Екстерно тестирање - па што?

Мислиш дека до ќотек е работава што не учат денешниве деца ?
Не е до ќотек, туку недостаток на воспитни шамари, а со тоа и непочитување на самиот наставник. И заради ова наставниците, не се ни трудат да постигнат нешто, бидејќи знаат дека на крајот од денот, пак овие размазени деца ќе добијат повеќе од што треба. А размазени се поради недостаток на ќотек. Незнам која генерација си, ама сигурно од баба, дедо, мајка или татко имаш слушнато, како биле тепани од учителите ако не знаеле, а уште повеќе од своите дома, ако им пренесе учителот, а сега тоа го нема.
Учителите не се криви, едноставно новите реформи на 90-тите наваму им ги врзале рацете и што да прават, не смее да има повторување на година, не смее да има бркање од час и ред други работи, што си беа многу нормални и мал број на деца во еден клас прават циркус од часот и учителот не смее ништо да направи во врска со тоа и затоа никој од нив не се замара, нека врват така нека им поминат годините ќе дојдат 18, а нема да знаат пола страна текст да прочитаат или да гугнат англиски, ама тогаш нормално пак се криви учителите оти не обрнале внимание.
Затоа треба да се врати тој воспитен систем од комунизам, бидејќи давал добри резултати, да има некои со врски и ред други лизни мазни протекции, ама тешко да некој се провлекол 11 години низ образованието неписмен, колку толку барем описменет бил.
 
Не е до ќотек, туку недостаток на воспитни шамари, а со тоа и непочитување на самиот наставник. И заради ова наставниците, не се ни трудат да постигнат нешто, бидејќи знаат дека на крајот од денот, пак овие размазени деца ќе добијат повеќе од што треба. А размазени се поради недостаток на ќотек. Незнам која генерација си, ама сигурно од баба, дедо, мајка или татко имаш слушнато, како биле тепани од учителите ако не знаеле, а уште повеќе од своите дома, ако им пренесе учителот, а сега тоа го нема.
Учителите не се криви, едноставно новите реформи на 90-тите наваму им ги врзале рацете и што да прават, не смее да има повторување на година, не смее да има бркање од час и ред други работи, што си беа многу нормални и мал број на деца во еден клас прават циркус од часот и учителот не смее ништо да направи во врска со тоа и затоа никој од нив не се замара, нека врват така нека им поминат годините ќе дојдат 18, а нема да знаат пола страна текст да прочитаат или да гугнат англиски, ама тогаш нормално пак се криви учителите оти не обрнале внимание.
Затоа треба да се врати тој воспитен систем од комунизам, бидејќи давал добри резултати, да има некои со врски и ред други лизни мазни протекции, ама тешко да некој се провлекол 11 години низ образованието неписмен, колку толку барем описменет бил.
И да се врати тој воспитен систем од овие деца нема леб , 93 -та сум
 
И да се врати тој воспитен систем од овие деца нема леб , 93 -та сум
Може од овие генерации нема, ама за да се воспостави она што било, потребно е време исто како што беше потребно време да се расипат овие деца. Може за твојата генерација не, ама за тие сега што се раѓаат ќе биде подобро, ако сега се вратат работите по старо.
 
нов сум со екстерново и ко гром од ведро небо ме удри кога дознав дека оценката од екстерното ќе биде внесена во свидителството и дека ќе игра улога во просекот. односно, ако има 14 предмети, и просекот БЕЗ екстерното би се делел со 14,али сега е со 16. и пази парадокс, дете кое пред екстерното имало 4,56, а на екстерното и двете се 5-ки, али пошто се дели со 16 сега тоа дете има 4,48, односно, претодно било одлично, а сега мн. добро.
а згора на тоа, за да се заштитат наставниците (наставници велам зопто имам ќерка во основно), ставаат на повеќе од половина деца 4-ки. па ако на екстерното добие 3-ка или 5-ка, не е голем грев за нив, нема да бидат казнети.
ДА, некои тестови биле смешки, БОЗА, али некои пак биле комплетно утнати, од министерство знаат, али ........ нема везе, сФе се важи, само да се протне тестот. прост пример за 7 одд. географија од тешки потешки амин. физика имало прашања и формули кои НЕ се учат во 7 одд. и нормално ако не си го научил детето за формулата за густина тоа појма ќе нема. а ретко кој го учи детето на напредни работи. македонски пак било ептен тапа, дури за 3 одд може да се каже дека биле прашањата. и тука сите 5-ки, алли затоа на физика сите 4-ки. и одма го урива просекот на детето.
 
нов сум со екстерново и ко гром од ведро небо ме удри кога дознав дека оценката од екстерното ќе биде внесена во свидителството и дека ќе игра улога во просекот. односно, ако има 14 предмети, и просекот БЕЗ екстерното би се делел со 14,али сега е со 16. и пази парадокс, дете кое пред екстерното имало 4,56, а на екстерното и двете се 5-ки, али пошто се дели со 16 сега тоа дете има 4,48, односно, претодно било одлично, а сега мн. добро.
а згора на тоа, за да се заштитат наставниците (наставници велам зопто имам ќерка во основно), ставаат на повеќе од половина деца 4-ки. па ако на екстерното добие 3-ка или 5-ка, не е голем грев за нив, нема да бидат казнети.
ДА, некои тестови биле смешки, БОЗА, али некои пак биле комплетно утнати, од министерство знаат, али ........ нема везе, сФе се важи, само да се протне тестот. прост пример за 7 одд. географија од тешки потешки амин. физика имало прашања и формули кои НЕ се учат во 7 одд. и нормално ако не си го научил детето за формулата за густина тоа појма ќе нема. а ретко кој го учи детето на напредни работи. македонски пак било ептен тапа, дури за 3 одд може да се каже дека биле прашањата. и тука сите 5-ки, алли затоа на физика сите 4-ки. и одма го урива просекот на детето.

Па нели требаше ако извадиш две оцени подолу од таа што ја имаш да ти ја намалат за една, подобро така да беше вака многу паѓа просекот, а и на многу ученици што биле на граница 4.5 ќе им се намали успехот. Јас на пример полагав ликовно и географија и двете оцени ми се 4 и сега ќе ми ги пишува во свидетелството наместо да ми останат истите оцени бидејќи имам оцена помала само за 1. Денес училиштата имаше многу приговори од ученици, ама им рекоа дека џабе било. Да се надеваме де ќе си ја тропнат главата и ќе помислат што прават овие будаливе од владата.
 
Па нели требаше ако извадиш две оцени подолу од таа што ја имаш да ти ја намалат за една, подобро така да беше вака многу паѓа просекот, а и на многу ученици што биле на граница 4.5 ќе им се намали успехот. Јас на пример полагав ликовно и географија и двете оцени ми се 4 и сега ќе ми ги пишува во свидетелството наместо да ми останат истите оцени бидејќи имам оцена помала само за 1. Денес училиштата имаше многу приговори од ученици, ама им рекоа дека џабе било. Да се надеваме де ќе си ја тропнат главата и ќе помислат што прават овие будаливе од владата.
страшното е во тоа дека ЏАБЕ се приговорите, работата е истерана и готово
еве уште еден пример, дете СКРОЗ одлично, без своја вина кога полага системот паѓа. детето НЕ го завршило тестот, али имало доболно бодови за 4-ка. и готово!. не му признаваат приговор, му велат па што сте запнале толку, ......
:facepalm:
 
нов сум со екстерново и ко гром од ведро небо ме удри кога дознав дека оценката од екстерното ќе биде внесена во свидителството и дека ќе игра улога во просекот. односно, ако има 14 предмети, и просекот БЕЗ екстерното би се делел со 14,али сега е со 16. и пази парадокс, дете кое пред екстерното имало 4,56, а на екстерното и двете се 5-ки, али пошто се дели со 16 сега тоа дете има 4,48, односно, претодно било одлично, а сега мн. добро.

Слабо математиката, а? :D
Не дај боже да ти се падне на екстерно. :confused:
 
Не е до ќотек, туку недостаток на воспитни шамари, а со тоа и непочитување на самиот наставник. И заради ова наставниците, не се ни трудат да постигнат нешто, бидејќи знаат дека на крајот од денот, пак овие размазени деца ќе добијат повеќе од што треба. А размазени се поради недостаток на ќотек. Незнам која генерација си, ама сигурно од баба, дедо, мајка или татко имаш слушнато, како биле тепани од учителите ако не знаеле, а уште повеќе од своите дома, ако им пренесе учителот, а сега тоа го нема.
Учителите не се криви, едноставно новите реформи на 90-тите наваму им ги врзале рацете и што да прават, не смее да има повторување на година, не смее да има бркање од час и ред други работи, што си беа многу нормални и мал број на деца во еден клас прават циркус од часот и учителот не смее ништо да направи во врска со тоа и затоа никој од нив не се замара, нека врват така нека им поминат годините ќе дојдат 18, а нема да знаат пола страна текст да прочитаат или да гугнат англиски, ама тогаш нормално пак се криви учителите оти не обрнале внимание.
Затоа треба да се врати тој воспитен систем од комунизам, бидејќи давал добри резултати, да има некои со врски и ред други лизни мазни протекции, ама тешко да некој се провлекол 11 години низ образованието неписмен, колку толку барем описменет бил.
Глеам ја оправија државата тие од тој систем со ќотек.Татко ми од толку ќотек се преучи сеа докторат ќе спрема:pos: Професорите што се останати од тоа време,заедно со новиве вработени вмровци се она што го уништува образованието.Не може професор да има позиција како премиер на држава,да си игра курот и да не можеш да го чепнеш.Немирни деца има секогаш,тоа е и во гените и во домашното воспитание и ако мислиш дека ќотек ќе смени работа слабо си ги слушал постарите дома.
И ја сум за тоа дека не може да се стига до факс без книга фатена,али мислиш ако ги бутнат ќе смени нешто?Ќе падне еднаш ќе се откаже и ќе си работи нешто,и ништо не сме напраиле.Вака вајда ќе фати нешто во црпката.Доста од реформите се лоши реално,али деликатна е оваа работа и не моеш да знаеш баш како ќе влиае.

Едно сум сигурен треба паралелките да се поделат ко во приватните,најаките ученици во една и по ниво надоле.Не може ако на некој му се учи да го јаде ради 15 абдали што се со него у клас,да не очекуваат професориве дека ќе ги оправи он а всушност мнозинството ќе го среди него.
 
Да му се посере гавран на глава на тој што го измисли екстерново и гомното да не се вади :D
Ова екстерново е уништување на успехот на одличните ученици.
 
Глеам ја оправија државата тие од тој систем со ќотек.Татко ми од толку ќотек се преучи сеа докторат ќе спрема:pos: Професорите што се останати од тоа време,заедно со новиве вработени вмровци се она што го уништува образованието.Не може професор да има позиција како премиер на држава,да си игра курот и да не можеш да го чепнеш.Немирни деца има секогаш,тоа е и во гените и во домашното воспитание и ако мислиш дека ќотек ќе смени работа слабо си ги слушал постарите дома.
И ја сум за тоа дека не може да се стига до факс без книга фатена,али мислиш ако ги бутнат ќе смени нешто?Ќе падне еднаш ќе се откаже и ќе си работи нешто,и ништо не сме напраиле.Вака вајда ќе фати нешто во црпката.Доста од реформите се лоши реално,али деликатна е оваа работа и не моеш да знаеш баш како ќе влиае.

Едно сум сигурен треба паралелките да се поделат ко во приватните,најаките ученици во една и по ниво надоле.Не може ако на некој му се учи да го јаде ради 15 абдали што се со него у клас,да не очекуваат професориве дека ќе ги оправи он а всушност мнозинството ќе го среди него.
Децата што не им се учи, нема потреба да имаат завршено било какво образование, за да најдат работа доста е некој занает.
Сега дојде и тие што знаат и тие што не знаат да имаат иста диплома, што гарантира дека пред некоја работа се исти т.е дипломата ништо не значи дали ти знаеш или не или зошто тогаш се малтретираат децата толку години во школо кога на крајот дипломата не им важи.
Јас знам човек моја генерација си заврши 8 одделение и потоа почна да работа во на татко му продавницата, зошто тој да се мачи и да оди школо до 24 години за само да работи во на татко му продавницата?
 
Слабо математиката, а? :D
Не дај боже да ти се падне на екстерно. :confused:
не го знам точниот пример (со бројки и предмети) али на родителска тоа беше потенцирано од родителите на тоа дете. дека сега, заради таа 4-ка од екстерното детето поминува мн.добро, наместо претходно одлично.
како и да е, ем нефер изиграно, ем детето заебано :(
 
не го знам точниот пример (со бројки и предмети) али на родителска тоа беше потенцирано од родителите на тоа дете. дека сега, заради таа 4-ка од екстерното детето поминува мн.добро, наместо претходно одлично.
како и да е, ем нефер изиграно, ем детето заебано :(

па 4ка е на екстерното,не е никаков парадокс..тоа ти што го кажа со 2те 5ки е математички невозможно.Детето се заебало што добило 2 4ки,не го јебе системот.
 
па 4ка е на екстерното,не е никаков парадокс..тоа ти што го кажа со 2те 5ки е математички невозможно.Детето се заебало што добило 2 4ки,не го јебе системот.
чек малку. нели беше кажано дека тие оценки од екстерното само ќе бидат запишани во свидетелство, а НЕ и дека ќе влијаат на успехот
 
чек малку. нели беше кажано дека тие оценки од екстерното само ќе бидат запишани во свидетелство, а НЕ и дека ќе влијаат на успехот

Ocenkite od eksternoto ocenuvanje vlijaat na sredniot uspeh na ucenikot. Dokolku ucenikot ima 12 predmeti zaedno so eskternoto proveruvanje po dva predmeti se bara prosek od vkupno 14 ocenki(12 od site predmeti + 2 od eksternoto proveruvanje .
 
Ocenkite od eksternoto ocenuvanje vlijaat na sredniot uspeh na ucenikot. Dokolku ucenikot ima 12 predmeti zaedno so eskternoto proveruvanje po dva predmeti se bara prosek od vkupno 14 ocenki(12 od site predmeti + 2 od eksternoto proveruvanje .
ДА, тоа го дознав пред некој ден кога ги добив резултатите од екстерното за ќерка ми.
а до последен момент се викаше на големо дека немало да влијае :facepalm:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom