Шкода

Volkswagen напиша:
Подобро во оваа...таа наскоро ќе ја нема...а колку би било убаво да се префрли производна линија во МКД...

Ете ја новата..
2448-03.jpg

Знам дека ќе ја нема, си го одживеа своето и вредеше.
А кај новата изгледот ИЧ не ми е по кејф, за се друго како шо прочитаф у Auto Klub е тука негде како фабијата.
 
Bidejki sum gi imal recisi site modeli na Skoda od vremeto na socijalizmot, potocno site na koi motorot im e nazad, mozam da kazam deka denesnite Skodi nemaat nisto zaednicko so niv osven sto kaj modelite Felicia i Favorit seuste lance im ja vrti bregastata.
-Najbitniot i spored mene najgolemiot Skodin adut, menuvacot, kaj modelite so motor napred, veke ne postoi!
 
Најпрвин, добредојде пак, Мандрак, навистина недостигаа сево ова време твоите постови на овој подфорум...Се надевам на убави дискусии тука!
Инаку, јас колку што знам, при преземањето на Шкода, Волксваген го задржа моторот од 1.1 Л, и сеуште вози но, се разбира, со модификации, нели?
Веќе дефинитивно ја нема онаа романтична Шкода. Глобализација!
 
Сите коли ги загубија романтиките. Сите поголеми произведители т.е
Имаше во Ауто+ онака сите фабрики низ Европа на познатите произведители...ќе се чудите од каде не возиме автомобили...
 
Јас под еластичност подразбирам можност моторот да може да влече од пониски до многу високи обртаи (теоретски) без да чувствуваш потреба да менуваш брзина.

Ако мислел на тоа...
 
Ne e do motorot tolku kolku sto e do transmisijata. Motorot, samo kako motor ne pridonesuva bas mnogu za elasticnosta.
 
Се согласувам!
Инаку, кога сме кај Шкодите, денес со еден пријател муабетевме околу менувачите на Фаворит.
Упорно ми тврдеше дека е истиот од оние 130 ЛС, сосе моторот заедно.
А, Фаворитот, и не го познавам баш многу, па неможам да коментирам.
 
Favorit-от и Felicia-та имаат потполно ист мотор и ист менувач.
А вистина е дека го делат истиот мотор...еве на wikipedia најдов таква информација

„The 136 L and 136 GL saloons and 136 Rapid„ Coupè were introduced in 1987. These models had an uprated 1289cc engine with an eight-port aluminum cylinder head (this was the same engine that was also used in the Škoda Favorit) and a higher output of 62bhp"
 
Струмикс напиша:
Се согласувам!
Инаку, кога сме кај Шкодите, денес со еден пријател муабетевме околу менувачите на Фаворит.
Упорно ми тврдеше дека е истиот од оние 130 ЛС, сосе моторот заедно.
А, Фаворитот, и не го познавам баш многу, па неможам да коментирам.
Nema sansa! Zatoa sto od motorot od serija L ili LS do Favorit ima razlika i toa ne bas mala, za menuvacot da ne pravime muabet zasto kal L i LS seriite diferencijalot i menuvacot se vo zasebna kutija kaj zadniot trap, dodeka kaj Favoritot e napred i vo ista kutija! Neka tvrdi toj kolku saka i neka kazuva prikaski, ama samo pokazuva kolku nema elemetarno poznavanje i zdrava ligika vo ta sto go tvrdi!
Jas imam rastureno L i LS serija Skodi na koi ni broj neznam kolku bile, a rasturiv i 2 Favoriti, taka da mozam da kazam deka ne samo sto ima razlika tuku i konceptite na vozilata vo bazicen smisol se sosema razlicni.
 
Mandrak напиша:
Nema sansa! Zatoa sto od motorot od serija L ili LS do Favorit ima razlika i toa ne bas mala, za menuvacot da ne pravime muabet zasto kal L i LS seriite diferencijalot i menuvacot se vo zasebna kutija kaj zadniot trap, dodeka kaj Favoritot e napred i vo ista kutija! Neka tvrdi toj kolku saka i neka kazuva prikaski, ama samo pokazuva kolku nema elemetarno poznavanje i zdrava ligika vo ta sto go tvrdi!
Jas imam rastureno L i LS serija Skodi na koi ni broj neznam kolku bile, a rasturiv i 2 Favoriti, taka da mozam da kazam deka ne samo sto ima razlika tuku i konceptite na vozilata vo bazicen smisol se sosema razlicni.

Прочитај го мојот пост...официјални податоци се од wikipedia...
 
VW не избрзувај, можно е да во различни серии различни менувачи да биле инсталирани, пошот не секгаш стојат потплни информации на вики
 
Volkswagen напиша:
Прочитај го мојот пост...официјални податоци се од wikipedia...
Tvojot post ne se odnesuva na 130, 120 105 i drugite L i LS modeli na koi motorot i menuvacot im se pozadi
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom