автоматски менувач

  • Креатор на темата Креатор на темата michael corleone
  • Време на започнување Време на започнување
Rocky druzhe se shto kazha stoi., avtomatika od shestak pa nataka., jes momentot na preodot., shto go pravi ., dobro zvuchi., ama ke se namachish shlajf so vtora da napraish so avtomatika., ., a za smartotom ., pa toa e mercedes nema tuka trte mrte., ., citroenot C1 avtomatik ., gi nema tie problemi ., 1.000 ccm., edvaj 60 ks a carska avtomatika., i ko koliche gradsko i mu prilega avtomatskiot., aj drushtvo vreme da se spiit i utre e nov den., ., pozdrav oktanski zavisnici(y).,:coffee:
 
Мене смартот градска ми трошеше 8-9 литри со пуштена клима. Мислам дека е премногу за толку мало количе а троши ко мутаво. Јес да 1200 ден. беше цел резервар но е премногу. Предност кај автоматиката е што фиксно троши. Додека кај мануелниот можеш и да заштедиш на помали обртаи да менуваш брзини помалку гас и т.н.

Не може фиксно да троши, исто како и кај мануелниот на помали обрти, троши помалку.
 
Не може фиксно да троши, исто како и кај мануелниот на помали обрти, троши помалку.
Автоматскиот само на одредени обртаи менува брзина. Што значи секогаш на 2000-2500 обртаи менува во втора и така натаму. Не менува според брзината на возилото туки обртаите на моторот. Затоа е фиксно трошењето
 
Dzish prijatele taka kazhi ., da gi razjasnime rabotive:terenski so specijalni nameni i vozila za prevoz na teret se druga tehnologija., kaj avtomatikata poradi specifichnite uslovi na eksploatacija ., e tuka si vo pravo., ., bidejki kaj ovie vozila im e potreben pogolem vrtezhen moment vo min., i ako avtomatski menuvachot e teka prilagoden., konstrukciski., a koga veke sme kaj tiptronicot ., sepak mislam prva liga nema shto., ., okolu troshocite za avtomatikata kaj menuvachot., mozhe da bide tukurechi ista ., a duri vo gradska vozhnja se gleda negovata prednost kade gi namaluva troshocite na potroshuvachka ., abenje na celiot sistem na korpa lamela druk lager kaj obichnite taka da ., vo eksploatacija troshocite se skoro identichni., samo ima edna zez rabota so avtomatikata ., barem tuka kaj nas., da ne daj gospod neshto da trgne naopaku., nema majstori shto se razbiraat vo ovaa problematika.,., pozdrav(y)
“вртежен момент во минута“???
 
Автоматскиот само на одредени обртаи менува брзина. Што значи секогаш на 2000-2500 обртаи менува во втора и така натаму. Не менува според брзината на возилото туки обртаите на моторот. Затоа е фиксно трошењето

Се е ок, само не ми е јасно зашто мислиш дека менува според обртите, а не според брзината кога обртите се детерминирани од брзината на возилото.
--- надополнето: Jul 6, 2011 12:04 AM ---
Кога обртомерот дојде до 2000 обрти и моторот смени брзина, обртите се намалуваат на некои 1400, а не остануваат на 2000.
--- надополнето: Jul 6, 2011 12:05 AM ---
Сигурно мислиме на исто, ама не можеме да се разбереме.
 
Аутоматикот не е за тие што не знаат да менуваат брзини, туку најчесто ги ставаат во автомобили со поголема зафатнина на моторот (искучок на спортските, иако и од нив има автомати) бидејќи при поголема зафатнина на моторот најчесто мануелните се премногу крути. Мене ми се допаѓа звукот што го произведуваат аутоматиците. За возење на долг пат и не би рекол дека се многу лесни. Немаат моторно кочење, тешки се за фаќање кривини со поголеми брзини и треба умешност за да поминеш некој.
Не ќе да е тоа причината... се става почесто кај полуксузни автомобили (затоа што господата не сакаат да се замараат со менување брзини), а овие пак се најчесто со поголема зафатнина.
 
Се е ок, само не ми е јасно зашто мислиш дека менува според обртите, а не според брзината кога обртите се детерминирани од брзината на возилото.
Во глобала иде пропорционално зошто не може во 2-ра да оди 30км/ч на 2000 обртаи и така натака. Можно е и комјутер да хо контролира сето тоа но во глобала е едно исто.
 
Се е ок, само не ми е јасно зашто мислиш дека менува според обртите, а не според брзината кога обртите се детерминирани од брзината на возилото.
--- надополнето: Jul 6, 2011 12:04 AM ---
Кога обртомерот дојде до 2000 обрти и моторот смени брзина, обртите се намалуваат на некои 1400, а не остануваат на 2000.
--- надополнето: Jul 6, 2011 12:05 AM ---
Сигурно мислиме на исто, ама не можеме да се разбереме.
Менувачот менува спрема бројот на вртежи; брзината воопшто не ја ни регистрира - како тоа би менувал според брзината?
 
Не ќе да е тоа причината... се става почесто кај полуксузни автомобили (затоа што господата не сакаат да се замараат со менување брзини), а овие пак се најчесто со поголема зафатнина.
Точно така сум возел БМВ x5 i x6 автоматик и x5 мануелен. Можам да кажам дека кај мануелниот имаш повеќе контрола над возилото. И подобри перформанси има со мануелниот мењач. Нема тркачка кола со автоматски менувач. Автоматскиот е за подобар комфорт во возењето но не и перформанси.
 
Не ќе да е тоа причината... се става почесто кај полуксузни автомобили (затоа што господата не сакаат да се замараат со менување брзини), а овие пак се најчесто со поголема зафатнина.

Гледав еднаш тест на мерцедес и му најдоа забелешка дека има премногу крут менувач. Тестаторите, инаку луѓе кои многу се разбираат во автомобили, рекоа дека на мотор со таа зафатнина, би било подобро да се стави автоматски менувач. Сега ти кажувам што сум слушнал, а бидејќи се тоа искусни во таа област луѓе им поверував. Дали е навистина така, не знам.
--- надополнето: Jul 6, 2011 12:15 AM ---
Менувачот менува спрема бројот на вртежи; брзината воопшто не ја ни регистрира - како тоа би менувал според брзината?

Во друг контекс беше спомнато тоа.
 
Точно така сум возел БМВ x5 i x6 автоматик и x5 мануелен. Можам да кажам дека кај мануелниот имаш повеќе контрола над возилото. И подобри перформанси има со мануелниот мењач. Нема тркачка кола со автоматски менувач. Автоматскиот е за подобар комфорт во возењето но не и перформанси.
Па не би рекол дека е тоа правило... полуавтоматскиот менувач (но не и автоматскиот) менува побргу и дава подобри перформанси, но не е “кејфски“ како мануелниот...

ПС. Зошто ми се вклучи автоматски болд на горниот текст?
Селектираш цел болд и Ctrl + B од тастатура... го снема. Џиш.
--- надополнето: Jul 6, 2011 12:22 AM ---
Гледав еднаш тест на мерцедес и му најдоа забелешка дека има премногу крут менувач. Тестаторите, инаку луѓе кои многу се разбираат во автомобили, рекоа дека на мотор со таа зафатнина, би било подобро да се стави автоматски менувач. Сега ти кажувам што сум слушнал, а бидејќи се тоа искусни во таа област луѓе им поверував. Дали е навистина така, не знам.
Хм, можно е да е така, не сум јас некој експерт... Но, од друга страна, како прават спортски автомобили со мануелни менувачи? Исто така, мислам дека примарната мотивација зад вградувањето авт. менувач е онаа што јас ја наведов, мада можно е како дополнителна погодност да го имаат и она што ти го истакна.
 
Точно така сум возел БМВ x5 i x6 автоматик и x5 мануелен. Можам да кажам дека кај мануелниот имаш повеќе контрола над возилото. И подобри перформанси има со мануелниот мењач. Нема тркачка кола со автоматски менувач. Автоматскиот е за подобар комфорт во возењето но не и перформанси.

Има брзи коли, со автоматски менувач. Порше 911, има автоматски менувач.
 
Па не би рекол дека е тоа правило... полуавтоматскиот менувач (но не и автоматскиот) менува побргу и дава подобри перформанси, но не е “кејфски“ како мануелниот...

ПС. Зошто ми се вклучи автоматски болд на горниот текст?
Добро со типтроник не сум пробал да возам треба ептен осет да се има за менување за да има перформанси.
ПС Шкрипел ли некој автоматик? :) Држиш гас и кочница и ја пушташ кочницата колава станува катапулт. Но внимание!! Мењачот може многу да се оштети со едно пробување :) Од лично искуство зборувам:cool:
--- надополнето: Jul 6, 2011 12:25 AM ---
Има брзи коли, со автоматски менувач. Порше 911, има автоматски менувач.
Не е за трки (професионални) туку е шизичко.
 
Сега да прашам нешто што ме интересира околку автоматски и полуавтоматски менувач. Каков е тој што има опции P.R.N.D, но која е во позиција на D со чукнување десна страна се менуваат брзини.
 
Сега да прашам нешто што ме интересира околку автоматски и полуавтоматски менувач. Каков е тој што има опции P.R.N.D, но која е во позиција на D со чукнување десна страна се менуваат брзини.
Треба и лево од тие P.R.N.D да има + и - го навалуваш таму рачкичето и станува типтроник во D позиција
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom