Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
20 јануари 2023
Мислења
350
Поени од реакции
459
Подобра опција за чистење е ,,break cleaner,, кој брзо се суши и не остава никава маснотија
Па не знам дали е подобра опција, посилен е чистачот за кочници ама може да е и пресилен, МАФот е многу нежен и со жарните жички и електрониката.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.164
Поени од реакции
15.169
Јас и на Алфата и на стариот Цитроен мрсните флеки на каросеријата ги чистам со ,,break cleaner,, и досега не сум осетил дека нешто се случува на лакот од колите
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.600
Поени од реакции
2.107
Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.

Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.

Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.

Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)

Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.

Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува :)

Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.

Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.

Друже не знам точно што правеле ама од замена на лагери на задни тркала не знам како може да го расипат мафот, бобината, свеќици или ламбда сонда.

Инаку без навреда али жалам што си паднал на приказната дека VW не се расипува. Тоа е југословенска приказна од осумдесетти, кога голфот помалку се расипуваше од лада, југо или 101.


Ти предложија горе и јас ти предлагам подсреди ја малку и одма на оглас. Не ти исплаќа да ја правиш, троши масло ремонт на мотор ти е 1000 евра мин. и пак можда ќе троши нема гаранција. Такви се тие мотори.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.987
Поени од реакции
1.459
Здраво,
имам проблем со Passat CC 2011 - 2.0 TSI - пред 10тина дена ми менуваа лагери на задни тркала заедно со амортизери и плочки (можеби е нерелевантно) но два дена по земање на колата од сервис ми светна EPC ламба и Check Engine.
Светеа по неколку секунди и се исклучија - но осетив дека колата при мала гас (во Neutral/Parking или при мала брзина) моторот не работи добро и трокира.
Односно при палење дига до 5-600 обртаи и веднаш гаси.
Ако ја запалам и држам под мала гас кратко време не гаси, но при тргнување под мала гас и кочење, се случува да изгаси.

Ја вратив колата во сервис и ми кажаа дека ова е чест проблем на VW при високи надворешни температури некое црево за гасови?! попуштало.
Не ја знам точната функција на цревото само видов дека стои пред моторот.

Го сменија цел сет, колата пак не функционира добро.
Ми сменија и свекици - неќе.

Во меѓувреме неколку пати ми светнуваа повеќе ламби (ABS, ESP, Steering wheel)

Зошто спомнав претходно за сервисот што ми го правеа неколку дена порано:
Ако ја запалам, држам некое време под мала гас и тргнам - возам 20 метри и застанам - моторот се стабилизира односно работи добро како претходно но потоа при возење осеќам дека колата ја нема истата сила како претходно.

Бев и на второ мислење, вториот мајстор ми кажа дека фалело уље 1.5 литар и дека колата ми троши уље што укажува на проблем во моторот и дека најверојатно моторот е дефект односно ќе треба да се менува :)

Трето мислење беше разговор со пријатели кои се разбираат малку од механика, тие сумњаат дека при промената на лагерите имаат заебено нешто (сензори) што би можело да и дава грешни сигнали на колата.

Дали некој имал сличен проблем?
Очигледно дека сите мајстори погодуваат, а не сакам да и правам ремонт додека не сум сигурен што е проблемот.
Тоа што ти вади грешка абс есп највероватно е сензорот али кај vw при промена плочки треба да се рестартират грешките на компјутер пошо сама не ги бриши како кај опел на пример. Е сега тоа што има мака со потрошња на масло,овие бензинци си трошат масло до кај пола литро па и до литро масло на 8000км. Е сега ако троши пола литро на 2000 3000 км тое многу.
Еве кај мене на пример на вектра ц се спружив 50,000 за амортизери,плочки,држачи на мотор реков се е ок на крај со мајсторо гледаме деференцијало си тропка,ќе треба лагери да сменам. Ајде уште 300 евра. Тое брат,или ќе си ги прајме или да се продат.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
350
Поени од реакции
459
Јас и на Алфата и на стариот Цитроен мрсните флеки на каросеријата ги чистам со ,,break cleaner,, и досега не сум осетил дека нешто се случува на лакот од колите
Да, ама каросериски лак е многу поотпорен од МАФ-от, верувај сум зезнал 2 МАФ со чистење. Инаку Пасат ЦЦ е една од ретките дизајни на Волксваген кој ми изгледа сипматично, па може и да вреди да се помачи да ја оправи. Проблем е што поновите коли имаат комплицирана електроника и ретки се тие мајстори што брзо наоѓаат точна дијагноза. Ја со дијагностиката на БМВ (ИМПА/ИСТА) се занимавам аматерски понекоаш но сеуште воглавном сум зачуден, а ме утеши еден искусен мајстор за БМВ од Белград кој ги работи 20-тина години и самиот поседува 10-тина БМВ постари и понови (го гледав на Јутуб) и вели дека од дијагностиката за БМВ знае само 20% ! А тек кај нас како е кај што со универзални полуаматерски инструменти ги испитуваат сите марки?! А кај спезијализираните сервиси е и бетер, таму не им одат многу коли поради прескапите цени а ниту дечките кои се талентирани не им седат долго за плата.
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
196
Поени од реакции
53
Имам една дилема:
Дали ова масло од Total RUBIA TIR 8600 CI 10W-40 може да се користи и на бензиски мотор? И дали може да се користи на дизел мотор наместо 5w-40?
 
Последно уредено:
Член од
2 ноември 2015
Мислења
196
Поени од реакции
53
Имам една дилема:
Дали ова масло од Total RUBIA TIR 8600 CI 10W-40 може да се користи и на бензиски мотор? И дали може да се користи на дизел мотор наместо 5w-40?
Некој поупатен да одговори ако може?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.164
Поени од реакции
15.169
Имам една дилема:
Дали ова масло од Total RUBIA TIR 8600 CI 10W-40 може да се користи и на бензиски мотор? И дали може да се користи на дизел мотор наместо 5w-40?
Ако е наменето за дизели, неможи да се става во бензинец
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
350
Поени од реакции
459
Ако е наменето за дизели, неможи да се става во бензинец
Ова е уље за тешки дизели (камиони и автобуси), и во принцип би можел да го употребуваш за постарите големи дизели од минатиот век, како Пежо, Мерцедес и сл.но и таму со скратен рок на замена до 5,000 да речеме, така да нема да уштедиш многу. Поновите дизели во автомобили се премногу осетливи и со ситни дизни, ЕГР, ДПФ и нормално поосетливи од големите дизели, а и се вртат побрзо па затоа не се погоодни вакви груби уља.
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
196
Поени од реакции
53
Ова е уље за тешки дизели (камиони и автобуси), и во принцип би можел да го употребуваш за постарите големи дизели од минатиот век, како Пежо, Мерцедес и сл.но и таму со скратен рок на замена до 5,000 да речеме, така да нема да уштедиш многу. Поновите дизели во автомобили се премногу осетливи и со ситни дизни, ЕГР, ДПФ и нормално поосетливи од големите дизели, а и се вртат побрзо па затоа не се погоодни вакви груби уља.
Фала за одговорот. А може да се стави на Golf 5 1.9 TDI?
 
Член од
2 април 2019
Мислења
7
Поени од реакции
0
Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.
Ако имаш можност ќе те советувам на тој мотор егр и дпф да отстраниш, во најмала рака егрот блокирај го зошто ќе имаш мака ако не ја возиш често на отворено. Температурата на мерачот како е, постигнува работна темп и ја држи на средина?
За сијаличката на дијагностика провери, првично мислам дека е егрот во почетна фаза е за чистење, тој светнува чек енџин и ако по х км успеј да профункционира ја чисти грешката ама еднаш ако заглавил ќе наталожи наслаги и ќе заглави најчесто отворен.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.600
Поени од реакции
2.107
Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.


Друже 2500 вртежи во 4-та не се никакво издувување...си сака поголеми вртежи. Ако си од скопје излези на обиколница и малку појако направи круг два, 3000-3500 вртежи. Ова тие најлесно што може да го направиш. Исто немој да ја возиш на мали вртежи како во 6-та на 1300, пример. Ова е лошо и за дпф, и за замаецот, и за се друго...
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.987
Поени од реакции
1.459
Lugje zdravo
Pred nekolku meseci zedov fiat punto evo 2011 mjet, napraviv mal servis i se bese vo red. Pred pravenje servis mi svetna sijalicka za regenecacija na dpf filter, regeneracijata bese sprovedena i sijalickata prestana da sveti. Posle maliot servis skoro sekojdnevno mi se uklucuvase perkata za ladenje motor, bev na majstor mi kazaa deka e normalno i deka kolata pravi regeneracija na dpf filterot iako na instrument tablata nemase nikakvo izvestuvanje, otidov na avtopat ja izduvav( vo 4ta nad 2500 obrtai) i perkata povekje ne se uklucuvase. Pred nekoj den pojdov na podolg pat i mi svetna sijalicka check engine zolta boja, prodolziv da vozam i po nekoe vreme prestana, vo megjuvreme dodeka svetese tempomatot i start-stop sistemot ne bea funkcionalni, od togas navaka sekojdnevno mi se uklucuva perkafa za ladenje, sabajlevo koga doagjav na rabota se ukluci na distanca od 2km. Da napomenam deka ne trosi voda, mi bese dupnat hladnjakot ama toa se sanirase, ve molam nekoe slicno iskustvo.
Vadi dpf,odnego tolku. Toj vejke e celosno zatnat i samo problemi ke ti praj. Vadi dpf mehanicki i egr mehanicki se zatvora pa posle softverski so edno praenje se gasnat i egr i dpf i rajat si. Vaka samo ja macis kolata baska najcesto pajga turboto radi dpf.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom