Православие vs. Римокатолицизам

  • Креатор на темата Креатор на темата Orthophill
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
9 октомври 2009
Мислења
199
Поени од реакции
98
Ја отворам оваа тема за да продискутираме за главните и споредните разлики меѓу Источната Православна Црква (понатаму ПЦ) и Западната римокатоличка црква (понатаму РКЦ). Ќе се трудам да ги дискутирам само сегашните, а не и разликите кои биле низ вековите. Ги молам атеистите, припадниците на разни протестантски здруженија и најразлични нехристијански секти да не пишуваат во оваа тема.

1. Filioque. Оваа е најголемата ерес која се има проширено во римокатоличката црква. И претставува неканонски додаток на Символот на верата кој е усвоен на Привот и Вторио Вселенски Собор. Имено оваа измисленица вели дека Светиот Дух излегува и од Отецот и од Синот. Односно дека и Отецот и Синот се извори на Светиот Дух. За разлика од ова, Православните исповедаат дека Светиот Дух излегува само од Отецот. За промената на Символот се разговарало на 8. Вселенски Собор свикан во времето на светиот Фотија Патријарх Константинополски.
2. Папски примат. Во Православната Црква сите епископи имаат иста власт во својата епархија и единствено се разликуваат по честа која ја имаат поради нивните епархии, старост или времето кое поминало откако се хиротонисани т.е. завладичени. Една “комплетна“ православна помесна црква може да се состои од само еден Епископ и верниот народ(нижи клир, мирјани и монаси) кој е собран околу него. Во краен случај за помесна православна црква може да се смета и собирот од еден Епископ и еден мирјанин. Кај римокатолиците не е така. Таму комплетноста на Црквата се доживува само преку римскиот папа. Без папата нема Црква. Фактички гледано од православен еклисиолошки агол во Римската Црква постои само еден единствен епископ, а кардиналите, надбискупите и бискупите се само негови викари. Поради овие причини ниедна бискупија не може да се смета за “комплетна“ црква. Значи во Православието епископите се разликуваат само по честа (кој ќе седи на подобро место на светата литургија или на трпезата, кој прв ќе си тури манџа и сл.), но не и по власта. Па така дури и да сакаат Вселенскиот Патријарх и Охридскиот Архиепископ да го посетат најзабаталеното село во Битолската Епархија, тие тоа не смеат да го направат без дозвола на локалниот Епископ, во случајов Битолскиот Митрополит. Патем вистината и чистотата на верата во ПЦ ја чува целата Црква - Епископатот заедно со презвитерите, ѓаконите и верниот народ; во РКЦ тоа го прави единствено римскиот Епископ т.е. римскиот Папа. Лага е дека свети апостол Петар имал власт над апостолите. На првиот апостолски собор просто кажано пресекол свети Јаков брат Господен - Иерусалимскиот Епископ, а не свети апостол Петар. (На жалост и ПЦ не признава дека Иерусалимскиот Патријарх е прв по чест.)
3. Чистилиште. Чистилиштето ПЦ не го признава. Во РКЦ задгробниот “простор“ е поделен на 4 дела: рај (место каде што душите уживаат и се радуваат во присуството на Бога), лимб (место каде одат некрстените праведници, каде нема маки, но и Бог не е присутен), чистилиште (место на маки од кое може да се излези по одреден период, слично на затворска казна на овој свет за која може да се добие помилување) и пекол (место на маки од кое нема излез - доживотна казна без право на помилување). ПЦ признава постоење на рајски живеалишта и пекол. Пеколот е поделен на ад т.е. лимб и геена(пеколни маки). Но, ПЦ не признава грев за кој што молитвите на Црквата не можат да издејствуваат опростување.
4. Причест. Верниците на РКЦ добиваат само Тело Христово, а само клириците добиваат и Крв. Притоа се причестуваат со хостии, т.е. бесквасен леб во вид на жетони. Православните се причестуваат и со Тело и со Крв од едно лажиче и од еден Агнец (Леб), исповедајќи дека сите се едно Тело во Христа Иисуса.
5. Призив на Светиот Дух. Пред осветувањето на светите дарови Православните Го повикуваат Светиот Дух да слези на верните и на светите дарови и да ги претвори Лебот во Тело Христово, а Виното во Крв Христова. Римокатолиците тоа го немаат.
6. Мариологија. И Православните и Римокатолиците ја почитуваат и ги просат молитвите на Пречистата, Преблагословена, славна Владичица наша Богородица и секогаш Дева Марија. Но, Римокатолиците исповедаат дека Богородица уште при нејзиното зачнување во утробата на света прамајка Ана била безгрешна и ослободена од првородниот грев. ПЦ пак учи дека Богородица била без свој грев, чиста и непорочна, НО дека од првородниот грев се ослободила во моментот кога ја прифаќа волјата на Бога Отца и во нејзината пречиста утроба од Духот Свети се зачнува Бог Синот и Слово, Господ наш Иисус Христос.

Ова се главните разлики меѓу ПЦ и РКЦ. За 5 од овие разлики РКЦ уште веднаш би се покајала (макар што сегашниот римски папа Венедикт е еден од ретките разумни и мудри папи после Великата Схизма), но никако не може да се откаже од 2. разлика, односно власта на Римскиот папа. Доказ за тоа се најразличните унии со православните и монофизитските еретици (исповедаат дека Господ Иисус Христос имал само една природа - Божјата, т.е. дека не бил Богочовек, ами само Бог). Ама факт е и дека сите унијати лека полека се полатинуваат.
 
1. Filioque. Оваа е најголемата ерес која се има проширено во римокатоличката црква. И претставува неканонски додаток на Символот на верата кој е усвоен на Привот и Вторио Вселенски Собор. Имено оваа измисленица вели дека Светиот Дух излегува и од Отецот и од Синот. Односно дека и Отецот и Синот се извори на Светиот Дух. За разлика од ова, Православните исповедаат дека Светиот Дух излегува само од Отецот. За промената на Символот се разговарало на 8. Вселенски Собор свикан во времето на светиот Фотија Патријарх Константинополски.

Која глупост бе, кај може духот да излегува и од отецот и од синот! Па докажано е дека исклучиво од отецот излегува, и тоа од неговиот гастроинтестинален тракт.
Ако некој од католиците тука те замара, прашај го следново прашање: кога прдиш, гасовите излегуваат од двајца или само од еден??? (Одговорот ќе е сигурно--еден). Па како може тогаш духот да излегува од двајца?!
 
Убаво е да напишеш и за шизмата.
За Никеја и кавгите за конструкција на Светото Писмо.
За промените у црковните закони меѓу двете институции. :)
 
Која глупост бе, кај може духот да излегува и од отецот и од синот! Па докажано е дека исклучиво од отецот излегува, и тоа од неговиот гастроинтестинален тракт.
Ако некој од католиците тука те замара, прашај го следново прашање: кога прдиш, гасовите излегуваат од двајца или само од еден??? (Одговорот ќе е сигурно--еден). Па како може тогаш духот да излегува од двајца?!
Со замастени, т.е. болдирани букви замолив нешто. Сепак секој си ја покажува својата (не)култура и своето (не)воспитание!
 
Со замастени, т.е. болдирани букви замолив нешто. Сепак секој си ја покажува својата (не)култура и своето (не)воспитание!
Ти си замолил нешто, но божјата воља сакала поинаку. Се е тоа божји план, вклучувајќи го и мојот коментар.
 
E vakva tema falese. :)
4. Причест. Верниците на РКЦ добиваат само Тело Христово, а само клириците добиваат и Крв. Притоа се причестуваат со хостии, т.е. бесквасен леб во вид на жетони. Православните се причестуваат и со Тело и со Крв од едно лажиче и од еден Агнец (Леб), исповедајќи дека сите се едно Тело во Христа Иисуса.

Za ostanatoto podocna ke pisuvam, ama ova epten za pocetok mi "bode"oci.

Moram da te ispravam deka ednas vo godinata t.e. na Veliki Cetvrtok site ama bas site katolici koi gi ispolnuvaat uslovite za pricest, se pricestuvaat pod dvete priliki.
A grkokatolicite sekogas, isto kako i pravoslavnite vernici, na potpolno ist nacin.

A za hostijata - toa e beskvasen leb, takov upotrebuvaat i den denes Evreite koga slavat Pasha, isto takov imal i Isus na Tajnata vecera. Zatoa i nie imame takvo, kako i Negoviot sto bil.

E da i da ne zaboravam, osven ednas vo godinata na Veliki Cetvrtok, pod dvete priliki se pricestuvaat i koga prv pat primaat Sv. Pricest.

Za beskvasnite lebovi isto taka moram da iskomentiram, bidejki Pravoslavnata crkva toa kategoricno go odbiva, a vsusnost samiot Isus taka napravil.
Evangelie po Luka 22, 7-8
(na hrvatski, za da ne pogresam negde)
Dodje dan beskvasnih kruhova, kad je trebalo zrtvovati pashalno janje. Isus tada posla Petra i Ivana : "Idite - rece im - pripravite nam pashalnu veceru!"

Sosema e jasno deka Toj samiot na Poslednata vecera beskavniot leb go pretvoril vo Svoeto telo. Kako togas moze nekoj pravoslaven ili bilo koj drug da komentira deka toa e nepravilno, ereticki i sl. koga Isus samiot toa go napravil so beskvasen leb?
 
Ги молам атеистите, припадниците на разни протестантски здруженија и најразлични нехристијански секти да не пишуваат во оваа тема.
Божjи план е синко ти да замолиш нешто, но и атеист - нехристиjанин да ти реплицира е дел од планот, прифати го тоа со причест и молитва и нека Севишниот Исус Христос биде со тебе во сите тешки моменти. Во име на отеца, сина и светога духа - амин.
 
Со замастени, т.е. болдирани букви замолив нешто. Сепак секој си ја покажува својата (не)култура и своето (не)воспитание!
Bratuced aj ostajgi ovie demoraliziranive ateisti pa neligledas deka kade ima nekoja bosh tema se oni podrzuvaat i im e ok toa u pedofilija u homosexsualnost , incest , i red nadalnjega ama za sreka tuka se vrtat mnogu malku zabegotini i preku moega so moite postovi im bodat oci i me brisat gi boli vistinata
 
5. Призив на Светиот Дух. Пред осветувањето на светите дарови Православните Го повикуваат Светиот Дух да слези на верните и на светите дарови и да ги претвори Лебот во Тело Христово, а Виното во Крв Христова. Римокатолиците тоа го немаат.
.

Koj ti vika deka go nemaat? :confused:
Imaat, eve ke ti objasnam...
Ako se analiziraat site Novozavetni tekstovi za Poslednata vecera i za najvaznata slucka na nea - vospostavuvanjeto na Evharistijata, se gleda deka nema molitva Epikleza - zaziv na Svetiot Duh.
SEGA NA HRVATSKI KE CITIRAM ZATOA STO NE SKAMA DA UTNAM NEKOJ ZBOR vie samite mozete da si prevedete ako ne razbirate so pomos na vasite Biblii na mekdonski jazik, i onaka isto pisuva;)
1) Evangelie po Matej (26, 26-29)
Dok su blagovali, uze Isus kruh, zahvali i razlomi ga, pa im ga dade govoreci : "Uzmite i jedite! Ovo je tijelo moje." Zatim uze kalez te zahvali i dade im ga veleci: " Pijte iz njega svi, jer ovo je moja krv, krv Saveza, koja se prolijeva za sve vas za oprostenje grijeha".
2) Evangelie po Marko (14, 22-24)
Dok su blagovali, uze Isus kruh, zahvali, razlomi ga pa im ga dade govoreci" "Uzmite, ovo je tijelo moje". Zatim uze kalez te zahvali pa im ga dade. I svi su pili oz njega. I rece im: "ovo je krv Moja, krv Saveza, koja se prolijeva za sve vas".
3) Evangelie po Luka (22, 19-20)
Zatim uze kruh, zahvali i razlomi ga pa im ga dade govoreci "Ovo je tijelo Moje, koje se za vas daje. Ovo cinite na moju uspomenu!". Isto tako poslije vecere uze kalez te rece: " Ovaj je kalez Novi Savez u mojoj krvi, koja se za vas prolijeva"

Istite ovie zborovi i den denes katolickite svestenici/biskupi/kardinali/Papata gi upotrebuvaat koga nastapuva momentot na pretvorbata na lebot i vinoto vo telo i krv Hristova:


"Tebe zatoa Te molime: so rosata na Svetiot Duh da gi posvetis ovie darovi, da postanat Telo i Krv na Nasiot Gospod Isus Hristos"
i se prodolzuva so zborovite na samiot Isus:
"Onaa nok koga bese predan, Toj zema leb, Tebe ti zablagodari, Tebe Te blagoslovi i go dade na svoite ucenici govorejki: Zemete i jadete od nego site, ova e Moeto telo koe za vas ke se predade. Isto taka otkako veceraa Toj zema kalez, Tebe ti zablagodari, Tebe Te blagoslovi i go dade na svoite ucenici govorejki: Zemete i pijte od nego site, ovo e Mojata krv, na Noviot i Vecen Sojuz, koja se proleva za vas i za grevovite na celiot svet. Ova pravete go vo Moj spomen".
 
Темава ти е на место, али у моментов делува како: село гори - баба се чешла.
 
Orthophill
Ако сакаш да има дискусија, треба да си неутрален, а не си. Уште во првата точка зборуваш за Filioque и ја нарекуваш ерес, без да нагласиш дека проблемот е настанат заради една буква која потполно го менува значењето на зборот.

Пред да ставиш забрани во средновековен дух, договори се сам со себе дали сакаш дикусија и дали имаш капацитет за тоа.

Bratuced aj ostajgi ovie demoraliziranive ateisti pa neligledas deka kade ima nekoja bosh tema se oni podrzuvaat i im e ok toa u pedofilija u homosexsualnost , incest , i red nadalnjega ama za sreka tuka se vrtat mnogu malku zabegotini i preku moega so moite postovi im bodat oci i me brisat gi boli vistinata

Гледам овде по крвна линија е муабетот. Болд: Римо-католичката црква е против педофилијата и хомосексуалноста, но испадна дека дел од клерот со децении ги практикувал овие дејности. Затоа, прво рипни, па кажи „Оп“.

stela_maris

Хостијата во РКЦ не е само симбол, туку вистинско Христово присуство, а виното е крвта Христова. Е сега, колку што имам читано, порано било голем проблем ако се пролее виното, ако капне капка на подот, што можело да се случи. За да се избегне тоа, во хостијата се става и виното, па проблемот е решен.
Моето прашање до тебе е: дали виното се става во хостијата?
 
И за 5 разлики ли делевме територија и сфери на влијанија ... :facepalm:
Воглавно се согласувам со првиот пост на ортофил, само ми е нејасно околу чистилиштето, зошто не е признаен од православната црква . Неможе за таква битна работа да се натегаме со католиците, или постои или не. За претставата за задгробниот живот мора да има консензус во христијанскиот свет, како што има дека Исус е месија и спасител и Дева Марија безгрешно зачнала. Многу суштинско разидување е тоа . Мене ми е јасно дека непостои грев за кој молитвата неможе да издејствува прошка . Но безразлика на прошката за секој грев треба да се плати. Што е со оние луѓе што се покајуваат еден миг пред смрта и немаат време да бараат прошка. Тие се покајале за своите гревови ама смрта ги прекинала во добивањето на опростување . Многу е логично да одат во чистилиштето .
 
Orthophill
Ако сакаш да има дискусија, треба да си неутрален, а не си. Уште во првата точка зборуваш за Filioque и ја нарекуваш ерес, без да нагласиш дека проблемот е настанат заради една буква која потполно го менува значењето на зборот.

Пред да ставиш забрани во средновековен дух, договори се сам со себе дали сакаш дикусија и дали имаш капацитет за тоа.



Гледам овде по крвна линија е муабетот. Болд: Римо-католичката црква е против педофилијата и хомосексуалноста, но испадна дека дел од клерот со децении ги практикувал овие дејности. Затоа, прво рипни, па кажи „Оп“.

stela_maris

Хостијата во РКЦ не е само симбол, туку вистинско Христово присуство, а виното е крвта Христова. Е сега, колку што имам читано, порано било голем проблем ако се пролее виното, ако капне капка на подот, што можело да се случи. За да се избегне тоа, во хостијата се става и виното, па проблемот е решен.
Моето прашање до тебе е: дали виното се става во хостијата?
Pa i jas velam isto, nego Orthophill komentirase za beskvasni lebovi, pa mu odgovoriv deka i samiot Isus upotrebil beskvasni lebovi.
Taka e, vo celost se slozuvam so tvojov post.
Hostijata se stava vo vinoto :), odnosno Teloto Hristovo se stava vo Krvta Hristova.
--- надополнето: 14 ноември 2012 во 13:26 ---
И за 5 разлики ли делевме територија и сфери на влијанија ... :facepalm:
Воглавно се согласувам со првиот пост на ортофил, само ми е нејасно околу чистилиштето, зошто не е признаен од православната црква . Неможе за таква битна работа да се натегаме со католиците, или постои или не. За претставата за задгробниот живот мора да има консензус во христијанскиот свет, како што има дека Исус е месија и спасител и Дева Марија безгрешно зачнала. Многу суштинско разидување е тоа . Мене ми е јасно дека непостои грев за кој молитвата неможе да издејствува прошка . Но безразлика на прошката за секој грев треба да се плати. Што е со оние луѓе што се покајуваат еден миг пред смрта и немаат време да бараат прошка. Тие се покајале за своите гревови ама смрта ги прекинала во добивањето на опростување . Многу е логично да одат во чистилиштето .

e ajde de
eve jas uste pa mu objasnuvam ustavri kakvi se tie razliki, edna po edna po red
ete beksvasni lebovi upotrebil samiot Isus, Isto Go prizivame Svetiot Duh pri pretovarenjto na lebot i vinoto vo Telo i Krv Hristova
ponatamu i za drugite ke mu odgovoram..
i za cistilisteto ke objasnam od katolicka gledan tocka..
--- надополнето: 14 ноември 2012 во 13:41 ---
3. Чистилиште. Чистилиштето ПЦ не го признава. Во РКЦ задгробниот “простор“ е поделен на 4 дела: рај (место каде што душите уживаат и се радуваат во присуството на Бога), лимб (место каде одат некрстените праведници, каде нема маки, но и Бог не е присутен), чистилиште (место на маки од кое може да се излези по одреден период, слично на затворска казна на овој свет за која може да се добие помилување) и пекол (место на маки од кое нема излез - доживотна казна без право на помилување). ПЦ признава постоење на рајски живеалишта и пекол. Пеколот е поделен на ад т.е. лимб и геена(пеколни маки). Но, ПЦ не признава грев за кој што молитвите на Црквата не можат да издејствуваат опростување.

Spored Katolickata eshatologija vo momentot na smrtta dusata se deli od teloto. Vednas dusata doaga pred Bog i se ostvaruva poedinecen sud: Raj, Pekol ili Cistiliste.
"Isuse sjeti me se kad dodjes u svoje Kraljevstvo! Na to mu Isus rece: "Zaista, kazem ti, danas ces biti sa mnom u Raju" (Luka 23, 42-43)

Posto drugite ni se otprilika jasni za pravoslavnite, ke zboram samo za cistilisteto.
Vo cistiliste doaga dusata na covek koj umrel vo Bozja milost, no imala posledici od nekoi teski grevovi ili ne bila iscistena od lesni grevovi.
"Nisto necisto nikogas nema da vleze vo nego (vo Rajot)" (Otkrovenie 21, 27)
A sigurno e deka dusite koi se naogaat vo Bozjata milost ne mozat da otidat vo pekolot. No, nemozat ni vo Rajot zatoa sto ne se potpolno cisti. Tie znaci se naogaat na mesto kade sto se cistat od grevovite.

Limbot pak nekoi teolozi smetaat deka e mesto kade sto se naogaat dusite na lugeto koi vo svojot zivot ne se opredelile ni za vernici, ni za nevernici. Ne mozat da bidat ni trajno nesrekni, ni trajno srekni.

Bambi, ova kaj tebe sto go boldirav - ako ne postoi grev koj so molitva ne moze da se oprosti zosto togas kaj Pravoslavnite postoi pekol?
 
Koj ti vika deka go nemaat? :confused:
Imaat, eve ke ti objasnam...
Ako se analiziraat site Novozavetni tekstovi za Poslednata vecera i za najvaznata slucka na nea - vospostavuvanjeto na Evharistijata, se gleda deka nema molitva Epikleza - zaziv na Svetiot Duh.
SEGA NA HRVATSKI KE CITIRAM ZATOA STO NE SKAMA DA UTNAM NEKOJ ZBOR vie samite mozete da si prevedete ako ne razbirate so pomos na vasite Biblii na mekdonski jazik, i onaka isto pisuva;)
1) Evangelie po Matej (26, 26-29)
Dok su blagovali, uze Isus kruh, zahvali i razlomi ga, pa im ga dade govoreci : "Uzmite i jedite! Ovo je tijelo moje." Zatim uze kalez te zahvali i dade im ga veleci: " Pijte iz njega svi, jer ovo je moja krv, krv Saveza, koja se prolijeva za sve vas za oprostenje grijeha".
2) Evangelie po Marko (14, 22-24)
Dok su blagovali, uze Isus kruh, zahvali, razlomi ga pa im ga dade govoreci" "Uzmite, ovo je tijelo moje". Zatim uze kalez te zahvali pa im ga dade. I svi su pili oz njega. I rece im: "ovo je krv Moja, krv Saveza, koja se prolijeva za sve vas".
3) Evangelie po Luka (22, 19-20)
Zatim uze kruh, zahvali i razlomi ga pa im ga dade govoreci "Ovo je tijelo Moje, koje se za vas daje. Ovo cinite na moju uspomenu!". Isto tako poslije vecere uze kalez te rece: " Ovaj je kalez Novi Savez u mojoj krvi, koja se za vas prolijeva"

Istite ovie zborovi i den denes katolickite svestenici/biskupi/kardinali/Papata gi upotrebuvaat koga nastapuva momentot na pretvorbata na lebot i vinoto vo telo i krv Hristova:


"Tebe zatoa Te molime: so rosata na Svetiot Duh da gi posvetis ovie darovi, da postanat Telo i Krv na Nasiot Gospod Isus Hristos"
i se prodolzuva so zborovite na samiot Isus:
"Onaa nok koga bese predan, Toj zema leb, Tebe ti zablagodari, Tebe Te blagoslovi i go dade na svoite ucenici govorejki: Zemete i jadete od nego site, ova e Moeto telo koe za vas ke se predade. Isto taka otkako veceraa Toj zema kalez, Tebe ti zablagodari, Tebe Te blagoslovi i go dade na svoite ucenici govorejki: Zemete i pijte od nego site, ovo e Mojata krv, na Noviot i Vecen Sojuz, koja se proleva za vas i za grevovite na celiot svet. Ova pravete go vo Moj spomen".

Ова што ти го напиша се вика анамнеза или сеќавање на тајната вечера и Христовиот живот. И точно во РКЦ (т.e. Латински обред) ја имате анамнезата, но ја немате епиклезата или призивот, повикувањето на Светиот Дух да ги освети даровите. Молитвата на анамнеза е слична и во РКЦ и во ПЦ. Молитвата на епиклеза е следна:
Литургија на свети Јован Златоуст напиша:
Уште Ти се молиме Те преколнуваме и Ти се умилкуваме испрати го Пресветиот Твој Дух на нас и на овие предложени дарови и претвори го овој леб во чесно Тело на Твојот Христос (Амин!) А што е во оваа чаша чесна Крв на Твојот Христос (Амин!) Ги претвори со Својот Свет Дух (Амин!Амин!Амин!)
 
Limbot pak nekoi teolozi smetaat deka e mesto kade sto se naogaat dusite na lugeto koi vo svojot zivot ne se opredelile ni za vernici, ni za nevernici. Ne mozat da bidat ni trajno nesrekni, ni trajno srekni.
А кај ќе одат другар? Што ќе прави во тој лимб? Зарем може да се бара вина во човекот што се родил во амазонско племе недопрено од „цивилизација“ и со „неправилни“ убедувања наметнати од неговите старешини и неговата верба во тотеми да го однесе во лимб каде практично ќе биде казнет да неможе да биде среќен затоа што не станал римокатолик или христијанин или кој ти знае што, само поради тоа што Господ го изолирал на некое парче земја каде што не му дал шанса на избор? Изгледа нелогично и несфатливо за омнипотентен Бог што сака да ги награди или казни своите поданици, да не може да се одлучи каде да го смести тој човек т.е. поточно да го смести во позиција каде што постојат две состојби во исто време (квантна физика, anyone?)

Знам има мисионери што проповедаат ама тие неможат да стапнат насекаде, нели?

Па најлогично би било тие луѓе да се реинкарнираат на земјата како христијани. На земјата постојат еден куп луѓе во одреден момент се несреќни а во одреден момент среќни, колку што знам не постои ниту постоел вечно среќен или вечно несреќен човек овде, така да нема зошто да се прави посебно место за таквите кога тоа веќе постои. Ама нажалост во христијанство не постои реинкарнација, така да батали таа теорија.

Кој воопшто има време да се занимава со овие баналности кои што не прават никаква позитивна промена во нашето општество туку само прават поделби меѓу луѓето (дали воопшто е важно дали постои лимб или не - ете одма поделба меѓу РКЦ и ПЦ т.е. меѓу христијаните).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom