Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.
Od licno iskustvo izvadiv dpf,egr mehanicki i elektronski vekje dve godini ni check engine, ni dpf nikakva sijalicka ne mi sveti samo redoven servis okolu 9k km i toa e.
 
Малку помош (искуство, совет, миселње). Ги заборавив светлата кога одев на работа и нормално 8ч на работа акомулаторот празен. Го ставив да се полни 4ч. Верглаше солидно, но не сакаше да запали. Повторно го оставив да се полни скоро 10ч и утрово повторно пробав да ја палам, вергла одлично но не сака повторно да запали, НО ламбичето од имобилајзерот трепка нон стоп (инаку прехнодно исклучен имобилајзерот беше). И кога го приклучив акомулаторот, пишти алармот и 4 трепкачи.
Дали акомулаторот е пробијан и не дава 12в или пак имобилајзерот е некако ресетиран и ...Бензин/Плин Рено Сценик 1.6 16в 107кс 1999.
 
Последно уредено:
Малку помош (искуство, совет, миселње). Ги заборавив светлата кога одев на работа и нормално 8ч на работа акомулаторот празен. Го ставив да се полни 4ч. Верглаше солидно, но не сакаше да запали. Повторно го оставив да се полни скоро 10ч и утрово повторно пробав да ја палам, вергла одлично но не сака повторно да запали, НО ламбичето од имобилајзерот трепка нон стоп (инаку прехнодно исклучен имобилајзерот беше). И кога го приклучив акомулаторот, пишти алармот и 4 трепкачи.
Дали акомулаторот е пробијан и не дава 12в или пак имобилајзерот е некако ресетиран и ...Бензин/Плин Рено Сценик 1.6 16в 107кс 1999.
Имобилајзерот е ресетиран. Штом вергла нормално, акумулаторот ќе тера уште (колку зависи во која состојба бил пред тоа). Не знам нешто повеќе за ова Рено, ама може и друго да се ресетирало (ако акуто било скроз на нула) како на пр.радиото, ЕКУ-то со некои поставки и сл.
 
Здраво, не сум добро запознаен со автомобили па може да ми биде малце глупо прашањево.

Купив Пежо 208 2013г. Сакам да го однесам на некој сервис за промена на масло и општа проверка ама Еуроимпекс ми се скапи.

Дали можете да ми предложите некои поевтини а доверливи сервисери на Пежо? Сепак некои што барем можат дијагностика асална да направат.
 
Здраво, не сум добро запознаен со автомобили па може да ми биде малце глупо прашањево.

Купив Пежо 208 2013г. Сакам да го однесам на некој сервис за промена на масло и општа проверка ама Еуроимпекс ми се скапи.

Дали можете да ми предложите некои поевтини а доверливи сервисери на Пежо? Сепак некои што барем можат дијагностика асална да направат.
За Дијагностика ако те носи пат накај Хром . Зоки Сервис

 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom