Препорака за добар кабриолет?

invisble89 е така убаво му каза,у право си,не лазам за нисто и немам зосто да лазам.сам си го земав од германија.имам сестра таму со зет ми ја гледавме и ја земавме,имасе и за 5000 е ама бесе гребана без акумулатор не се затвараа прозорците,и за саслата ми викат сум лазел,а како мозам да лазам кога ај да ме лазе мајсторот у неготино,ама да ме лазат и у сервисот на пезо?:tapp::tapp::tapp::tapp::P
 
Пејачот+тапанар најверојатно ја зборува вистината...
Бидејќи подолг период се расправам дома со два претставника на француската авто индустрија можам да го кажам следното:
- механиката не им е скапа! Спона SASIC за Ксарата е некои 16 евра на пр.... амортизери DeCarbon предни по 60 евра... од друга страна, некои други делови се со небулозни цени, како на пр. двете црева на хидрауликата на сервото за кои ми побараа ни помалку ни повеќе туку 118 евра. Или... сајлите двете за рачна кочница за Р5 по цена од 35 евра едната. Комплет сајла со ел. механизам за Берлинго прва генерација е 110 евра, па не ме чуди воопшто.
- французите не држат цена, тоа е општо познато, но ова спомнатото е кабриолет, а тие сесекогаш поатрактивни од обичните верзии на истото возило, оттука логично е и да се поскапи.
 
Не е чудна цената, мене во Еуроимпекс за 307 за два стабилизатори ми бараа 9200 денари, ги сменив за 3000 илјади со се работна рака оригинал француски.
 
конецно некој и да ме разбере.ме нервира несто кога за дзабе се караме а место кога ке се прави убав муабет од милина да слуса цовек,у принцип ја не сум лазго,ме нервираат неправдини,нели сите викаат француските коли се по скапи,ами за кабрио пак треба да се усте по скапи,ке излезе онаа,кој има пари да купи таква,ке има и да ја прави
 
конецно некој и да ме разбере.ме нервира несто кога за дзабе се караме а место кога ке се прави убав муабет од милина да слуса цовек,у принцип ја не сум лазго,ме нервираат неправдини,нели сите викаат француските коли се по скапи,ами за кабрио пак треба да се усте по скапи,ке излезе онаа,кој има пари да купи таква,ке има и да ја прави
Не сме се разбрале најдобро...
Реков дека француските коли општо не држат цена како половни. Но, дека верзиите кои се поретки каде што спаѓа и твоето 307 ЦЦ, како на пр. кабриолети, најразлични серии, па ГТ возила или слично, држат многу повисоки цени према стандардниот модел од кој потекнуваат. Истото важи и за деловите за тие возила. Еве ти еден пример:
Има еден прекрасен автомобил, веќе олдтајмер, ФИАТ 124 Спајдер. Потекнува од ФИАТ 124, а ФИАТ 124 лиценцно е произведуван во Русија како Лада 2101, 2102, 2103, 2104, 2105 и 2106, т.е. сите Лади до Самара. Ако сакаш да купиш контакт брава за 124 Спајдер или Купе, половна ќе те чини намалку 85 евра (по цени од ибеј). Ако ја бараш за обичен 124 истата ја наоѓаш за некои 35-40 евра. За Лада е 20 евра НОВА! Ова го зборувам бидејќи истата контакт брава е сосем иста за сите тие возила.
Затоа, еден совет:
Кога бараш некој дел за твоето возило, барај го делот како за обично 307. Се е исто, освен лимарија. Ќе поминеш поефтино!
 
ахам,данкесен:vozbud:ми се допадна делот кај со написа да барам дел ако треба за обицна 307 цаЧ)ете ја има на слика колата,како ти се допадја?инаце има коза навигација паркинг сензори радио со телефон,и три год слусам радио кавадарци засто нема никаде место за усб.ххх,и барам некои цуда а не сакам да го вадам радиото со е на неа па долу има место за сарзер ама немозело две радиа,па купував две за опалјац па ми изгореа и двете.едното дури и усб ми цркна,па незнам со да стаам за слусанје музика,совет?
 
друзе ај ке пробам да ти одговорам јас.ете на мојта слика е мојта кола со ја земав јас пред три год од германија.тогас цена имасе од горе 6400 е со царина 2000 е,гледам исти мотор носи само не писе конја,кај мене е исто 2000 к.136 к 100 киловати.цената види со на германските на мобиле.де кои им се,не писе кај тебе мислам ни година.кај мене е 2004-та.и јас ставив плин а таа посто има мислам дека тука тука и е ок цената,ако спустис несто твој кар.ако те интересира несто повеке писи у порака
 
Не сме се разбрале најдобро...
Реков дека француските коли општо не држат цена како половни. Но, дека верзиите кои се поретки каде што спаѓа и твоето 307 ЦЦ, како на пр. кабриолети, најразлични серии, па ГТ возила или слично, држат многу повисоки цени према стандардниот модел од кој потекнуваат. Истото важи и за деловите за тие возила. Еве ти еден пример:
Има еден прекрасен автомобил, веќе олдтајмер, ФИАТ 124 Спајдер. Потекнува од ФИАТ 124, а ФИАТ 124 лиценцно е произведуван во Русија како Лада 2101, 2102, 2103, 2104, 2105 и 2106, т.е. сите Лади до Самара. Ако сакаш да купиш контакт брава за 124 Спајдер или Купе, половна ќе те чини намалку 85 евра (по цени од ибеј). Ако ја бараш за обичен 124 истата ја наоѓаш за некои 35-40 евра. За Лада е 20 евра НОВА! Ова го зборувам бидејќи истата контакт брава е сосем иста за сите тие возила.
Затоа, еден совет:
Кога бараш некој дел за твоето возило, барај го делот како за обично 307. Се е исто, освен лимарија. Ќе поминеш поефтино!

Освен Голф,незнам која друга кола држи цена како половни..
 
Chrysler Crossfire е препорака за одличен кабриолет се разбра за тие што можат да си дозволат 5000, 6000 евра за таква кола. Во Германија за разлика од Бугарија цениве се поевтини па може истава ѕверка да се најде и за 3000 до 4000 евра.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom