ама затоа научив да пишувам и да читам во наредните 2 дена :D
Е сега, кога подпораснав малку ни ќотекот немаше ефект, ни исклучувањето интернет, ни казнувањето дома, ни "бркањето" од дома :D. Знаев да седам со книгата у рака по 1-2 саати (демек кога ќе влезат у соба учам), а уствари една реченица немав прочитано ... се свестив дури у четврта година средно.
Муабетот ми е, тешко да се мотивира со нешто, додека не се свести самиот дека ќе му треба учењето у животот..
 
Кога реков не функционира мислев на: Ако ти се подобри оценките ќе имаш нов телефон, а он пак исто, (можда не сака нов телефон ќе речеш).
А од другово како : нема да имаш интернет, тој вели: - Ако ми исклучите интернет ич нема да учам
:S
 
А го интересира нешто од наука? Уметност барем? Или ко крајно прашање што сака да биде кога ќе порасне?
 
Кога реков не функционира мислев на: Ако ти се подобри оценките ќе имаш нов телефон, а он пак исто, (можда не сака нов телефон ќе речеш).
А од другово како : нема да имаш интернет, тој вели: - Ако ми исклучите интернет ич нема да учам
:S
Значи тој диктира, то е најголема грешка, да оставиш детето да те условува и диктира, па не знам кој повеќе ќе издржи дали тој без телефон и интернет и компјутер или родителлот со неучење... добро сине, не учи, му го земаш телефонот, компјутеро ставаш на оглас, интернето одјавуваш... нема излегување, па сега види, јас можам така и 3 месеци дали ти ќе можеш 3 дена.
Мора родителот да си врати авторитетот кај детето
 
Може не му се учи за да не го викаат бубалица - сигурно во клас сите се “мирни“ :rolleyes::noze:
- Kids these days :facepalm: :tapp:
 
А го интересира нешто од наука? Уметност барем? Или ко крајно прашање што сака да биде кога ќе порасне?
Од наука го интересира само информатичка технологија и малку електро. Но не е нешто да проучува и да пребарува или да чита книги туку сака да поправа компјутер, ламбички некои и такви ситни работи. Уметност не, ама сака да игра фудбал. Кога ќе порасне не знае конкретно што сака да биде, но нешто околу поправање компјутери (форматирање, инсталирање драјвери, систем рикавери (recovery) и поправање околу хардвер нешто). А кога ќе му се рече дека за тоа треба да учи, да знае англиски, физика тој е свесен тоа (незнам во колкава мера, највероватно е само на зборови да вели ДА ДА, ОК, ЗНАМ) и потоа пак не учи и си тера по старо.

Значи тој диктира, то е најголема грешка, да оставиш детето да те условува и диктира, па не знам кој повеќе ќе издржи дали тој без телефон и интернет и компјутер или родителлот со неучење... добро сине, не учи, му го земаш телефонот, компјутеро ставаш на оглас, интернето одјавуваш... нема излегување, па сега види, јас можам така и 3 месеци дали ти ќе можеш 3 дена.
Мора родителот да си врати авторитетот кај детето

Неговите родители се претежно на работа по цел ден, па за да добие некој надзор. Последно кога беше без интернет дома 3 дема, беше кај неговиот другар цело време.


Може не му се учи за да не го викаат бубалица - сигурно во клас сите се “мирни“ :rolleyes::noze:
- Kids these days :facepalm: :tapp:
Може да е тоа. Не дека нема некои со 5ки, ама и тие не се нешто посебно да се истакнуваат, туку имаат 5ки оти се подобри од другите (ако на нив им се пишат реални оценки 2-3, другите ке треба да паднат година)
 
Последно уредено:
Од наука го интересира само информатичка технологија и малку електро.
Чим го интересира информатичка технологија, нема потреба за грижи. Лошо е доколку не му се учи, а го интересира политика.

А кога ќе му речам дека за тоа треба да учи, да знае англиски, физика тој е свесен тоа (незнам во колкава мера, највероватно е само на зборови да вели ДА ДА, ОК, ЗНАМ) и потоа пак не учи и си тера по старо.
Веројатно веќе знае англиски многу повеќе отколку што мислиш. Со тек на време, мора да научи, со самата работа се учи. А физика не му треба воопшто, не го лажете.
 
према успех и награда, ако тој со единици и двојки има компјутер нов телефон филмови рает гледање, зошто би учел? за единица или двојка - нокиа 3310 да му се смее цело училиште, новиот телефон под клуч и со донесена најмалце четворка - ќе го добие, на компјутер само работи околу учењето,никакви игри, ни сурфања - ако треба под надзор на компјутер да работи, со донесена најмалце четворка - ќе има пристап и до игри и до слободен интернет. Нека знае дека некои работи треба да ги заслужи.

okq-101772.jpg
 
Мене наставничката ме мотивираше. Најсериозно пишувам, од прво до четврто мислам у трето беше на почетокот рече тој што ќе прочита најмногу книги ќе биде соодветно награден. Си запишував колку сум прочитал, на крајот од годината имав прочитано 44 книги.
И добив еден сет фломастери и темперни бои. :icon_lol:

Преку лето се дешаваше 4-5 пати неделно да идам у библиотека, тие дури ме испрашуваа што се случувало во книгата. А татко и мајка ми се загрижија, татко ми сакаше да ме носи на лекар да не побудалам од многу читање. :icon_lol:
Си учев јас и понатаму, на натпревари идев математика, додуша тоа беше 5то и 6то земав второ место на регионален и требаше да идам на државен, не знам што се случи не отидов. И олабавив малку, прв тест во 5то историја, двојка, кога си дојдов дома добив таков шамар, што добив желба цела вечер да учам и до полугодие 10 пати одговарав. :D E oттогаш тоа ми беше рутината, ако сум сабајле на школо си идам до кај еден-два саат пишувам домашна читам саат-два и дури после идам на флипери, играм фудбал или што да е. Преку лето, кога беше жешко си читав книги надвор од тие што ни се за лектири, после од 6 додека не се стемни фудбал.

И сеа изгледа ко да се изнафалив колку сум најјачи, ама не. Не мислам дека ќотекот е тоа што ме натера да учам. За илустрација после тој ќотек станав уште попалав, во рок од месец дена им ја дупнав глата што би рекол Џони на двајца комшии, паднав од точак скршив рака, со гипс играв фудбал, ми го извадоа гипсот па во рок од 3 дена уште еднаш скршив рака, ама книгите не ги оставив. И натаму математика бев втор во клас (не можев со првиот, си имаше талент детето отиде и на Олимпијада, а и татко му беше професор на Машински).

Значи не е ќотекот, не се ни родителите толку, колку, пак не знам како да опишам, некоја чудна среќа, памтам колку насмеани и среќни сме биле кога професорот ќе го донесе математичкото списание Нумерус. Дали оти немавме компјутер до 2005та, ама пак се дешавало на флипери и плејстејшн да дремеме до доцна.

Значи, како што кажав на почетокот, наставничката беше таква што не можеше, а да не слушаш кога зборува, кога некогаш ќе кикснеш на некој тест, онака строго ќе те погледне или ќе те искритикува, со сила лично родителите никогаш ни постигнале ниту нешто ќе постигнат барем кај мене.
 
премногу опуштено го разбира животот, компјутер има телефон има интернет има (и да нема кај другар му има) во иднина се гледа кај шо форматира компјутер, менва хард диск ез некоја идеја и желба а постигни повеќе и подобро. Мислм дека не знае да ја цени вредноста на тоа што има, тоа му е дадено без оглед што да направи или не направи, исто ко мене некој да ми рече “ќе ти давам просечна плата сакаш иди на работа сакаш седи си дома“ Има деца на кои треба подрастично да им е укаже на реалноста на животот, така да мислам дека треба построго и поостро и со поседување и со имање на работи, за мое дете да е око не ми трепнува компјутер да му го продадам и стар алкател без икакви функции да му земам ако со тоа мислам дека ќе го наѕтерам на размислување. И секако и разговор, “Слаб си ученик, не учиш, времето ти поминува на игри и телефон, тоа мора да се промени од тебе се барапоголем труд, не барам ни да ораш ни да копаш ни да ми служиш, единствено нешто што се очекува од тебе е да учиш, не мора ни да си прв во класот али да покажеш труд и воља, затоа додека не ги видам резултатите, нема компјутер нема телефон, не мене никој не ми дава плата ако не се потрудам, и се шо сакаш екстра од неопходни работи да имаш - ќе треба да ги заслужиш, па сега види си“
 
Абе не е битното само да се учи, ученикот треба да НАУЧИ :D Та ако е за така сите ние сме учеле, ама колку сме научиле :D
 
Едноставно може не го интересира школо ,барем како што кажа некој член погоре да го интересира уметност ,некој инструмент да го интересира ,балет да игра ,ако од школо не бива ништо барем да има нешто друго или некој занает нека си научи и така нема да му вреди овде и факултет да заврши и со 10 -ки да е .А тоа да му шерифуваш на дете кое нема уште развиено карактер има 2 краја или ќе ти се покорува (она лет3 што сака да направи старото ЈНА воспитување ) или ќе забега скроз ќе нема никаква контрола врз детето .Сепак треба да се најде заеднички јазик со детето и највеќе зависи од природата на детето .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom