Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Најверојатно се работи за ДПФ/ФАП филтер, закукан или слично. Да бидеш сигурен најубаво отиди до сервис ама не е ништо страшно, има на Макпетрол средство од ProfiTech за чистење катализатори/дпф/фап филтри и ќе го возиш на отворено на 3к обртаи и ќе се регенерира. Ова се дешава стално ради градска вожња и кратки релации.
Колку км е потребно такво возење? А баш ме чуди ова поради тоа што сигурно повеќе од пола од поминатата километража е уствари на отворено. Али јбг, претпоставувам стандард симптом за дизел.
 
Колку км е потребно такво возење? А баш ме чуди ова поради тоа што сигурно повеќе од пола од поминатата километража е уствари на отворено. Али јбг, претпоставувам стандард симптом за дизел.
Не е до километража, му треба околу 5 минути за регенерација, потребно му е адитив+ плус возење на 3к обртаи, да го исцедиш. На самиот адитив ти пишува како се користи.
Ова ти зборам од искуство бидејќи имам 2.0 хди 136 коњи и depollution system faulty ми е добро утро секој ден :))
 
да, ќе каже на дијагностика пошто компјутерот ги контролира тие компоненти. Чим ти сецка најверојатно е некоја дизна. Иначе можеш и да ја продуваш на повисоки обртаи, пари за тоа не земаат :)
Фала за одговорот, сега конкретно ми сецка(трокира) моторот при големи обртаи и при нагло забрзување и во возење кога ќе ја стегнам туражата до крај. Кога треба моторот убаво да прими. Дали има врска со турбото и дали и на колку километри се менуваат дизните отприлика?
 
Добар ден, имам на пик ставено ауди А4(B8) 2.0TDI со 88 kw (120 кс) мануел произведено 2010 година. По форуми читам дека честопати се јавувало проблем со пумпата за висок притисок, инектори и со пумпата за моторно масло, па ако може некој да ми сподели како се за одржување, дали се издржливи, дали имаат некој маани(фабрички болки) и слично.

Благодарам однапред.
 
Добар ден, имам на пик ставено ауди А4(B8) 2.0TDI со 88 kw (120 кс) мануел произведено 2010 година. По форуми читам дека честопати се јавувало проблем со пумпата за висок притисок, инектори и со пумпата за моторно масло, па ако може некој да ми сподели како се за одржување, дали се издржливи, дали имаат некој маани(фабрички болки) и слично.

Благодарам однапред.

напрај тест возење, тури ја на компјутер, ако ти прави мерак земај. Компјутерот ќе ти каже во каква состојба се дизните и пумпата, ако не ти се ризикува.
 
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?
 
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?
Druze ima eden kaj mene, moze da ti zavrse rabota so retrofit na klima :D
IMG-20210925-WA0003.jpg
 
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?


Дали брзината на вентилаторот е со 1,2,3,4 или е како континуирана скала? Ако е второво има регулатор за брзината на вентилаторот веројатно е тој, обично има транзистори на него горат.

Ако е со автоматска клима би требало и на дијагностика грешки да вади
 
Мајстор за парно/електрика во Скопје (Центар, Аеродром, Кисела Вода, Лисиче....)?

На меган, утрово кога го уклучувам парното (вентилаторите да ми ја исушат шофершајбната) не почна да дува.
Се слуша само мал контакт и здрмување, али не продолжува. Претпоставуавам дека е со електроника?

види осигурачите да не имаш некој цркнат
 
Дали брзината на вентилаторот е со 1,2,3,4 или е како континуирана скала? Ако е второво има регулатор за брзината на вентилаторот веројатно е тој, обично има транзистори на него горат.

Ако е со автоматска клима би требало и на дијагностика грешки да вади
Континуирана скала (рецки) на дисплејот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom