Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Ах таа ниска цена.
Каква идеја каков квалитетите сите(80-90%)цената ја гледаат а сакаат екстра квалитет.
Аман бе луѓе разберете дека нема ефтино а квалитетно.
Сакаш фрижидер самсунг или зануси епа ќе си го платиш во спротивно купи беко или леов бојлер па удирај си ја главата.
..хнммм.., ваљда нема да пробаш он-лајн да им продаваш самсунг фрижидери на ескими??? Зборуваме за производ генериран целосно или барем умот е сопствен интегриран од кинески компонентиЧичо за секое говно има купец, стара добра изрека е таа. Колку ќе се помачиш ти да му напраиш експириенс на купецот толку ќе ти биде плодоносна сеидбата. Ако идеш на традиционален начин и со традиционални сфаќања боље не почињај.
И производ и услуга се продаваат, ама процени што е потешко и избегни гоПа кога ќе фатиш залет со едното укључи го другото.
Исто како собим велосипедите во куманово што се монтираатДоколку имаш солиден буџет за купување на стока и вработување на еден до двајца работници максимум ( стручен кадар) има многу добри шеми за во Западна Европа.
Купуваш производи од Кина за индустриски сектори ( градежништво, електрика ...). Кинезите тоа се убаво го ребрендираат според твоја желба ( ODM) и ти само продаваш. Е сега, ако си уште поголем мангуп ќе си отвориш погонче и ќе си ги нарачаш компонентите, па после сам ќе склопиш финален производ.
Тука лежи зајакот.
Џукс , не се зезај..има два пристапа : лоцираш целна група која има пари и смислуваш производ, неважно материјален или "духовен" со кој пробаш да им ги земеш парите.., задоволувајќи ја нивната потреба...ИЛИ... измислуваш потреба, креираш производ кој ја задоволува и убедуваш народ , на што покреативен начин, дека тие всушност не можат без него..Види круцијална грешка што ја праиме ние, е тоа што секога се фокусираме искључиво на производот и цената, а не на бизнисот. Мораме да правиме баланс и темелно истражување, кој сакаме да ни биде купец, како ќе го најдеме тој купец, како тој купец ќе не најде нас. Што ќе му понудиме add value. Не е работава отвори сајт купив лиценца shopify за 6 месеци па што биде нека биде. Си регнал фирма, отишле 2-300 евра. Прошла пола година си платил РДТ немаш обрт, ајде затварај ја уште 5 шушки.
Кога ќе го направиш целиот модел, на хартија со пенкало - на хартија не во ворд, тогаш темава станува банална.
Иначе превише е маалски муабет - ќе купам патлиџан за 10 ќе го шитнам за 20.
Исто како собим велосипедите во куманово што се монтираат
48 саати...???Па кога ќе видиш дека Кинезите можат да ти дизајнираат прототип за што и да ти падне на памет и тоа за максимум 48 часа, воопшто нема потреба да се замараш со тоа. Треба само на маркетинг да се фокусираш.
На долг рок не се исплати ова, ама ако имаш добар буџет и добра идеја ова е топ опција. Наместо да фрлиш пари за лиценци, машини, вработени ... ти се фокусираш само на продажбата.
Еве уште нешто што може да успее.
48 саати...???![]()
Штом можат за 48 часа самостојно да скицираат,дизајнираат пробаат и пуштат во продажба се знае каков ќе биде производот.Па кога ќе видиш дека Кинезите можат да ти дизајнираат прототип за што и да ти падне на памет и тоа за максимум 48 часа, воопшто нема потреба да се замараш со тоа. Треба само на маркетинг да се фокусираш.
На долг рок не се исплати ова, ама ако имаш добар буџет и добра идеја ова е топ опција. Наместо да фрлиш пари за лиценци, машини, вработени ... ти се фокусираш само на продажбата.
Еве уште нешто што може да успее.
Штом можат за 48 часа самостојно да скицираат,дизајнираат пробаат и пуштат во продажба се знае каков ќе биде производот.
Само запамтете дека тие се поголеми далаверџии и превараранти од нас
..Кина е одамна сторена работилница на светот, гледам и Индија се бута таму, иако никогаш нема да може да ја стигне Кина со цените, но кој да ти го знае...Добар дел од производството во светот е стационирано во Кина. Не зборуваме за финален производ, туку за прототип кој потоа подлежи на тестирања и измени.
Работата ми налага да ги следам трендовите во неколку индустрии. Голем број на сериозни и познати светски компании продаваат ребрендирани кинески/тајвански делови. Во последниве неколку години и Индија е во шемата, ама сепак има уште доста фурни леб за да ја стигне Кина.
п.с Ова се однесува највеќе на интегрирани кола за производи од широка потрошувачка.
Но има една квака....приказната која упорно ја кажуваат сеуште дека Македонија има кваликувана работна сила , веќе не важи. Немаме....такво нешто.