Искуства Alfa Romeo 147 ?!

Македонец

мразам патетика во натпис
Член од
12 февруари 2007
Мислења
3.928
Поени од реакции
3.814
Ме интересира мислење за Alfa Romeo 147 (2000-2004)
Значи пред се барам искуства од сопственици на овој модел на возила, не ме интересираат муабети од типот "скапи им се деловите", "не зимај алфа земи си голф", а уствари во животот немаат влезено во алфа, а камо ли да ја имале.

Имам читано по форумите од соседните земји, таму во глобала се презадоволни, е сега уште ме интересира искуството како се покажале на нашите македонски патишта.


2001-2005_Alfa_Romeo_147_Selespeed_Twin_Spark_5-door_hatchback_03.jpg
 
Имаат конфорд , не се лоши како модел пред некое време возев , пред да си земам ја кола пробав една ваква.Како за помала кола се супер .За мотор незнам многу и не се разбирам битно не тропаат , а и не се возени многу за разлика од голф или некоја друга кола слична на оваа класа .На нашиве патишта што и да купиш ќе почне да откажува со тек на време зашто супер ни се патиштава.
 
Барај од моделите со црвена кожа во ентериерот, топ се.
 
Јас доста имам гледано од овие. Тешко да најдеш некоја во одлична состојба.
Ги критикуваат за предницата најмногу, понежни се троа. :) Моторите се одлични.
Алфа си е алфа, што има да се разговара многу, ако си решил да купиш и ќе купиш.
Ако најдеш 147 во одлична состојба, ќе биде тоа љубов на прв поглед. :)
 
јас ќе ти пишам тоа што го знам,а за маните најдобро е да прашаш во некој маалски сервис,пошто во овластените такви одговори не добиваш.

-алфата има предно вешање со две трапезоидни рамена од кои горното е помало а долното поголемо и заедно со еластичната виљушка и амортизерот формираат трапез .тоа дава најдобри можности за поставување на тркалото во кривина-се поставува во најдобра можна положба.резултат-најдобро време на поминување на стазата со чуњеви-над 130 км/ч брзина.

-бензиските мотори се твин спарк,или преведено на наши две свеќици по цилиндар(менуваш 8 на сервис,наместо 4),кои во различен режим на работа работат со различен такт.некогаш се палат заедно,некогаш прво едната па другата во зависност од зададената задача.

-усисната грана е нормално варијабилна,има една подолга а потенка грана за ниски обртаи и покуса а со поголем ф за повисоки обрати.тоа се регулира со лептир,нормално компјутерски

-задното вешање е решено со попречни рамена,каде долното е од високоеластичен челик во 7 слоеви пресуван,а горното заради пониуско тежиште е алиминиумско.тоа допринесува исто така да се добие ефект на пасивно управување со задните тркала и идеална поставка на тркалата во кривина.лоша страна на ова решение е помал гепек него конкуренцијата.ама ова е алфа.

предните светла се првите полификални(светла со повеќе фокуси) ставени на една кола.

дизел моторите се опеани во многу четива.првиот комон реил мотор во светот е ставен во Алфа(156).првата серија има јуниџет комон реил со притисок на пумпата од 1350 атмосфери
 
Gledaj da e motor 1.9jtd so 85kw. Imaat dobar izgled i odlicen motori tuka zavrsuva falenjeto. Se drugo e skart, od prednica, materijali za izrabotka, plastiki itn. Strasno im se rasipuvaat elektricnite prozori isto i centralnoto. Edna serija od ovie imaa problem so diferencijalot vo menjacite.
 
Gledaj da e motor 1.9jtd so 85kw. Imaat dobar izgled i odlicen motori tuka zavrsuva falenjeto. Se drugo e skart, od prednica, materijali za izrabotka, plastiki itn. Strasno im se rasipuvaat elektricnite prozori isto i centralnoto. Edna serija od ovie imaa problem so diferencijalot vo menjacite.
Те начекав тука, да не отворам нова тема ... што викаш за Captiva 2.0 Vcdi со 150 коња и највисоко ниво на опрема Cosmo, какви се моторите, чив производ?
 
јас ќе ти пишам тоа што го знам,а за маните најдобро е да прашаш во некој маалски сервис,пошто во овластените такви одговори не добиваш.

-алфата има предно вешање со две трапезоидни рамена од кои горното е помало а долното поголемо и заедно со еластичната виљушка и амортизерот формираат трапез .тоа дава најдобри можности за поставување на тркалото во кривина-се поставува во најдобра можна положба.резултат-најдобро време на поминување на стазата со чуњеви-над 130 км/ч брзина.

-бензиските мотори се твин спарк,или преведено на наши две свеќици по цилиндар(менуваш 8 на сервис,наместо 4),кои во различен режим на работа работат со различен такт.некогаш се палат заедно,некогаш прво едната па другата во зависност од зададената задача.

-усисната грана е нормално варијабилна,има една подолга а потенка грана за ниски обртаи и покуса а со поголем ф за повисоки обрати.тоа се регулира со лептир,нормално компјутерски

-задното вешање е решено со попречни рамена,каде долното е од високоеластичен челик во 7 слоеви пресуван,а горното заради пониуско тежиште е алиминиумско.тоа допринесува исто така да се добие ефект на пасивно управување со задните тркала и идеална поставка на тркалата во кривина.лоша страна на ова решение е помал гепек него конкуренцијата.ама ова е алфа.

предните светла се првите полификални(светла со повеќе фокуси) ставени на една кола.

дизел моторите се опеани во многу четива.првиот комон реил мотор во светот е ставен во Алфа(156).првата серија има јуниџет комон реил со притисок на пумпата од 1350 атмосфери

Секоја чест за одговоров (y)

Значи уште останува најгорливиот дел, т.е оптичката варка која ја носи цената.
Како што гледам по огласи во просек се околу 2600-2700 еу 5 врати 1.9јтд.

Е сега кога одам на autoscout24.eu таму ги гледам истите возила со цена од 1000 еу. Но со минимум 250.000км.

Значи играта е во тоа што ги носат од Италија за 1000еу. Уште 200 еу за превоз до тука, 100 еу некој ситен сервис,20еу за враќање километража, и 500 еу царина. Вкупно 1900 еу. Нивната цел е да ќарат барем 500 еу мин.

Е поради тоа што нив им е битно да ќарат 500 еу, во Македонија ги носат најлошите алфи од Италија за мочани 1000еу со 250.000км мин.

Мислам дека ме сфати што ми е поентата, дека џабе народов ќе се излаже еј алфа ќе возам за евтина пара.А реалноста е дека испод 3500еу не ни треба да се бара овакво возило. Па еден голф4 држи 3500еу цена од 2000год. :)
 
Најдобро е кола да се купува од Италија бидејќи таму не фрлаат сол по патиштата(топло е).Холандските коли се права катастрофа,и ако не се корегирани на лимот тој е полн со корозија.Слично е и со германските коли.

Италијанските обавезно се префарбани,и тоа квалитетно .Имало некои кваки со осигурањето и им се исплатело.
За состојбата на колата и поминатите км мора убаво да се прегледува и да се има око соколово.Поминатите км неможат лесно да се сокријат.Сигурно има некој дел во ентериерот што е излитен а не е сменет(папучите од кумплуг,рачката од мењачот....)
 
Секоја чест за одговоров (y)

Значи уште останува најгорливиот дел, т.е оптичката варка која ја носи цената.
Како што гледам по огласи во просек се околу 2600-2700 еу 5 врати 1.9јтд.

Е сега кога одам на autoscout24.eu таму ги гледам истите возила со цена од 1000 еу. Но со минимум 250.000км.

Значи играта е во тоа што ги носат од Италија за 1000еу. Уште 200 еу за превоз до тука, 100 еу некој ситен сервис,20еу за враќање километража, и 500 еу царина. Вкупно 1900 еу. Нивната цел е да ќарат барем 500 еу мин.

Е поради тоа што нив им е битно да ќарат 500 еу, во Македонија ги носат најлошите алфи од Италија за мочани 1000еу со 250.000км мин.

Мислам дека ме сфати што ми е поентата, дека џабе народов ќе се излаже еј алфа ќе возам за евтина пара.А реалноста е дека испод 3500еу не ни треба да се бара овакво возило. Па еден голф4 држи 3500еу цена од 2000год. :)
Od italija da se donese kola kosta najmalku 500 evra, a moze i povekje. najsmesni mi se ovakvi prosti i selski komentari. Osven carina se plakja uste plus 200 evra rezija, da ne zboram kolku zaebancii ima da se izvadi eur1 za da platis pomalce carina inaku ke platis uste 200-300 evra povekje.
250.000km ne e nisto, kojznae kolku gi ima so po 500.000km. Ama ko so sum kazal 100 pati dosega narodot go interesira samo cenata i nisto drugo.
 
Od italija da se donese kola kosta najmalku 500 evra, a moze i povekje. najsmesni mi se ovakvi prosti i selski komentari. Osven carina se plakja uste plus 200 evra rezija, da ne zboram kolku zaebancii ima da se izvadi eur1 za da platis pomalce carina inaku ke platis uste 200-300 evra povekje.
250.000km ne e nisto, kojznae kolku gi ima so po 500.000km. Ama ko so sum kazal 100 pati dosega narodot go interesira samo cenata i nisto drugo.

Види сега селски и прости муабети, кажувај си на друг.

Јас убаво горе пишав дека во најдобрите услови при тие минимални давачки би земале кола од 1000евра во Италија.

Е сега по твое само го потврдуваш мојот факт дека го зимаат најголемото ѓубре од Италија штом давачките се уште поголеми.

Сега по твое на сите им откри дека увозниците носат коли што коштаат по 500 еу во Италија.

Па сега навалете народе, радувајте се дека сте платиле 3000еу за Алфа 147.
 
Nitu kazuvam i znam koj i sto nosi. Samo potenciram i na tebe i na drugite da ne si pravite nekoi glupavi pretpostavki i matematiki koga nemas-te pojma kolku i sto se plakja i kakvi se trosoci ima da se donese i carini vozilo.
Eve od mene imas po 400 evra od kola na raka da mi ja doneses do tuka od Italija, sto znaci po tvoe vekje imas 200 evra zarabotka.
Moze?
Onaka kako info za slepcite kako tebe, samo tablici tamu da izvadis e 150 evra, znaci ti ostanuvaat samo 50 evra po tvojata matematika:tapp: da dojdes od MK do italija(70-100e), za gorivo(200e) i patarini(100e) navaka i za spedicijski dokumenti(50e), se raboti za najmalku 1500 kilometri.
Sega pocnuva da ti stanuva jasno?
Taa alfa eve kupena 1000 evra nekoj guster so nema pojma kako i sto do tuka ke go kosta 3000 evra, a uvoznik da mu ja donese istata taa kola ke go cini sigurno 3-500 evra pomalku i pak ke ima zarabotka. Tuka e razlikata. Vo 90% slucai luge sto sami si nosele kola od gore se zaebale ili im izlegla gjavolipol, nekoi barem si priznavaat.
Eve ako imas gz odi sam donesi si kola od italija opklada stavam deka ke se zakoles.
 
Последно уредено:
А дали вашите наведени мислења и критики се однесуваат и за овој модел на Алфа Ромео 147 што е на сликава ?

поз
 

Attachments

  • Alfa-Romeo-147-49.jpg
    Alfa-Romeo-147-49.jpg
    641 KB · Прегледи: 35
Ова е алфа брера

Моја грешка, незнам зашто на гугл пишувам 147 а ми дава брера... не е битно, мене прашањето ми беше околу 147 верзиите од 2005год нагоре, поточно нешто вакво
>>> http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1370504

Дали истото што го велите за постариот модел, важи и за овој ? ( Му фали ова она, и слично)..

поз
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom