Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Kolku ti e daleku rabota? Kolku bi te kostalo ako treba da ja slepas radi alternator? U kolkav rizik se stavas ako ti ugasi na sred avtopat? U redu e da si ja popravis sam, ama vekje koga menjas del gledaj da e ist ili od ista kola za da nemas problemi. Sea eve si gubis vreme za da baras care i da vidis sho e kako e(ne znam za tebe, ali mene vremeto mi e pari). Za 100evra ke si imase pomalku stres , nemse uopste da si gubish vreme a stom si u Germanija sigurno i minimum 12 meseci garancija. Inace nema vrska kakva e kolata i kolku e stara. I audito od 2017 ke ima 300k km i ke vredi 4000evra, a da smenis rebrast ke ti bide 700evra. So ogled na toa sto ja koristis za odenje do rabota, ne bi rekol deka e trosenje na gluposti.

15 километри ми е работата, возам по национал не излегувам на автопат. Ќе ме кошта 0 евра да ја шлепам осигурувањето покрива шлеп служба, доплатив дополнително за услугата. Ја проверив денес, си функционира алтернаторот си полни без проблем.

Значи за 10 евра и пола саат од моето време завршив работа. Кога ќе дојде ден да цркне и да биде скап дефект, едноставно ќе ја дадам во отпад, ќе ми дадат 200 евра, ќе додадам уште 400-500 и ќе земам слична која шо ќе ми врши работа во наредните 2-3 години. Повеќе ми се исплаќа така отколку да ја влечам по мајстори.
Автоматски споено мислење:

Замисли да возиш на автопат со поло од 600 евра...јас шубе би ми било со таква кола на паркинг да направам едно кругче...а па не секој ден да ја цапам на автопат со 130-140 кмх.

Ама секој со својот памет...:toe:

Сигурно твојата од 98ма вришти, у официјални сервиси ја носиш. :pos:

Прашав за мислење исовет ако некој се разбира, ако имаш нешто паметно да кажеш кажи, не ми прај пресметка како и со што да ја одржувам. Сератори еден куп на форумот. :facepalm:
 
Па види, за тоа и ми треба, еден терен со снег едно 20 км (асфалт на кој знае да има одеднаш и по 40 цм снег), а го гледам Тигуанот како ефтино “пиче“ е по снегови и мразови, Лада Нива не ми се вози, Рав4 ми е некако со скапо одржавање и сеа изборот е помеѓу Кашкаи 2008-ма 2,0 дци или Гранд Витара 1,9 ддис? (однос пари перформанс) Што би одбрале Вие?
RAV 4 realno bi trebalo da ti e prv izbor , za kvalitet i izdrzlivost, kaskai imam 2010 , zaboravi deka mislis deka ke vozis terenec , imas mnogy slepi tocki, i e nezna gradska kola , se sto bi bilo SUV kaskaito ne e :), samo izgleda taka , nemas opcija za 4x4 , nesto sto kaj lada i kaj RAV go imam videno, a i motorot e tromav , ke pomislis 2.0 ama ne dwluva taka ne znam zosto najsikreno, ova e moe iskustvo od Nissan's Q
 
Дали може да се обнови/репарира АГМ 92 акумулатор или да не губам време?
Моментално е на 10%
 
Автоматски споено мислење:



Сигурно твојата од 98ма вришти, у официјални сервиси ја носиш. :pos:

Прашав за мислење исовет ако некој се разбира, ако имаш нешто паметно да кажеш кажи, не ми прај пресметка како и со што да ја одржувам. Сератори еден куп на форумот. :facepalm:


Ти беше тој што сакаше ауди да купи некое од 2011, прашуваше овдека, ама се премисли оти полото (од 600 евра) подобро брчело од аудито и имало подобра вожња...:pos:

Како можам да се поставам со такви ко тебе, ко возиш кола која е пред распаѓање, не ја одржуваш, и остај тоа што сам ризикуваш да се убиеш, ризикуваш да убиеш и некој друг недолжен...ама како што реков секој со својот памет. До главата е се.
 
Последно уредено:
15 километри ми е работата, возам по национал не излегувам на автопат. Ќе ме кошта 0 евра да ја шлепам осигурувањето покрива шлеп служба, доплатив дополнително за услугата. Ја проверив денес, си функционира алтернаторот си полни без проблем.

Значи за 10 евра и пола саат од моето време завршив работа. Кога ќе дојде ден да цркне и да биде скап дефект, едноставно ќе ја дадам во отпад, ќе ми дадат 200 евра, ќе додадам уште 400-500 и ќе земам слична која шо ќе ми врши работа во наредните 2-3 години. Повеќе ми се исплаќа така отколку да ја влечам по мајстори.
Автоматски споено мислење:



Сигурно твојата од 98ма вришти, у официјални сервиси ја носиш. :pos:

Прашав за мислење исовет ако некој се разбира, ако имаш нешто паметно да кажеш кажи, не ми прај пресметка како и со што да ја одржувам. Сератори еден куп на форумот. :facepalm:
Се најдовте :D
 
Ти беше тој што сакаше ауди да купи некое од 2011, прашуваше овдека, ама се премисли оти полото (од 600 евра) подобро брчело од аудито и имало подобра вожња...:pos:

Како можам да се поставам со такви ко тебе, ко возиш кола која е пред распаѓање, не ја одржуваш, и остај тоа што сам ризикуваш да се убиеш, ризикуваш да убиеш и некој друг недолжен...ама како што реков секој со својот памет. До главата е се.

Мора да си видовит дечко ти, чим даваш дијагноза дека колата е пред распаѓање само затоа шо и цркнал алтернаторот. Овој факултетлијата во Декра шо ја проверуваше пред 2 месеци мора да е психопат шо ми даде 2 години технички исправен статус на возилото.

Иначе бензинец секојпат брчи и има подобра вожња од дизелаш, али најверојатно си немал прилика да пробаш, за тебе дизелашот од 90тите е врв нема веза шо со секое палење ствара нови озонски дупки.
 
Мора и гратис да имаш земено интернет инаку не реплицираш вака...или можда комшиско вифи. :pos: :pos: :pos:
 
depollution system fault сега се појави малце тропкаа како ентилите да беа и изгасна , исто нејке да запали вергла само,
 
Mozno e da riknal nekoj senzor, kako toj za detonacija vo cilindrite...a moži i nesto poteško da e
 
depollution system fault сега се појави малце тропкаа како ентилите да беа и изгасна , исто нејке да запали вергла само,


Само дијагностика и тоа кај добар дијагностичар... Ако детонира така (чекичари) не е во ред аголот на палење. Ова е обично од сензор (на радилица или брегаста) ама може и од друго да биде. Сепак само дијагностика.
 
Сакам да земам кола на старо , меѓутоа пред да ја купам би сакал да проверам дали е вратена километражата , каде се прави тоа (пример Пежо е колата одам во официјален сервис на Пежо, Опел во официјален сервис на Опел ) ? Колку би чинела таа проверка ?
 
Зависи колку е стара колата, ако е постара да речам 7 или 8 години и нагоре сите ќе погодуваат, никој не може да ти каже сигурно е толку и толку има. На некои коли се гледа и на дијагностика, за пежо конкретно не...ептен треба аматерски да е вратена за да се види на дијагностика.

Генерално не одржувана кола се познава само што ќе седнеш внатре, може и за 100 000 км да е запустена, и што дека е реална километражата.

Ако е колата е увезена, ич нема потреба да проверуваш, 99 % е вратена километражата, но сепак однеси ја на сервис да ти кажат во каква состојба е колата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom