Електричните автомобили ќе можат наскоро да се возат и во Скопје

  • Креатор на темата Креатор на темата .Sky.
  • Време на започнување Време на започнување
Vidi, ne sum jas nekoj moler, pa da go zboram od pamet ova.
Konceptot na elektricno vozilo e mrtov(sega za sega), se ova sto se pravi e cisto pomodarstvo.
Se dodeka tehnologijata na proizvodstvo na EE e vakva kakva sto e sega i vo ogromen procent se bazira na fosilni goriva, loso ke bide da si pukame vo i taka bolna noga, pa da gi forsirame elektricnite vozila koi ke ja zgolemat pobaruvackata na EE.
Мртов?! БМВ, Ауди, КИА, Тојота и редица други автомобилски компании од оваа година ваѓаат масовно прозводство на коли со ел. енергија. А да не зборувам за компании кој само со тоа се занимаваат како Тесла и сл. Тоа е иднината и таа е веќе започната.
 
Мртов?! БМВ, Ауди, КИА, Тојота и редица други автомобилски компании од оваа година ваѓаат масовно прозводство на коли со ел. енергија. А да не зборувам за компании кој само со тоа се занимаваат како Тесла и сл. Тоа е иднината и таа е веќе започната.


Мртов?! БМВ, Ауди, КИА, Тојота и редица други автомобилски компании од оваа година ваѓаат масовно прозводство на коли со ел. енергија. А да не зборувам за компании кој само со тоа се занимаваат како Тесла и сл. Тоа е иднината и таа е веќе започната.


Добро бе јасно му е на некој што ќе се случи ако триесетина проценти од возилата преминат на погонување на електрична енергија?

Америка
The market share of plug-in electric passenger cars grew from 0.14% in 2011 to 0.37% of total new car sales in 2012.[233]

Кина
Cumulative EV sales since January 2009 represent a market share of less than 0.01% of total new car sales in the country.[54]

Франција
Sales of all-electric cars in 2012 increased 115% from 2011, and captured a market share of 0.3% of new car sales in the country.

Германија
Plug-in electric car sales represented a 0.10% market share of the 3,082,504 new passenger vehicles sold in the country in 2012,[94] and most sales in the country were made by corporate and fleet customers


Масовно????? Чисто помодарство!
Да, тоа е иднината, кога ќе обезбедиме лесно достапен и "непресушен" извор на енергија.
 
Добро бе јасно му е на некој што ќе се случи ако триесетина проценти од возилата преминат на погонување на електрична енергија?


Масовно????? Чисто помодарство!
Да, тоа е иднината, кога ќе обезбедиме лесно достапен и "непресушен" извор на енергија.

Струјата е подостапна од било кој ресурс..имаш штекери на секој чекор, и далеку повеќе ја има од нафтата и секогаш може да се добие од обновливи изворина енергија. Да не зборвам за нуклеарна фузија. Во следните 20 години електричните автомобили ќе ги надминат во произвотсво автомобилите со ICE а ќе треба уште некои 15 години да се ги надминат на улиците. Во секој случај она што почна како помодарство што викаш ти се претвора во неопходност.
 
Електричен автомобил со автономија од 100тина км е сосема доволно за градско возење, додади тука и мал бензиски мотор кој ќе служи за полнење/помагање се добива некој домет од 200км и потрошувачка од 1-2Л на 100км.

Финтата кај електричните е што батериите се прескапи а мора да се менуваат на секои 3-4 години, така што цената за поминат километар е далеку повисока од бензиските. Исто ако дојде до експанзија на електрични автомобили цената на нафтата ќе паѓа драстично, а има доста простор да паѓа така се добива некоја вин-вин ситуација за нас рајата, е сега државава ќе најде начин да ја пополни таа дупка што ќе остане од заштедата :unsure:
 
Електричен автомобил со автономија од 100тина км е сосема доволно за градско возење, додади тука и мал бензиски мотор кој ќе служи за полнење/помагање се добива некој домет од 200км и потрошувачка од 1-2Л на 100км.

Финтата кај електричните е што батериите се прескапи а мора да се менуваат на секои 3-4 години, така што цената за поминат километар е далеку повисока од бензиските. Исто ако дојде до експанзија на електрични автомобили цената на нафтата ќе паѓа драстично, а има доста простор да паѓа така се добива некоја вин-вин ситуација за нас рајата, е сега државава ќе најде начин да ја пополни таа дупка што ќе остане од заштедата :unsure:
Неточно! Цените на батериите во моментов можеби се поскапи но до 2015 се очекува да паднат сериозно. Не се менуват на 3-4 години па не се овие акумулатори бе мајката .... тесла дава гаранција од 10 години!!! Дека нема да има деградирање на батеријата. Цената на нафтата нема да падне заради побарувачката туку нема повеќе евтина нафта туку само тешко достапна и чини многу пари да се извлече. Пример ако во почетокот лесно достапните бунари чинеа едно буре за да се извадат 100 буриња денеска е случај 1 буре на 10 буриња. И ова само ќе оди на полошо. Постои опција за батерии од кондензатори, сепак ова е технологија во развој. Не заборавајте дека 2015 е година кога тесла ќе промовира евтин електричен автомобил до кај 25000 евра со автономија од 300 км..така да тоа ич не е лоша опција.

е сега државава ќе најде начин да ја пополни таа дупка што ќе остане од заштедата :unsure:
(y)
--- надополнето: 2 март 2013 во 15:47 ---
JUST GOT MY ELECTRIC BILL.....


Hogfighter | MARCH 1, 2013
I drove 3,000 miles in my MS last month. My electric bill went up $90 (South Florida).

The car I used to drive got 13.5 mpg...that's a savings of $760, in one month. How cool is that?
 
Дали ќе има закон за да регистрираш електрично возило, јас колку што знам не можеш да регистрираш електрична кола.
 
Дали ќе има закон за да регистрираш електрично возило, јас колку што знам не можеш да регистрираш електрична кола.

Јас колку што знам во Македонија веќе се возат регистрирани хибриди. Плус нема данок за увоз на електрично возило.
 
Јас колку што знам во Македонија веќе се возат регистрирани хибриди. Плус нема данок за увоз на електрично возило.

за хибрид знам, ама за 100% електрично возило не сум сигурен дека може, нема мотор, нема машина :)
 
Нема да се реализира оваа идеја, само маркетиншки трик а сите знаеме какви настани следа во блиска иднина. Во најголемите економии во светот почнаа пред некоја година да ги реализираат, како Америка, кај нас еден полнач за мобилни не успеаја да го одржат во живот. Друга работа е што кај нас нема компетентни луге да го изведат целиот овој проект, и да ги донесат соодветните регулативи за реализација на вакво нешто. Веке со години има програма за инвестирање во фотоволтаични централи (која моментално е во мирување, веќе повеќе од пола година :facepalm: ), и затоа што нема компетентни луѓе во врвот не се донесени никакви регулативи за тоа по кои правила треба да се води изведувачот при инсталација на една ваква централа. Доволно е на некој да му текнеше да го преведи американскиот начин во кој е прецизно дефиниран секој чекор, или германскиот, не пак ќе кажам, луѓето кои се одговорни за ова најмалку ја разбираат оваа проблематика, Регулаторна комисија, Агенција за енергетика....
 
за хибрид знам, ама за 100% електрично возило не сум сигурен дека може, нема мотор, нема машина :)
е како нема, оди на што!??! и да не се заборави, кај нас цените на регистрацијата зависат од моќноста во KW, така да..се знае..
 
тоа е супер работа, ама што ќар гледаме или што фајде кога е само во скопје или околните места ,а камоли надвор од скопје и што е со независна автономија при возење на вакви електромобили ? сигурно не повеќе 160 Км ;) и згора на тоа џабе ќе фрламе пари кога со тие пари доволно е хибридна кола како што е Тојота Приус и ќе остане малку пари :)
 
Струјата е подостапна од било кој ресурс..имаш штекери на секој чекор, и далеку повеќе ја има од нафтата и секогаш може да се добие од обновливи изворина енергија. Да не зборвам за нуклеарна фузија. Во следните 20 години електричните автомобили ќе ги надминат во произвотсво автомобилите со ICE а ќе треба уште некои 15 години да се ги надминат на улиците. Во секој случај она што почна како помодарство што викаш ти се претвора во неопходност.


Струја не е ресурс!

Ако го решиш ова второво, како секогаш може да се добие од обновливи извори, ти ќе владееш со светот.

Јас не ги оспорувам електричните возила дека не се добри, меѓутоа премногу рано е за нив се додека не се реши проблемот со производство на ЕЕ и импактот на животната средина.

За фузијата нема да коментирам се додека не почне комерцијално да се користи како процес за производство, сега за сега е само во лабораторија.


 
Додека постои монополот на фосилните горива тешко дека ќе се почне со масовно производство на електрични автомобили барем до таа мера да на нас македонците ни биде достапен, можеби нашите внуци можеби
 
Првиот македонски електричен автомобил.

 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom