Најдобри дизел мотори...

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Да ве прашам, за мислење за БМВ 525Д 120 KW. Каков мотор е?
 
Ваше мислење за Renault F9Q Мотор (1900 ccm)?
Поточно прашувам за митсубиши каризма (2003). Инаку овој мотор го носат и Меган (95-02), Espace (96-02), Master (95-10), Laguna (97-05), Volvo S40 (98-04), Clio (01-12) и Suzuki Grand Vitra (2005 - сеуште го вградуваат).
 
Tehnološki motorot na Reno pretstavuva prav biser,a za eventualni popravki na motorot od kvarovi ne sum čul(čital) . Na testot na Autoklub(hr) Meganot so motorot od 1.5 što e sličen po koncepcija i gradba se pokaža kako najdobar testiran motor na 100 000 km. Se rasipa samo sinhroniot na šestiot stepen vo menjčot,i toa mal kvar. Za sporedba toj od golfot im zariba na 60 000 km so opravduvanje go ostavile so malku ulje.

Mana im e skapi delovi
 
Совет!!!! Имам голф 3 1.9 TDI кога постигнува температура од 90sC парното не дува премногу топло да може во колата да бидеш зимно време на куси ракави така му иде зборот.Значи ми кажа менење на некое казанче болјерче како ги викат кое кошта 1500 ден плус 2000ден работна рака и не знам колко би ми земале да ми ја исмукат фреонот на климата и потоа повторно да го вметнат. Некое друго чаере совет да ми кажете ве молам искуство.Мое мислење е ако еднаш биде цела кола размонтирана сите маски извадени за да дојде до тоа болјерче потоа колата нема да биде иста зошто фабрика што ја склопила и мајстор не е исто чиста логика мислам. поздрав до сите и фала ви однапред се надевам има некој ваков случај и на некој др.
 
Prvo proveri da ne duva klimata nonstop ladno, ova znae da se desi ako imas avtomatska klima i ako e rasipan senzorot za temperatura. Znaci prva rabota e da se ugotovi da ne e problemot vo klimata. Najlesno da se eliminira ovaa moznost e da go najdes osiguracot za kompresorot za klima i da go izvadis ili otkaci go kabelot na kompresorot pa da probas dali podobro ke gree.
Ako e zapuseno hladnjaceto najubavo e prvo da se proba crevata sto odat do hladnjaceto da si gi smenat mestata znaci vodata da kruzi obratno. Na ovoj nacin moze da se odzatne i ocisti hladnjaceto. Najubavo znaci svrti gi obratno crevata, sipaj mu nekoe sredstvo za cistenje na hladnjaci i vozi go taka nekoe vreme. Uste podobro bi bilo koga bi go izvadil mehanickiot termostat za da vodata kruzi nonstop so sto bi se stvorilo pobrzo kruzenje na vodata vo sistemot. Po cistenjeto se razbira termostatot ke go vratis nazad oti bez nego nema da zagreva vodata. Dodeka e izvaden termostatot moze da stavis karton napred kaj hladnjakot podobro da gree.
Znaci svrti gi crevata, izvadi go termostatot,turi mu sredstvo za cistenje i vozi go taka den dva i vidi dali ke se opravi.
 
Брат ми имаше сличен проблем кај Ауди А4 и мислам дека проблемот е ист,со оглед на тоа дека се иста фирма двете коли,па применуваат слични решенија.

Дали си приметил дека излегуваат некакви црни честички од кај отворите за вентилација?

Ако е така проблемот е во клапните кај казанчето.Има две клапни со димензии околу 10 x 20 см,метални кои се обложени со некои сунѓерести материјали.Служат за насочување на водухот.Тој сунжер со тек на време се распаѓа и нема насочување на воздухот.Се вади цела маска,а тие жалузините се лепат со скаји проблемот е решен.

Кај мене во Кичево ова го работи само еден мој колега,бидејќи ниеден мајстор не се нафаќа да вади цела маска.макотрпна работа е тоа.Илјада кабли има за откачување.

За Монтирањето не се секирај,маската ќе биди иста како првиот пат.Кај брат ми невади никаков звук.

цената му е 1500 денари работна рака,а жалузините ги носев кај други луѓе на лепење.

Ако сакаш-пиши на ПП ќе ти помогнам,ќе те однесам кај човекот ако не се снајдиш
 
Според мене, во моментов најдобри дизели имаат BMW, а најдобри бензинци Mercedes (AMG одделот). најекономични се Audi (VAG). Следна кола ќе ми биде Mercedes E320CDI
 
Prvo proveri da ne duva klimata nonstop ladno, ova znae da se desi ako imas avtomatska klima i ako e rasipan senzorot za temperatura. Znaci prva rabota e da se ugotovi da ne e problemot vo klimata. Najlesno da se eliminira ovaa moznost e da go najdes osiguracot za kompresorot za klima i da go izvadis ili otkaci go kabelot na kompresorot pa da probas dali podobro ke gree.
Ako e zapuseno hladnjaceto najubavo e prvo da se proba crevata sto odat do hladnjaceto da si gi smenat mestata znaci vodata da kruzi obratno. Na ovoj nacin moze da se odzatne i ocisti hladnjaceto. Najubavo znaci svrti gi obratno crevata, sipaj mu nekoe sredstvo za cistenje na hladnjaci i vozi go taka nekoe vreme. Uste podobro bi bilo koga bi go izvadil mehanickiot termostat za da vodata kruzi nonstop so sto bi se stvorilo pobrzo kruzenje na vodata vo sistemot. Po cistenjeto se razbira termostatot ke go vratis nazad oti bez nego nema da zagreva vodata. Dodeka e izvaden termostatot moze da stavis karton napred kaj hladnjakot podobro da gree.
Znaci svrti gi crevata, izvadi go termostatot,turi mu sredstvo za cistenje i vozi go taka den dva i vidi dali ke se opravi.

Супер идеа истото ми го кажаа и др но за сретството што е за чистење на хладници ми кажаа дека шансите биле големи да оштети други работи некој црева или нешто во водната пумпа така ми кажаа јас знам дека се продават вакви средства и сега тоа ќе биде како на ризик да ставам сретство или мислиш дека не би било проблем ..?
--- надополнето: 12 јануари 2014 во 18:18 ---
Брат ми имаше сличен проблем кај Ауди А4 и мислам дека проблемот е ист,со оглед на тоа дека се иста фирма двете коли,па применуваат слични решенија.

Дали си приметил дека излегуваат некакви црни честички од кај отворите за вентилација?

Ако е така проблемот е во клапните кај казанчето.Има две клапни со димензии околу 10 x 20 см,метални кои се обложени со некои сунѓерести материјали.Служат за насочување на водухот.Тој сунжер со тек на време се распаѓа и нема насочување на воздухот.Се вади цела маска,а тие жалузините се лепат со скаји проблемот е решен.

Кај мене во Кичево ова го работи само еден мој колега,бидејќи ниеден мајстор не се нафаќа да вади цела маска.макотрпна работа е тоа.Илјада кабли има за откачување.

За Монтирањето не се секирај,маската ќе биди иста како првиот пат.Кај брат ми невади никаков звук.

цената му е 1500 денари работна рака,а жалузините ги носев кај други луѓе на лепење.

Ако сакаш-пиши на ПП ќе ти помогнам,ќе те однесам кај човекот ако не се снајдиш
Да друже , да ти кажам сум приметил повеќе пати од кај што дува парното над радиото што се лептерите се појавуват некој тенки лушпи приметив на повеќе пати и јас ѓи вадам си викам што е проблемот. Јас сум од Струмица така да Кичево ми е премногу далеко за да дојдам до таков мајстор. Искрено страв ми е маската потоа да не ја сјебат и св петар да не може да ја опраи .
 
За маската не се секирај,се вади воланот,инструмент таблата а потоа целата маска е заштрафена само со два шрафа,ако не се лажам.Значи при монтирањето ако тие шрафови добро се затегнат,а нема причина да не е така,нема да има никаков проблем.Штом излегуваат такви парчина од внатре,сигурно е тоа проблемот.

Но најгголем проблем е да најдиш човек кој ќе се нафати ова да го прави.Многу мајстори ни за 100 евра нема да ти се нафатат да ти вадат маска.

Тие лептирите после се чепат со скај,ама страните што налегнуваат една на друга треба добро да се мазни,за да нема провев при вентилирањето.

Ако не ти се нафати никој да ја вади маската,ти стојам на располагање да ти најдам чоек за тоа(пошто чоекто не е професионален мајстор,туку се занимава само со вакви специфични работи)
 
На шалтаблата делот околу климата и дугмињата за појачување намалување на парно/клима у позадина сијалиците што се за осветлување на дугмињата не светат друго се си свети, се работи за 206 седан, чаре?
 
кај некои коли треба да се извади целата маска за да се сменат сијалиците.зависи од колата.како што кажав кај А4 мајсторот што ги менуваше клапните за парното,самиот ми препорача да се сменат сијалиците,за да се искористи вадењето на маската.после тоа треба све одново да се вади.
 
Kaj mene na audito isti problem so parnoto,nekoj si crn pamuk izlava koga go pustam

Sent from my C2105 using Tapatalk
 
лептирите што се внатре се уништени.треба да се извадат и убаво на нив да им се залепи скај.ама така да кога ќе налегнат еден на друг прилегнувањето да е добро.

ажа треба цела маска надвор со се волан и инструмент табла
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom