Максимална брзина со која сте возеле моторно возило?

кога ке поминеш грчка граница, тоа автопатот за бичење...
таман дигна 150 одма џандари и казна:toe:
 
Голф има:
Бензин (1.4 1.6 1.4 TSI GT 170ks GTI 200ks)
Дизел (2.0 SDI 1.9TDI 2.0TDI)
 
Можда се збунил, мислел 1.9 ама и со 1.9 тди многу е 190 освен ако е ганц нова колата
 
audi A8 na pat kon Makedonija neosetlivo dignav 160 koga vidov vednas si namaliv na 120 :)
 
vlatko напиша:
Можда се збунил, мислел 1.9 ама и со 1.9 тди многу е 190 освен ако е ганц нова колата
Зависи кој 1.9TDI мотор!

ако е со црвени DI тогаш без проблем можи 190+...тие се со 130КС+ (Не се сеќавам дали беше 131 или 133КС)...

А да,заборавив да кажам и за GT TDI моторот...
Code
Manufacturer Volkswagen Type S-4
Wet sumped DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder Main bearings 5 Construction cast iron block; aluminium head Bore × stroke 81.00mm × 95.50mm
3.19 in × 3.76 in Bore/Stroke ratio 0.85 Displacement 1968 cc
(120.095 cu in) Unitary capacity 492 cc/cylinder Compression ratio 18.50:1 Fuel system common rail direct diesel injection Aspiration Turbo D. Compressor type 1 VGT turbocharger Intercooler Y Catalytic Converter Y Max. output 170.3 PS (168.0 bhp) (125.3 kW)
@4200 rpm Max. torque 350.0 Nm (258 lbft) (35.7 kgm)
@1750 rpm Maximum rpm
Coolant Water Specific output 85.4 bhp/litre 1.4 bhp/cu in Specific torque 177.85 Nm/litre
 
Ddime напиша:
кога ке поминеш грчка граница, тоа автопатот за бичење...
таман дигна 150 одма џандари и казна:toe:

Се гледа дека првпат возиш натака, па џандари после богородица од грчка страна скоро секогаш има и тоа се тука не исто место секогаш на едно километар два од граница
 
Volkswagen напиша:
Зависи кој 1.9TDI мотор!

ако е со црвени DI тогаш без проблем можи 190+...тие се со 130КС+ (Не се сеќавам дали беше 131 или 133КС)...

А да,заборавив да кажам и за GT TDI моторот...
Code
Manufacturer Volkswagen Type S-4
Wet sumped DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder Main bearings 5 Construction cast iron block; aluminium head Bore × stroke 81.00mm × 95.50mm
3.19 in × 3.76 in Bore/Stroke ratio 0.85 Displacement 1968 cc
(120.095 cu in) Unitary capacity 492 cc/cylinder Compression ratio 18.50:1 Fuel system common rail direct diesel injection Aspiration Turbo D. Compressor type 1 VGT turbocharger Intercooler Y Catalytic Converter Y Max. output 170.3 PS (168.0 bhp) (125.3 kW)
@4200 rpm Max. torque 350.0 Nm (258 lbft) (35.7 kgm)
@1750 rpm Maximum rpm
Coolant Water Specific output 85.4 bhp/litre 1.4 bhp/cu in Specific torque 177.85 Nm/litre
Јас зборев за овој што е 105 коња
 
vlatko напиша:
Јас зборев за овој што е 105 коња
Ух...па можи да оди 105-ката 190км/ч и на стара машина...90КС TDI оди 190...барем така кажува значи некаде 180-185 реално...имаат кубикажа, па затоа и е возможмо...
 
Volkswagen напиша:
Ух...па можи да оди 105-ката 190км/ч и на стара машина...90КС TDI оди 190...барем така кажува значи некаде 180-185 реално...имаат кубикажа, па затоа и е возможмо...
Сеа незнам колку може да ги споредувам ама татко ми има хди мотор 2000 кубика со 90 коња.
Коа си беше понова колата идеше без проблем 190-195 али сеа повеќе од 185 неќе

P.S. Сегашните хди мотори со 2000 кубика се 136 кс.
 
Сега ти споредуваш мотор на фолксваген со мотор на пса (групација на Пежо и Цитроен т.е. исти мотори ставаат во двете марки на возила за тие што не знаат)? Тоа не е иста работа. ХДИ е позаостаната во споредба со ТДИ со црвено ДИ или сите црвени, па логично е појке да одат.
 
После Велес 260км/ч:vozbud: а во урбани услови автокоманда 160км/ч од пластичарите спрема континентал :nesum:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom