Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Druze ti do sea kolku kymco - vci si imal pa znaes kolku se rasipuvaat i deka imaat isti plastiki so kinezite nedaj boze da ne si padnal so kymco pa ti se iskrsile plastikite i slicno posto gledam ekspert si. Inace stom gi znaes tolku dobro skam da te prasam koga treba ja da menjam prenos kocnici plastiki posto do sega imam pominato 18 000 km (samo denes 50km na soncevo)a do sea nemam smeneto ama bas nisto nisto osven ulje , 3 pati rolni (posto go vozam so 2 ca ) i ednas svekjica , a plastikite se top iako imam padnato ?

Сега ке бидам искрен и ке ти кажам зашто сум настроен против марката толку. Далеку од тоа дека се лоши, сосем солидни се, ама не и за цената по која се продаваат кај нас... Прво генералниот увозник за Кимко е од мојот град и гледам како ги ебава луѓето со гаранциите и со резервните деловови... Второ несум имал ниедно Кимко и фала богу што е така ( баш заради првата причина )... Трето мојот најдобар другар има сменето не 1 туку 6 Кимковци(он 4 и брат му 2) и ниеден не го возеа повише од 5 000 км... Додека бевме деца ( 14-15 години ) имаше Bet&Win, прво еден па после го смени со друг во RR изведба, они беа добри, немам замерка... После зедоа Grand Dink 125, карбураторски, добар беше... Ја порано имав многу добри и високи мислења за Кимкото, дури и сакав нов Downtown 300 да земам пред 3 години кога ги донесоа за прв пат, а во тоа време имав Gilera Nexus 125... Арно ама мислењето ми го сменија искуствата на другар ми со Downtown-от 125цц што го имаше и двата Xciting 300ri што ги имаат сега он и брат му. На Downtown-от го поттурна со нога предното тркало и му го скрши браничето, знаеш колку лесно ?? Знаеш каква пластика беше, каква остра и крута, никаква флексибилност. После падна со него со 30 на саат, му излезе кола и да не ја удри, сврте нагло и падна, и се што можеше испадна од левата страна. Ај нек си ебе мајката викам пластика е, мора да пука под притисок. Ама со Xciting бе брат, скоро 5 000 евра да го платиш и на 900 пројдени километри да ти се заебе ламела ??? Исто и на другиот, само таму на 1300 км. Ај да било тоа случај со 1,2 или 5, ама од сите Xciting-зи у Куманово, кај 99% се заеба ламелата пред да отидат на прв сервис... Кај неколку пукна граната на ауспухот на местото кај што се спојува со машината, и тоа на неполни 2 000 км, возени низ град само ... Кај неколку се случи маслото да го исфрли после 500 пројдени километри... Кај доста блокираше едниот диск на предната кочница... Скутер од марка со реноме, еден од најскапите у класата ??? Ајде еби му мајката, железо, се поправа, луѓето да се живи и здрави, ама најболно е кога сето ова ке ти се случи додека скутерот ти е под гаранција и кога ке отидеш кај дилеров он ти вика - ааа по кои ниви си го возел, сега ке дадеш толку и толку евра да ти порачам нов дел... Ајде бее, а гаранцијата ??? Гаранција да не покрива пренос и машина??? Не ме јеби ... Ај за маските, ако паднеш/удриш и ги скршиш ке си платиш, ама кажи ми дали имам гаранција само додека ти бројам пари а после кој ме е*е... така ??? Башка нема ни сервис асален. Сервисери - татко му кој е шивач по струка и 2 деца од маало. Еј шивач - сервисер - мајстор за скутери, кој ми продава скутер без масло да му стави, го пали и ми вика вози. Алоо па се качил ли он некогаш на мотор. Е неможе така бе друже. Другар ми во рок од неколку години му остави 20 000 + евра, а овој вака... Дојдоа до таа мера да се праќаат маилови со поплаки до Тајван... Јас со Нексусот поминав преку 20 000 без да чепнам нешто, само каиш на секои 10 000 и редовни сервиси. Друг другар на Нексусот има извртено преку 30 000 и го продаде како нов, ништо да не чепне. И Италијанските скутери, што е за што, се скапи, ама неможе иста цена или помала од Кимко да имаат. Башка една Гилера, Априлиа ( или било кој од Пијаџо групацијата ) ке го купиш по иста цена и во Италија, Германија и секаде во ЕУ како и кај нас. А иди таму да видиш колку кошта едно Кимко па дојди кај нас да видиш ...
 
дечки од кај да си нарачам КОМПЛЕТ пластики за мотор? може нови може и половни ( да се зачувани барем )

Обрати се во Хамачи во Штип или накај Злокуќани имаат исто салон. Би требало да носат они нешто такво. Еве и едно линкче, ама немора да значи дека ги имаат само овие: http://5.9.100.102/~deloviha/index.php?option=com_content&view=article&id=88&Itemid=106

Иииии ама се разработе темава, сите ги спремаат скутерите за сезона а? :)
 
Некој више и вози :)
Дај кажете некоја финта како да го запалам мотрочињава (keeway 2T се) да не го викам мајсторот
не се палени едниот месец дена другиот од летото

минатиот пат нејќеше едниот да упали па мајсторов му дуваше во резервоар :D injection вика :pos:
 
Можеш:
1. Да го откачиш вакумот од карбуратор и да шмукаш за да го напуниш карбураторот со гориво, после да верглаш некое време па ке упали
2. Или земи гориво во некој шприц и директно шприцни дали место свеќица у цилиндар или преку карбуратор колку малце да упали после пак со верглање би требало да запали
 
Можеш:
1. Да го откачиш вакумот од карбуратор и да шмукаш за да го напуниш карбураторот со гориво, после да верглаш некое време па ке упали
2. Или земи гориво во некој шприц и директно шприцни дали место свеќица у цилиндар или преку карбуратор колку малце да упали после пак со верглање би требало да запали
Хмм не сум толку по нив, незнам кое црево е за вакумот
иначе да и вака ми има упалено мајсторов друг еден мотор
 
Сега ке бидам искрен и ке ти кажам зашто сум настроен против марката толку. Далеку од тоа дека се лоши, сосем солидни се, ама не и за цената по која се продаваат кај нас... Прво генералниот увозник за Кимко е од мојот град и гледам како ги ебава луѓето со гаранциите и со резервните деловови... Второ несум имал ниедно Кимко и фала богу што е така ( баш заради првата причина )... Трето мојот најдобар другар има сменето не 1 туку 6 Кимковци(он 4 и брат му 2) и ниеден не го возеа повише од 5 000 км... Додека бевме деца ( 14-15 години ) имаше Bet&Win, прво еден па после го смени со друг во RR изведба, они беа добри, немам замерка... После зедоа Grand Dink 125, карбураторски, добар беше... Ја порано имав многу добри и високи мислења за Кимкото, дури и сакав нов Downtown 300 да земам пред 3 години кога ги донесоа за прв пат, а во тоа време имав Gilera Nexus 125... Арно ама мислењето ми го сменија искуствата на другар ми со Downtown-от 125цц што го имаше и двата Xciting 300ri што ги имаат сега он и брат му. На Downtown-от го поттурна со нога предното тркало и му го скрши браничето, знаеш колку лесно ?? Знаеш каква пластика беше, каква остра и крута, никаква флексибилност. После падна со него со 30 на саат, му излезе кола и да не ја удри, сврте нагло и падна, и се што можеше испадна од левата страна. Ај нек си ебе мајката викам пластика е, мора да пука под притисок. Ама со Xciting бе брат, скоро 5 000 евра да го платиш и на 900 пројдени километри да ти се заебе ламела ??? Исто и на другиот, само таму на 1300 км. Ај да било тоа случај со 1,2 или 5, ама од сите Xciting-зи у Куманово, кај 99% се заеба ламелата пред да отидат на прв сервис... Кај неколку пукна граната на ауспухот на местото кај што се спојува со машината, и тоа на неполни 2 000 км, возени низ град само ... Кај неколку се случи маслото да го исфрли после 500 пројдени километри... Кај доста блокираше едниот диск на предната кочница... Скутер од марка со реноме, еден од најскапите у класата ??? Ајде еби му мајката, железо, се поправа, луѓето да се живи и здрави, ама најболно е кога сето ова ке ти се случи додека скутерот ти е под гаранција и кога ке отидеш кај дилеров он ти вика - ааа по кои ниви си го возел, сега ке дадеш толку и толку евра да ти порачам нов дел... Ајде бее, а гаранцијата ??? Гаранција да не покрива пренос и машина??? Не ме јеби ... Ај за маските, ако паднеш/удриш и ги скршиш ке си платиш, ама кажи ми дали имам гаранција само додека ти бројам пари а после кој ме е*е... така ??? Башка нема ни сервис асален. Сервисери - татко му кој е шивач по струка и 2 деца од маало. Еј шивач - сервисер - мајстор за скутери, кој ми продава скутер без масло да му стави, го пали и ми вика вози. Алоо па се качил ли он некогаш на мотор. Е неможе така бе друже. Другар ми во рок од неколку години му остави 20 000 + евра, а овој вака... Дојдоа до таа мера да се праќаат маилови со поплаки до Тајван... Јас со Нексусот поминав преку 20 000 без да чепнам нешто, само каиш на секои 10 000 и редовни сервиси. Друг другар на Нексусот има извртено преку 30 000 и го продаде како нов, ништо да не чепне. И Италијанските скутери, што е за што, се скапи, ама неможе иста цена или помала од Кимко да имаат. Башка една Гилера, Априлиа ( или било кој од Пијаџо групацијата ) ке го купиш по иста цена и во Италија, Германија и секаде во ЕУ како и кај нас. А иди таму да видиш колку кошта едно Кимко па дојди кај нас да видиш ...

Druze se ubi od pisuvanje (y) Ova sto vikas za ovlasteni serviseri mozda si u pravo posto ja 2 pati go nosev kaj nas u skopje u ovlasten i od prviot pat mi bese sumnjivo ulje mi stava najevtino i ednas koga bese so rolnite najteski mislam deka 9 grama bea ne sum siguren od damna bese , a servisov u supa u zlokukjani ja doma iam poise alat i posredena mi e garazata ali jebiga toa e . Za ova drugovo sto zboris ne sum imal iskustvo so Xciting i Downtown jas ti kazuvam od moe iskustvo so agyliti do sega imam skoro 18 000 km i ne sum smeni nisto a ednas padnav ne bese nisto strasno nema sansa da poznae deka e liznato , e sea neosporno e deka italijanskive masini se podobri jas do sega od moevo sum prezadovolen samo neka tera taka
 
Druze se ubi od pisuvanje (y) Ova sto vikas za ovlasteni serviseri mozda si u pravo posto ja 2 pati go nosev kaj nas u skopje u ovlasten i od prviot pat mi bese sumnjivo ulje mi stava najevtino i ednas koga bese so rolnite najteski mislam deka 9 grama bea ne sum siguren od damna bese , a servisov u supa u zlokukjani ja doma iam poise alat i posredena mi e garazata ali jebiga toa e . Za ova drugovo sto zboris ne sum imal iskustvo so Xciting i Downtown jas ti kazuvam od moe iskustvo so agyliti do sega imam skoro 18 000 km i ne sum smeni nisto a ednas padnav ne bese nisto strasno nema sansa da poznae deka e liznato , e sea neosporno e deka italijanskive masini se podobri jas do sega od moevo sum prezadovolen samo neka tera taka


За Агилити конкретно и ја му го препорачав на членот погоре... Како што ти кажав за 50-ките немам замерки... Агилити е добар склоп на таа машина со тој рам, пошто машината сама по себе не е нешто многу јака, ама па рамот е доста лесен и машината лесно го движи, а и мн мала потрошња има. Еден Томос автоматик повише троши. Мене многу ми се свиѓаше Bet&Win, 2 тактен, има сила и најкомфорен е од сите у класата. Кај Xciting страда ламелата, затоа што варијаторот му е таков, да бара повисоки вртежи при поаѓање, пошто моторот е цели 200 кила тежок. Да поаѓа на околу 3000 вртежи наместо со 4000 и кусур, ке има полежерен старт, и помало оптоварување на ламелата. Вака он е побесен у старт од мојата Априлиа ( а она е за 30 кг полесна, а е исто 300цц ), ама затоа му страда таквото, ламелата. Затоа и ја зголемија зафатнината од 250 на 300 ( т.е од 249 на 278 цц ). Априлиа/Гилера/Пијаџо поаѓа веќе на 2800 вртежи. Да го е*ам, па Kawasaki ZX10, со 1000 кубика и 190 коња е тежок 170-180 кила. Тоа тајванците кога го правеле рамот изгледа планирале 1000цц машина да стават, а не 250/300...
 
Ajde pak jas... da ne ima nekoj da prodava radilica so se lageri za 4 taktno kinesko skuterce i cena da mi kazete
 
Абе кинез си е кинез, ако ништо друго барем со 50 евра се прај генералка :D

424043E0442043E043304400430044404380458043000688_zps123c3083.jpg


16 иљадарки км, засега еден сет карики 600 денари и терај.
 
Абе кинез си е кинез, ако ништо друго барем со 50 евра се прај генералка :D

424043E0442043E043304400430044404380458043000688_zps123c3083.jpg


16 иљадарки км, засега еден сет карики 600 денари и терај.
хаха сет карики 600 денара - ја порачав од велес да ми донесат сет карики со се клип болцни и осигурач за 47мм клип 900 денара :)


п.с - дечки за 4 тактен може ли полусинтетичко уље 40 10 да се става? - имам такво останато од колата па да не иде фира :)

и дај кажете радилица некој да не продава ми треба што побрзо !
 
Хаха, епа толку се во Битола. Велес се е беспари за ова кинезаријата. А за маслото можи оти да не, баш такво препорачваја за Баотиан 125 во упатството, јас само такво му турвам.
 
п.с - дечки за 4 тактен може ли полусинтетичко уље 40 10 да се става? - имам такво останато од колата па да не иде фира :)

и дај кажете радилица некој да не продава ми треба што побрзо !

Уљето мора да биде од ист вискозитет со тоа што си го менувал до сега. За 4т препорачливо е полусинтетика.

Што биднало со радилицата? Ја имаш ли извадено? Крива ли е? Бега на клипњача? Може ќе треба само лагери или клипњача да менуваш, да не даваш пари за цела радилица.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom