Најдобри дизел мотори...

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Citroen 1.4 HDI - 120.000 + redoven servis = pali i vozi :)

Не се сомневам. Мерцедес од 1994 знам има поминато 1300000 км без никаков дефект. Е да бела нафта нема помирисано. Само црвена, моторно масло.
 
Здраво да ве прашам што мотори се и дали се добри 1.7 DI на исузу

поздрав
 
Последната генерација се добри,а тие пред 2000 не се покажаа баш многу.

Ги има во Опел,Хонда....
 
Последната генерација се добри,а тие пред 2000 не се покажаа баш многу.

Ги има во Опел,Хонда....
 
Знaчи 2002 нa кoрсa ц oд нoвиoт тип е oк тaкa нoси oзнaкa Y17DTL a другиoт местo Y имaaт другa буквa
 
Знaчи 2002 нa кoрсa ц oд нoвиoт тип е oк тaкa нoси oзнaкa Y17DTL a другиoт местo Y имaaт другa буквa
Според мене се добри мотори, једина слаба точка им е што им е осетлива Denso Suction Control Valve на неквалитетна нафта, па затоа ако имаш можност не ставај од евтината.
 
Според мене се добри мотори, једина слаба точка им е што им е осетлива Denso Suction Control Valve на неквалитетна нафта, па затоа ако имаш можност не ставај од евтината.
Докторе во Македонија нема квалитетни горива,си заборавил
 
Според мене се добри мотори, једина слаба точка им е што им е осетлива Denso Suction Control Valve на неквалитетна нафта, па затоа ако имаш можност не ставај од евтината.
Тоа веќе сум го увидел лук оил дефинитивно најдобра нафта а и фершпед кај стар автопазар
 
Здраво, имам дилема VW Passat 1.9 TDI 98ма или Audi a6 1.9 TDI 110hp исто 98ма Sline ?
Ме интересира издржливост/ погоденост на мотор и потрошувачка некој ако знае?
Благодарам
 
Здраво, имам дилема VW Passat 1.9 TDI 98ма или Audi a6 1.9 TDI 110hp исто 98ма Sline ?
Ме интересира издржливост/ погоденост на мотор и потрошувачка некој ако знае?
Благодарам
Која ќе ти се види подобро зачувана - таа. Не купуваш нова кола па да правиш некои споредби... Впрочем, моторот е ист (ако се и двете со 110кс), а и многу други делови се заеднички кај двете коли.
 
Комплет колите се исти освен внатрешните пластики и надворешниот изглед.Моторот ако нема многу км(повеќе од 300 000) е за 5,а толку и троши во просек.

Најголема мана на овие коли е предната суспензија која целосно е изработена од алуминиум,а тој како таков е слабо отпорен на асфалт со дупки(за среќа ние немаме такви патишта).Има вкупно по 4 виљушки(рамена) на левата и десната предна страна,плус стабилизатори,плу летва со спони.Има и за тоа ефтин лек,ама за тоа `отом потом` ако ја земиш колата.
 
Нормално дека би ја зел таа што е повеќе сочувана.. Фала за информациите па ќе видам шо ќе испадне. Некако поубаво ми е аудито ама џабе ако не е сочувано.. поздрав
 
Нормално дека би ја зел таа што е повеќе сочувана.. Фала за информациите па ќе видам шо ќе испадне. Некако поубаво ми е аудито ама џабе ако не е сочувано.. поздрав
А бе, ако претпоставиме дека и двете се еднакво зачувани, а земајќи в предвид дека механиката е во голема мера заедничка кај двете коли (притоа моторот е буквално ист), тогаш останува дека Аудито е сепак колку-толку една класа погоре од Пасатот. Ама, зборуваме за 17 години стари коли, треба убаво да се види...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom