Редовен сервис на кола

  • Креатор на темата Креатор на темата vladimir67
  • Време на започнување Време на започнување
Уффффффф,тешка тема посебно кај нас во МК.Редовен сервис????Што беше тоа?Ааааааааааааа да да.Но да почнам од почеток,нели?
Редовен сервис или кога ке чукне часовникот дека на вашиот миленик на 4 тркала му треба третман.Е сега прашањето е дали да се оди во овластен сервис(ако е истечена гаранцијата)или да се влечка по маалски работилници каде секоја будала ке учи на вашиот автомобил.
За возилата од постарата генерација кои не се полни со електроника и станати заебанции,може да се помине кај маалски мајстор кој за дупло помала цена ке ви ги смени свекичките,маслото,филтерот.Но што со возилата од понивата генерација кои си бараат подобар третман?Па ресетирање на интервал за сервис,па компутерска дијагностика,итн,итн....Дали да се оди пак во овластен сервис или да се матка човек по маалски гаражи....
Јас сум сигурен дека оној кој вози возило кое вреди 15-20 000евра нема да сака некој мрсен механичар кој мириса на пиво и кебапчиња да му се плетка у ауто.Но има и такви кои купиле такво ауто,ама сега немаат пари за оддржување,па се влечкаат по маалски гаражи,каде се решаваат проблемите со чекан и штемајз:):):):).....

За на крај една порака...ако немаш џеб да возиш скапо ауто ке си одиш пешки:vozbud:
 
Уффффффф,тешка тема посебно кај нас во МК.Редовен сервис????Што беше тоа?Ааааааааааааа да да.Но да почнам од почеток,нели?
Редовен сервис или кога ке чукне часовникот дека на вашиот миленик на 4 тркала му треба третман.Е сега прашањето е дали да се оди во овластен сервис(ако е истечена гаранцијата)или да се влечка по маалски работилници каде секоја будала ке учи на вашиот автомобил.
За возилата од постарата генерација кои не се полни со електроника и станати заебанции,може да се помине кај маалски мајстор кој за дупло помала цена ке ви ги смени свекичките,маслото,филтерот.Но што со возилата од понивата генерација кои си бараат подобар третман?Па ресетирање на интервал за сервис,па компутерска дијагностика,итн,итн....Дали да се оди пак во овластен сервис или да се матка човек по маалски гаражи....
Јас сум сигурен дека оној кој вози возило кое вреди 15-20 000евра нема да сака некој мрсен механичар кој мириса на пиво и кебапчиња да му се плетка у ауто.Но има и такви кои купиле такво ауто,ама сега немаат пари за оддржување,па се влечкаат по маалски гаражи,каде се решаваат проблемите со чекан и штемајз:):):):).....

За на крај една порака...ако немаш џеб да возиш скапо ауто ке си одиш пешки:vozbud:
Ооо, големо мандало, а јас пак се думав кој ќе се најди да не просветли на темава...

Закључок: чим не работите во Афганистан и возите возило постаро од 5 години кое чини помалце од 10.000 евра, поарно одете си пешки.

Не кажа само дали да ја заклучам темата пошто мислам дека со ова го решаваш тотално целиот случај и секој понатамошен коментар е излишен.
 
за сијаличката за еирбег мора да се направи дијагностика за да се види што е па да се решава проблемот...на новите коли ако имала удес неможеш да го ресетираш компјутерот мора да се флешува ;)
Прееска бев кај еден мајстор (по препорака) ја закачи на компјутер, работата беше во осигурач од тие под хауба. Друго се е ок
 
Уффффффф,тешка тема посебно кај нас во МК.Редовен сервис????Што беше тоа?Ааааааааааааа да да.Но да почнам од почеток,нели?
Редовен сервис или кога ке чукне часовникот дека на вашиот миленик на 4 тркала му треба третман.Е сега прашањето е дали да се оди во овластен сервис(ако е истечена гаранцијата)или да се влечка по маалски работилници каде секоја будала ке учи на вашиот автомобил.
За возилата од постарата генерација кои не се полни со електроника и станати заебанции,може да се помине кај маалски мајстор кој за дупло помала цена ке ви ги смени свекичките,маслото,филтерот.Но што со возилата од понивата генерација кои си бараат подобар третман?Па ресетирање на интервал за сервис,па компутерска дијагностика,итн,итн....Дали да се оди пак во овластен сервис или да се матка човек по маалски гаражи....
Јас сум сигурен дека оној кој вози возило кое вреди 15-20 000евра нема да сака некој мрсен механичар кој мириса на пиво и кебапчиња да му се плетка у ауто.Но има и такви кои купиле такво ауто,ама сега немаат пари за оддржување,па се влечкаат по маалски гаражи,каде се решаваат проблемите со чекан и штемајз:):):):).....

За на крај една порака...ако немаш џеб да возиш скапо ауто ке си одиш пешки:vozbud:
Имам BMW 530d Е60 од 2006,првите 3-4 години го одржував во овластен сервис и ме дереа до кожа,ама еден пријател ми го препорача Наим.
Сега кај него го одржувам BMW то и сум задоволен,навеќе од џебот.
Во овластен сервис на фиат за браво TD од 1998 да ми заменат клинаст ребраст и затегачи ми побараа 18к.
На интернет најдов човек што ги поправа и продава половни делови за нив а за истата работа ми зема 8к.
Кога ќе ги споредам цените,би размислил дали би одел во овластен сервис дури и кога би ја изгубил гаранцијата,која секогаш важи додека производот излезе од продавница
 
Имам BMW 530d Е60 од 2006,првите 3-4 години го одржував во овластен сервис и ме дереа до кожа,ама еден пријател ми го препорача Наим.
Сега кај него го одржувам BMW то и сум задоволен,навеќе од џебот.
Во овластен сервис на фиат за браво TD од 1998 да ми заменат клинаст ребраст и затегачи ми побараа 18к.
На интернет најдов човек што ги поправа и продава половни делови за нив а за истата работа ми зема 8к.
Кога ќе ги споредам цените,би размислил дали би одел во овластен сервис дури и кога би ја изгубил гаранцијата,која секогаш важи додека производот излезе од продавница

Се согласувам во голем дел од постот!
Овластените дерат! Факт е дека ќарот е во одржувањето, а не во продажбата на самиот автомобил.
Оттука, приврзаник сум на опцијата сам да си купам делови, а мој мајстор да ги менува, т.е. да ми сервисира возило! Се разбира откако ќе истече гаранцијата.
 
Се согласувам во голем дел од постот!
Овластените дерат! Факт е дека ќарот е во одржувањето, а не во продажбата на самиот автомобил.
Оттука, приврзаник сум на опцијата сам да си купам делови, а мој мајстор да ги менува, т.е. да ми сервисира возило! Се разбира откако ќе истече гаранцијата.
Дерат и на делови и на работна рака,а ако те приметат дека не се разбираш многу,ќе ти изнакажат дека многу работи не ти чинат и ти се за менување,само да ти земат што повеќе пари.
Имам и Xantia.Во сервис бомбите се 3к една + РР,а во продавница е 2-2300 денари.
 
Уффффффф,тешка тема посебно кај нас во МК.Редовен сервис????Што беше тоа?Ааааааааааааа да да.Но да почнам од почеток,нели?
Редовен сервис или кога ке чукне часовникот дека на вашиот миленик на 4 тркала му треба третман.Е сега прашањето е дали да се оди во овластен сервис(ако е истечена гаранцијата)или да се влечка по маалски работилници каде секоја будала ке учи на вашиот автомобил.
За возилата од постарата генерација кои не се полни со електроника и станати заебанции,може да се помине кај маалски мајстор кој за дупло помала цена ке ви ги смени свекичките,маслото,филтерот.Но што со возилата од понивата генерација кои си бараат подобар третман?Па ресетирање на интервал за сервис,па компутерска дијагностика,итн,итн....Дали да се оди пак во овластен сервис или да се матка човек по маалски гаражи....
Јас сум сигурен дека оној кој вози возило кое вреди 15-20 000евра нема да сака некој мрсен механичар кој мириса на пиво и кебапчиња да му се плетка у ауто.Но има и такви кои купиле такво ауто,ама сега немаат пари за оддржување,па се влечкаат по маалски гаражи,каде се решаваат проблемите со чекан и штемајз:):):):).....

За на крај една порака...ако немаш џеб да возиш скапо ауто ке си одиш пешки:vozbud:

Го одржувам возилото кај локален механичар пошто му е помината гаранцијата веќе една година, и човекот е многу попрофесионален од овластен сервис.
Исто така познавам двајца мајстори кој работат во официјални сервиси (едниот во Цитроен, другиот во Фиат) и не можат да му се фатат на малото прсте во мајсторија и истите го признаваат тоа.
Да ти кажам искрено ако некој бил добар мајстор немало да работи за плата во овластен сервис за газда.
Не знам колку му е платата на мајстор во овластен сервис, ама не верувам дека заработуваат повеќе од индивидуалните мајстори.
Точно има и такви со замастени мантили, ама пак таму само 101 и Фиќо можеш да видиш паркирано за работа.

Инаку скоро сите механичари кои работат индивидуално си работат и компјутерска дијагностика многу оддамна, паралелно со овластените сервиси.

И да знаеш дека во овластен сервис има многу поголеми шанси да ти се вежба некој на возилото (деца на пракса и обука), отколку кај индивидуален механичар.
 
Dali nekoj znae dali kakvi se kriteriumite za registriranje na kola koja e kompletno tunirana. Potocno Fiat 126 imam staveno 160hp honda 1.6 vtec motor i pojacana karoserija, prednicata i zadnicata se orginal od honda civik od kade sto e i motorot i drugoto se e sportsko. Kako sto prasav razni lugje mi rekoa deka nema sansi da se registrira. Sovet sto da pravam kogo da kontaktiram nekoj od tie sto rabotat tamu kade sto se registriraat vakvi tipovi aftomobili da mi kaze sto treba da se prepravi ? Fala
 
Dali nekoj znae dali kakvi se kriteriumite za registriranje na kola koja e kompletno tunirana. Potocno Fiat 126 imam staveno 160hp honda 1.6 vtec motor i pojacana karoserija, prednicata i zadnicata se orginal od honda civik od kade sto e i motorot i drugoto se e sportsko. Kako sto prasav razni lugje mi rekoa deka nema sansi da se registrira. Sovet sto da pravam kogo da kontaktiram nekoj od tie sto rabotat tamu kade sto se registriraat vakvi tipovi aftomobili da mi kaze sto treba da se prepravi ? Fala
Прашај на машински факултет,таму прават атест и хомологација
 
Dali nekoj znae dali kakvi se kriteriumite za registriranje na kola koja e kompletno tunirana. Potocno Fiat 126 imam staveno 160hp honda 1.6 vtec motor i pojacana karoserija, prednicata i zadnicata se orginal od honda civik od kade sto e i motorot i drugoto se e sportsko. Kako sto prasav razni lugje mi rekoa deka nema sansi da se registrira. Sovet sto da pravam kogo da kontaktiram nekoj od tie sto rabotat tamu kade sto se registriraat vakvi tipovi aftomobili da mi kaze sto treba da se prepravi ? Fala

Како што кажа членот над мене, прашај на машински, атест треба да се прави, и ќе ја регистрираш после поминат атест.
Мислам дека сеуште е кај Соколов.
Пред да ја носиш на атест убаво распрашај се на Машински што и како треба да направиш за да поминеш, да можеш од прва да поминеш да не арчиш џабе пари.
 
Imas praveno do sega nesto vakvo ? da ne gledaat se do sitnica do strafce so bi se reklo ili da ne idat po nekoi specifikacii posto sepak ova e custom made kola. ?
--- надополнето: 21 јуни 2013 во 22:31 ---
Kolku pari e komplet pregled bez registracija ?
 
Imas praveno do sega nesto vakvo ? da ne gledaat se do sitnica do strafce so bi se reklo ili da ne idat po nekoi specifikacii posto sepak ova e custom made kola. ?
--- надополнето: 21 јуни 2013 во 22:31 ---
Kolku pari e komplet pregled bez registracija ?
Гледаат и тоа до детали.Некој штраф ако треба да биде 8.8,а ти си ставил 5.5 или 10.0 обавезно ќе те вратат
 
Секоја кола има различитен термин за голем сервис!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ме интересира на колку КМ просечно се менуваат амортизери (изгледа ми се за менување, како се приметува при возење?), и на колку КМ просечно доаѓа време за промена на лагер. Колку отприлика е лагер со раб. рака на тркало?
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 10:48 ---
....Уште едно прашање дали држи вода дека сите каишеви на Фиат се менуваат на 40000км и дека плочките се менуваат на 20000км? Истото ми го кажуваат и за свеќици и кабли дека на 20000-25000км треба да се заменат. Се работи за Фиат Пунто 2001 год 1.2 бензинец. Фала
 
Ме интересира на колку КМ просечно се менуваат амортизери (изгледа ми се за менување, како се приметува при возење?), и на колку КМ просечно доаѓа време за промена на лагер. Колку отприлика е лагер со раб. рака на тркало?
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 10:48 ---
....Уште едно прашање дали држи вода дека сите каишеви на Фиат се менуваат на 40000км и дека плочките се менуваат на 20000км? Истото ми го кажуваат и за свеќици и кабли дека на 20000-25000км треба да се заменат. Се работи за Фиат Пунто 2001 год 1.2 бензинец. Фала


Лагер се мењава кога ќе почне да тропа кога вртиш,кај мене одамна се за менување.Амортизери,па ќе видиш ако е падната колата,задни или предни амортизери прашуваш?Предните секогаш почесто се мењаваат ради тежината на моторот.Лагери,ќе си прашаш во продавница,од 500-1000 денари се цените.Ребрастиот ли каиш,за него ли прашаш?Оти има и т.н Клинест каиш,тој е на алтернаторот.Обично се мењава на 60000-80000 км,пишува и до 100000 дека тера,ама смени си го порано.Не земај Гудиер каиш,можеш Дајко,со Ина затегачи,или Фленор каиш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom