Најдобри дизел мотори...

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
220 Д шо го тураа во 115-ките имаше 55 кс. Па?



тој се води како 200 CDI... успат колку кс е најслабиот 1.9 TDI?

220 CDI е со 105 KW (146 КС) или 110 (150 КС)

Говорам за првата Ц- класа од 93та до пред фејслифт 97ма.... Иначе поновите сите са ЦДИ.

Најслабио тди е 90 којна.... Без Интеркулер 75 којна (55 киловата)...
 
Зошто??? и што предлагаш???
Благодарам
Предлага тди со 90 којна...

2.5тди е најголемото срање шо е излезело од фолксваген групацијата...
мондеото е ОК, ако е со менени инјектори... Ама ако не е, 300-400 евра ти е една.... Не знам дали кај нас ги репарират...
 
Зошто??? и што предлагаш???
Благодарам
Audi se kupuva samo 1.9tdi,tie 2.5 se dosta poeftini zatoa sto motorite se gjubre. Mondeovcite so komonrejl ne se za našava nafta. Znači ili 1.9tdi po možnost 66kw,nekoe alfiče so 1.9jtd 85kw ili pežo 406 ili sl so 2.0 HDi.
 
,e me puknavte,,,so toj folksvagen,,,,,abe za vas drugo neshto postoi li,,,,,
,,,i spored tebe,,ako isuzzu e vo opel e dobar ,,,ako e vo drigi modeli e gomno,,,,aj ti se molam choek,,,daj malku rezon,,,so usul sho bi rekle nie starive,,,
brat isuzu e dobar vo opel a obicnite dizeli opeli se katastrofa isuzu se pogodeni i volkswagen e pogoden dizel i se eftini za odrzavanje tato ima volkswagen golf III 1.9 tdi gt verzija so 447.587 kilometri pominato ama servis mu pravi na 8000 kilometri i si tera golfceto gajle nema
 
220 Д шо го тураа во 115-ките имаше 55 кс. Па?



тој се води како 200 CDI... успат колку кс е најслабиот 1.9 TDI?

220 CDI е со 105 KW (146 КС) или 110 (150 КС)
GOLF III 1.9 TDI 90KW 110KS
 
Golf 4 tdi 105 ks... Common rail, за такви прајме муабет :)
? Јас мислам дека TDI не се common rail можеби грешам. но на времето читав дека VW развиваше технологија црвено I. Дизната и високопритисната пумпа да се во едно тело, па така 4 дизни и 4 високопритисни пумпи, додека кај common rail една е високопритисна пумпа која горивото го транспортира до ел.дизни под висок притисок
 
,,koja e razlikata pomegju,,TDi,,,,HDi,,,,TDCi,,,,,CDi,,,,,,ama bash nikakva,,,
,,,germanski francuski,,ili timi neznam veke kavi ,,,samo po ime,,,,
,,a koga sme veke ,,ozbilno ,,za diskusija,,,najdobrite,,sepak ,,,i povtorno spored mene ,,doagjaat od ,,japonija,,,,ISUZZU,,,,,,,,,
Сите тие цди,тди,црди,хди.... се е тоа комон реил.
Тој комон реил е измислен од Алфа Ромео и Магнети Марели. Така да сите оние компании што денеска се маваат во гради и кажуваат дека измислиле којзнае што...лажат.
Второ,сите автомобилски компании користат мотори од две компании што се специјализирани за производство на мотори. Па затоа ќе видиш многу слични зафатнини. За дизелите 1.4 1.6 1.9 2.0....и за бензин 0.8 три цилиндри и 1.0 три цилиндри.... 1.2 1.8 (1.4 и 1.6 разликата е во одот на клипот) 2.0....
Трето, моторната електроника е на бош , сименс или магнети марели одприлка 90% застапеност
Е сега нека каже некој дека има разлика помоеѓу ХДИ на пежо и цди на мерцедес:)
Можеби...разлика во штрафовите и шајбните. Се друго испаѓа од исата фабрика.

Од друга стрна, сите дизел мотори издржуваат приближно исто. На 200 000 Км настануваат кваровите на пумпа, дизна...а моторите се конструирани да издржат до 700 000 Км. Одприлика,зависи дали е од жена возено или од доктор :)
 
Се изначитав но никаде не видов за рено 1.9 обичен дизел некој нешто да кажи.
Не ми е за тркање, туку да ме служи.
 
Сите тие цди,тди,црди,хди.... се е тоа комон реил.
Тој комон реил е измислен од Алфа Ромео и Магнети Марели. Така да сите оние компании што денеска се маваат во гради и кажуваат дека измислиле којзнае што...лажат.
Е и? Да им дадат златен медал? И ајфон беа први шо го напраја тач скрин екранот па никому ништо.

Второ,сите автомобилски компании користат мотори од две компании што се специјализирани за производство на мотори.
Те молам просветли ме... кои се тие компании?

Е сега нека каже некој дека има разлика помоеѓу ХДИ на пежо и цди на мерцедес:)
Можеби...разлика во штрафовите и шајбните.
Нека кажи некој шо има разлика измеѓу мене и тебе. Освен годините. Мотор е да го ебам, сите работат исто, сите изгледаат исто, конструирани се од Ото Дизел. Толку од заедничкото. Ако почнам да ти набројувам колку разлика има, ќе ти прочади глата. Еве чисто за инфо, прво и основно, Пежо има поставеност на моторот обратна од онаа на Мерцедес. Мерцедес е задна, Пежо предна влеча. И се понатаму е различно.

Од друга стрна, сите дизел мотори издржуваат приближно исто. На 200 000 Км настануваат кваровите на пумпа, дизна...а моторите се конструирани да издржат до 700 000 Км. Одприлика,зависи дали е од жена возено или од доктор :)
Ела, на кој сакаш CDI ќе му туриме 3 литри вода во резервар да видиш дека одма ќе настани квар. Ако сака и нов нека е. Тоа 200.000 настануваат кваровите, се рекла казала муабети, од типот утре можи ќе врни дожд. Можи ни 100.000 нема да изоди ако се вози на лошо гориво, можи ќе изоди 400.000 без мака. Многу фактори влијаат на издржливоста на дизелот.
 
Се изначитав но никаде не видов за рено 1.9 обичен дизел некој нешто да кажи.
Не ми е за тркање, туку да ме служи.
Сеуште немам сретнато болесник што се трка со дизел, се надевам нема ни ти хехе...
Он-Топик... Комшијава има Зелено Рено 1994 година, дизел али незнам дали е 1.9... Штом ти е за да ти врши работа ќе ти врши, али знаеш по мое како што имам слушано повеќето ми велат бегај од Пежо и од Рено... Никогаш не сум возел едно од овие за да кажувам, но ми изгледаат како солидни автомобили...
( СЕПАК БЕНЗИНЕЦ ) :icon_lol:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom