Совети за купување половен автомобил

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Неаме сите пријатели по Италии, Словении и болварии.
Така да ја пре би си купил половна кола од тука, отколку влечена од таму некој аутоплац.
А што мислиш таа што е тука од кај е довлечена
 
Стара кола не се купува од кај нас. Плус скапо е плус којзнае што упикуваат овде. Бугарија златна и Германија....коли стари и добри колку ти душа сака.
Германија ја погоди,ама Бугарија кај ја наЈде жити се.Па ти изгледа не си бил на најголемиот бугарски авто-плац на отворено-Дупница,таму е соберен најголемиот крш кој може да се најде во ЕУ.Плус,бугарите таму имаат и работилници во кои од 3 коли прават една,и ти на крај ќе си заминеш среќен и весел дома со добриот избор?!? Има и добри коли,ама тие се 5% од сите коли кои се изложени таму,а и тешко ќе начекаш некоја,веднаш ги земаат.Тие од ЕУ земаат коли со по 300 и кусур иљади километража зад себе затоа што се најевтини,и после со враќање на километражата и ситни козметички преправки ги продаваат на наивчини и аналфабети за коли како што се повеќето македонци,ова лично од искуство го знам преку повеќе примери кои ги имам видено и доживеано,поздрав!
--- надополнето: 10 април 2012 во 22:40 ---
Неколку златни совети пред купување на половен автомобил:

1. Прво прегледајте ја колата детално.Мајстории и зафати од типот-"Сам свој мајстор" не се дозволени,овде мислам на аматерско префарбување на чукнат браник,стегање со телови и жици на расклатени делови и сл.Исто така,колата е пожелно да ги има фабричките ознаки за тип на мотор и модел,на пр.сомнително е ако на задницата на некој дизел Фокус од 2003-та ја нема ознаката TDCi или натписот Focus,значи или е ударана отпозади,или каросеријата е била од бензинец па е искомбинирано со дизел-машина(од 3 коли праат една,ви текнува?)
2. Проверете каква е состојбата внатре,дали е пушено,какви се седиштата,рачката од менувачот и папучите за гас,кочница и кумплунг(изабени,деформирани и излижани е знак за висока километража,обично преку 230 иљади).Потоа проверете дали и како работат радиото,клима-уредот(внимавајте на лоша миризба при работењето),електр.подигачите на прозорите итн.
3. Ја палите колата и ја оставате да поработи во лер неколку минути.Мирна работа без вибрации и чудни звуци е добар знак.Потоа тргнувате,ослушнете ја работата на моторот,дали добро забрзува,како влече,дали се мачи.Обавезно дигнете ја колата над 120 км/ч. и повозете ја повеќе време над таа брзина.Ако и тогаш не светне некоја сијаличка или колата не ви падне во safe-mode(не оди над 50 км/ч.) тогаш тоа е добар знак за исправноста на моторот и електрониката.Повозете ја и на некој рид или накај планина,ако влече добро и на угорница без да дими и да се мачи,тоа значи дека моторот не се гуши и е исправен.
4. На крај,ако е се во ред,исценкајте се за цената,обавезно кажете дека плаќате во ќеш и веднаш,ова делува инспиративно кај продавачите :),глумете незаинтересираност и никогаш немојте да ја фалите колата пред продавачот(иако претходно сте се увериле дека колата е полн погодок за таа цена).Се надевам дека со овие мои совети некому ќе помогнам,поздрав и среќно пазарување,(y)
 
прво и основно ако не разбирате не одите сами, секогаш некој со вас што разбира колку од толку веќе ако немате механичар другар.
друго тоа со километрите е редовно за кола донесена од странство( не дека германците ги враќаат туку препродавачите).
така да тоа е тоа. имајте си на ум пред да купувате дека има баѓи поминато.
трето моторот се прави, каросеријата не. чим има јавено корозија толку од муабетот. не фарбање не крпење незнам што да му направите пак ке јави корозија за брзо.
обавезно гледање воланот и папучите. ако се нови сменати се, ако се излижани многу има милион км. значи треба да бидат нормални.
серискот број на стаклата. треба да се исти. ако не се значи нешто е менувано на вратата шофершајбната. можи и да е ништо посебно , но можи и да е сериозно истунбана. се бива.
бојата. внатре и надвор треба да е иста. малечки неправилности,прашина зрнциња излиено ви е сигурен знак дека е фарбана ама не во фабрика. таму такви работи нема.
она број на мотор и шасија се подразбира.
и нормално пред да ја купите ке ја пробате. погоре кажаја што како секој си има свој начин на проверка.
и ценкање се подразбира.
а да евтино и убаво нема. тоа да си го запамтите. така да гледајте некој компромис.
не паѓајте на финти дека од стара жена е земана, умре човекот па така седеше и такви слични глупости.
среќно
 
Мој совет.
Кола од македонија поволна не не...
Причини ?
-Од каде знаеш каде е возена инфраструктурата ни е катастрофа.
-Народов ни е катастрофален место да направи добар купопродажен план он ке глеа да те измами.
-50 % од колите не поседуваат сервисна книшка
-60 % од колите се шприцаат,пеглаат (излгед) се со цел подобро да се продадат и побрзо (негледаејки ја машината..со што се прават големи грешки)
-2300 денара се апаратчиња за враќање на километражникот (или со бурмашина налево)

zatoa ce zemes avtomobil od nekoj covek sto go poznavas vo gradot ili koj poseduva servisna kniska podobrpo da pocekas (a vejke gledam po oglasive za polovni vozila ima od 2008 godina navaka ) taka da podobor bi zemal takva kola makar i poskapo nego li bmw 320 d od 1999 godina.
 
Германија ја погоди,ама Бугарија кај ја наЈде жити се.Па ти изгледа не си бил на најголемиот бугарски авто-плац на отворено-Дупница,таму е соберен најголемиот крш кој може да се најде во ЕУ.Плус,бугарите таму имаат и работилници во кои од 3 коли прават една,и ти на крај ќе си заминеш среќен и весел дома со добриот избор?!? Има и добри коли,ама тие се 5% од сите коли кои се изложени таму,а и тешко ќе начекаш некоја,веднаш ги земаат.Тие од ЕУ земаат коли со по 300 и кусур иљади километража зад себе затоа што се најевтини,и после со враќање на километражата и ситни козметички преправки ги продаваат на наивчини и аналфабети за коли како што се повеќето македонци,ова лично од искуство го знам преку повеќе примери кои ги имам видено и доживеано,поздрав!
--- надополнето: 10 април 2012 во 22:40 ---
Неколку златни совети пред купување на половен автомобил:

1. Прво прегледајте ја колата детално.Мајстории и зафати од типот-"Сам свој мајстор" не се дозволени,овде мислам на аматерско префарбување на чукнат браник,стегање со телови и жици на расклатени делови и сл.Исто така,колата е пожелно да ги има фабричките ознаки за тип на мотор и модел,на пр.сомнително е ако на задницата на некој дизел Фокус од 2003-та ја нема ознаката TDCi или натписот Focus,значи или е ударана отпозади,или каросеријата е била од бензинец па е искомбинирано со дизел-машина(од 3 коли праат една,ви текнува?)
2. Проверете каква е состојбата внатре,дали е пушено,какви се седиштата,рачката од менувачот и папучите за гас,кочница и кумплунг(изабени,деформирани и излижани е знак за висока километража,обично преку 230 иљади).Потоа проверете дали и како работат радиото,клима-уредот(внимавајте на лоша миризба при работењето),електр.подигачите на прозорите итн.
3. Ја палите колата и ја оставате да поработи во лер неколку минути.Мирна работа без вибрации и чудни звуци е добар знак.Потоа тргнувате,ослушнете ја работата на моторот,дали добро забрзува,како влече,дали се мачи.Обавезно дигнете ја колата над 120 км/ч. и повозете ја повеќе време над таа брзина.Ако и тогаш не светне некоја сијаличка или колата не ви падне во safe-mode(не оди над 50 км/ч.) тогаш тоа е добар знак за исправноста на моторот и електрониката.Повозете ја и на некој рид или накај планина,ако влече добро и на угорница без да дими и да се мачи,тоа значи дека моторот не се гуши и е исправен.
4. На крај,ако е се во ред,исценкајте се за цената,обавезно кажете дека плаќате во ќеш и веднаш,ова делува инспиративно кај продавачите :),глумете незаинтересираност и никогаш немојте да ја фалите колата пред продавачот(иако претходно сте се увериле дека колата е полн погодок за таа цена).Се надевам дека со овие мои совети некому ќе помогнам,поздрав и среќно пазарување,(y)

Сум бил во Дупница на автопазарот. Добри коли имаат. Знам и од кај ги носат. :D
 
И мене не ми е јасно како не ви здосади со овие глупи 10 tips how to.

За купување на половна кола има само едно правило....а тоа е да носиш со тебе многу добар познавач на автомобили(по можност механичар).

Оти се друго е гола вода,и може да биде нашминкано до најситен детаљ,но искусен човек,доволно му е само да ја отвори хаубата....за понатаму он што ќе ви каже тоа е....ентериерот е последна работа кај возилата,бидејќи за 100 евра се средува тоа....но фалинките во моторот не.


Значи заклучокот е....ако немаш искусен човек со тебе....воопшто нема ни потреба да се глупираш да купуваш половен автомобил!!!
па затоа се и оваквиве теми и воопшто форумиве, за да се стекниме со некакви знаења и искуства
 
Другарчиња не е баш така како што некој опишал погоре.
Купување половно возило е мачка у вреќа,никогаш незнаеш што ке ти се погоди и на каква кола ке налеташ.Може да изгледа каросериски совршено ама моторот или подвозјето да се крш.
Половна кола се купува на среќа,ако имаш среќа ке ти се погоди,ако немаш,ке си фрлиш пари за оправки ли ке ја продадеш.
Нормално дека сите сакаме да купиме сочувана кола,да е од прв газда,да нема многу км и да не била удирана и згора на тоа за ефтини пари. Тоа го нема никаде освен ако итно некој не ја продава поради х причини. Се останато тешко да се најде кај некоја половна кола,а ако се тоа е во ред тогаш и цената е многу поголема.
Не се будали Бугарите,Германците и Италијанците да даваат добри коли за мали пари,ако колата вреди си има и добра цена.Се што е ефтино знајте дека нешто не е во ред со колата.
Можете да видите по огласите кај нас,цените за пример Голф 4 варираат од 3500-5000 евра
зборам за ист мотор,исто годиште.Тоа е поради дотрајаноста на колата или евентуален скриен дефект кој ке се покаже во брзо време откако ке ја купите колата.
И немојте да мислите дека мотор се прави каросерија не се прави,тоа е голема грешка да се мисли така. Ако малку покажало рѓа или нешто е удрено се прави за 50-100 евра.Ама ако ти отиде бош пумпа,турбо,електронска дизна и ред други делови од мотор,не те оправаат мин 500 евра.
Како што кажа некој,обавезно мајстор што може да ги познае поголемите дефекти на колата,да ја провери каросериски да не е скапана или да не имала тешки удари,да се стави на компјутер за да се направи целосна дијагноза на мотор,и да се проверат воздушните перници дали функционираат,бидејки ако колата имала удар,кога ја прават не им ставаат нови перници.
Околу километрите,нема кола на запад под 200 000 км тоа да бидете сигурни. Не се битни тие километри толку доколку колата е одржувана како што треба.
200 000км не се исти на БМВ и на Пежо или некој кореец. Квалитетот на деловите и на изработката е неспоредлив. Ако е одржувано редовно и ако се одржува после купувањето тоа ке помине и милион км без проблем.
Јас купив БМВ 320д 2001 од пред две години,го возам без никакви проблеми,нормално сменив некои делови кои се потрошен материјал,дадов повеќе од 500 евра ама знам што возам и у каква состоба ми е колата.
Има многу работи на кои треба да се пази при купување на кола,но особено треба да се знаат фабричките маани и слабостите на одредени модели и марки.
пример Астра Г од 2000 година страда бош пумпата,мн тешко е да налеташ на некоја што е погодена.
БМВ 320д маана им се дампер шајмните,или шајмна ременица,делот кошта 300 евра и е многу чест проблем кај повеќето од нив.
кај пасатите маана е предницата,рамењата и стабилизаторите.
и ред други.
Јас само би ви рекол со среќа при купување и добро размислете дали откатко ке го купите возилото ке сте во состојба да го одржувате. Планирајте у старт еден сервис од филтри уље,ребраст клинест каиш,затегачи(на тие што имаат) ако е ланче да се провери да не е за промена и тоа ама мн ретко е случај. тоа е сума од некаде 200 евра. Ако нема добри гуми и тука 200 евра,ако има некој отиден амортизер или рамо,стаблилизатор и др. уште 100 евра,ако треба фреон за климата уште 50 евра,некој козметички зафат уште 50 евра мин.
Може ви се чини скапо или ве заболе глава одма ама ако сакате да имате исправна кола ке мора да го направите тоа.Барем јас така ги гледам работите,сепак возам фамилија,возам брзо,идам на пат и најмалце што сакам е да ми се деси некој глупав квар.
 
Ајде еден совет да ми дадете. Барам кола од 2000 до 3000 евра. Не се разбирам многу у коли, од муабети слишам Голф 4 е најдобра али па не вреди за таа пара.
 
Ајде еден совет да ми дадете. Барам кола од 2000 до 3000 евра. Не се разбирам многу у коли, од муабети слишам Голф 4 е најдобра али па не вреди за таа пара.
За тие пари, пежо 206 1.4 HDi
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom