Новиот 100 октански бензин на Макпетрол

  • Креатор на темата Креатор на темата cige
  • Време на започнување Време на започнување
Со мој пријател пред два дена ставивме во Ford Focus RS (на резерва беше) и тркнавме до Белви на излез од Скопје и назад (240 km/h со зимски гуми) рече дека не осеќа никаква разлика од пред тоа со 98 октанското гориво. ;)
 
Од каде си ти толку сигурен дека постапката за мешање е таква како што ти кажува и кано?

Во бензинската внатре има системи за надгледување на горивото. Значи покажува колку вода има во резервоар. Колку и добро да се измеша водата не може да се сврзе за бензинот (без разлика со што се сврзува) идеално за да не покаже цели 50 литра на 500 литри. Па знаеш колку литри вода се тоа на 30 тона кога ќе дојде да истовара цистерна?

За тоа со штелување на пумпите е возможно, ама за ова не тропај. И не се краде баш така како што е напишано. Не е толку лесна ни таа професија ;)
Хахахаха.Затоа што на бензинска од макпетролт троши повеќе од нормално.
Шоферот на цистерната краде 30-50 литри гориво па тура вода.На бензинска во смена се тројца,зависи која смена е инволвирана тогаш се носи горивото и пумпашите и шефот да украдт по 30-50 литри гориво и така додека тече горивото од цистерна во резервар се тура вода и солна киселина да се соединат.Што се 200-300 литри вода на 23 тона гориво.И волкот сит и овците на број
 
Ама ти не ме разбираш дека не може тоа така да се прави, три пати ти потенцирав. И 10 литра гориво да се го покажува на уредите за следење на гориво во резервоарите. Не брзај. :)
 
Ама ти не ме разбираш дека не може тоа така да се прави, три пати ти потенцирав. И 10 литра гориво да се го покажува на уредите за следење на гориво во резервоарите. Не брзај. :)[/quote
Тогаш зошто кога ставам бензин/нафта од макпетрол потрошувашката ми се зголемува за 4-5 литри,а плин 8-9 литри.Ова постојано се случуваше само кога ставав гориво на бензинскитена макпетрол.А читам дека и ситуацијата со новото гориво на макпетрол не е ништо поразлична.
 
Значи јас ти кажувам дека тој метод што го кажуваш ти не е точен. Постојат и други начини кои делумно ти ги објаснив горе. На крај краева и не можеш да знаеш со каков квалитет се увезува горивото од страна и каков квалитет на гориво продава Окта. Нормално ако има помалку октани ќе ти работи моторот полошо и повеќе ќе има потрошувачка.
 
На кратко, да не се правам паметен: октаните немаат врска со моќноста, односно тоа не е "посилно" гориво. Во зависност од автомобилот, придовивката е помирна работа на машината, а со тоа и подолговечна. Исплатливо кај high performance моторите, поради цената на оддржување, кај се друго- занемарливо. Проблемите кај нашите горива се во чистотата на горивото од додатоци и прљавштина заради застарената технологија на дестилација.
--- надополнето: 11 јануари 2012 во 13:37 ---
Со мој пријател пред два дена ставивме во Ford Focus RS (на резерва беше) и тркнавме до Белви на излез од Скопје и назад (240 km/h со зимски гуми) рече дека не осеќа никаква разлика од пред тоа со 98 октанското гориво. ;)
А кога ке загинете со пријателот, се надевам дека тоа сами ке го направите, без да завиете некое туѓо семејство во црно. серковци
 
98 i 100 toa e 2% razlika, ako kolata ubrzuvala za 10 sek do 100-tka seka toa ce go pravi za 9.8 sekundi, ako kolata idela do sega 200 na cas sega ce ide 204... koj toa ce go primeti, na koj mu e potrebno i kolku mu znaci seto toa ?
p.s. dobar marketinski trik...
 
98 i 100 toa e 2% razlika, ako kolata ubrzuvala za 10 sek do 100-tka seka toa ce go pravi za 9.8 sekundi, ako kolata idela do sega 200 na cas sega ce ide 204... koj toa ce go primeti, na koj mu e potrebno i kolku mu znaci seto toa ?
p.s. dobar marketinski trik...
Не зборев за тоа (перформанси), туку кај некои коли кои користат 95 октански ако им ставиш 98 или 100-ка се јавува мало тропање во моторот или нерамномерна работа на истиот. Има нешто со компресијата и палењто на горивото. Искрено кај мене на Honda Civic (нема логика ама тоа е) повеке километри поминувам со 95 октански него ли со 98. 100% сум сигурен зошто ставив 3 полни резервоари 98 октански и поминав идентични километражи. Сега само ја возам на 95-ка и Ок е. Не знам, можеби е до квалитетот на горивото. :confused:
 
98 i 100 toa e 2% razlika, ako kolata ubrzuvala za 10 sek do 100-tka seka toa ce go pravi za 9.8 sekundi, ako kolata idela do sega 200 na cas sega ce ide 204... koj toa ce go primeti, na koj mu e potrebno i kolku mu znaci seto toa ?
p.s. dobar marketinski trik...

Ах бе црни боби.... Не е се во светов линеарно. Има и квадратни, а има и експоненцијални функции. Арументот вода не ти држи, камоли пак 95 октански бензин
 
Ах бе црни боби.... Не е се во светов линеарно. Има и квадратни, а има и експоненцијални функции. Арументот вода не ти држи, камоли пак 95 октански бензин
:pos::pos::pos: sto sakate da kazete deka performansite ce se zgolemat 20%...

prvo: motorite nese konstruirani za takva rabota, ladenjeto nee soodvetno i mnodu drugi raboti, kako menuvac, prenos, poluosovini.itn itn

drugo: do sega imase 95 i 98 oktani gorivo, pa razlikata nebese kojznae kakva ako koga nema na pumpa 98-ca stavime od 95-kata, ili obratno ficovcite koi bea nameneti za 95 ako ima stavis 98 ne se pravea "stojadini"...

razlikite se LINEARNI, i ne se pogolemi od 2%

p.s.kvadratni ravenki i eksponecijalni funkcii resavav pred 20 godini
--- надополнето: 11 јануари 2012 во 19:51 ---
Не зборев за тоа (перформанси), туку кај некои коли кои користат 95 октански ако им ставиш 98 или 100-ка се јавува мало тропање во моторот или нерамномерна работа на истиот. Има нешто со компресијата и палењто на горивото. Искрено кај мене на Honda Civic (нема логика ама тоа е) повеке километри поминувам со 95 октански него ли со 98. 100% сум сигурен зошто ставив 3 полни резервоари 98 октански и поминав идентични километражи. Сега само ја возам на 95-ка и Ок е. Не знам, можеби е до квалитетот на горивото. :confused:
:cuc: sekoja cest bas taka e kako sto kaza sega
 
А кога ке загинете со пријателот, се надевам дека тоа сами ке го направите, без да завиете некое туѓо семејство во црно. серковци
Абе брза кола се купува и вози шофер со искуство,а не некој мочко су купена возачка дозвола.
Инаку ја имам возено 280 km/h со YAMAHA FZR 1000
 
На кратко, да не се правам паметен: октаните немаат врска со моќноста, односно тоа не е "посилно" гориво. Во зависност од автомобилот, придовивката е помирна работа на машината, а со тоа и подолговечна. Исплатливо кај high performance моторите, поради цената на оддржување, кај се друго- занемарливо. Проблемите кај нашите горива се во чистотата на горивото од додатоци и прљавштина заради застарената технологија на дестилација.
--- надополнето: 11 јануари 2012 во 13:37 ---

А кога ке загинете со пријателот, се надевам дека тоа сами ке го направите, без да завиете некое туѓо семејство во црно. серковци
Дрмоњ не си лечи фрустрации, те молам. Сигурно да немаше услови за тоа немаше така да возиме, автопатот беше празен немаше "жива" кола. И зошто би купил кола со високи перформанси ако не можам барем еднаш да го осетам тоа а да не ме условуваат со "серко"??
 
Во бензинската внатре има системи за надгледување на горивото. Значи покажува колку вода има во резервоар. Колку и добро да се измеша водата не може да се сврзе за бензинот (без разлика со што се сврзува) идеално за да не покаже цели 50 литра на 500 литри. Па знаеш колку литри вода се тоа на 30 тона кога ќе дојде да истовара цистерна?
извини да те прашам нешто... колку литри-тони е една цистерна со бензин? имаш инфо?
 
Да може се крадело така пред десет години, ама сеа тешко, бидејки горивото го истовара шоферот на цистерната и целиот процес на товарање, транспорт и истоварање е пратен од компанијата со ГПС, така да ни грам неможе да украдат сега се е дигитално знам комшијата работи во оилко и се жалеше дека не е како порано бидејки порано повеќе заработувале.... во ноќна смена(краделе)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom