Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
За Кенгурот :)... Пред 10 години едно човече се мислеше дали да купи Фиеста Флаер, Киа Прајд и уште некои коли беа во игра. Сите му викавме да купи Фиеста (со цените тука некаде беа), арно ама тој отиде и купи киа. Еве сега купи нова ц4. Ја продава киа-та прв газда е со 80.000 поминати, и никој не му дава 2.000 евра, а фиестите (како што можеше да купи) моментално одат околу +-4.000 евра. Е сеа види која е разликата (кога праиме муабет за продавање) помеѓу Европска и другите коли. Мој совет (пошо гледам си заинтересиран за бензинска) ти е Опел Астра. Бензинските мотори на Опел се закон кој шо сака нека вели. Реното (зборувам генерално за сите) имаат маана со сревото. Јас познавам 5-6 луѓе што имаат мегани, летвата откажува на 30.000-40.000 мах. Нова летва е 3.000 евра, а гаранцијата не ти важи во овај случај така да... Цитроенот ц4 вака е добар ама деловите за него се изгор (Француска работа, исто е и Реното). За Киата... Неможам да коментирам пошо сеуште се немам повозено. Е сеа другото на тебе е да одлучиш.


За Влатко: Ксарата ако е од прв газда и да има до кај 100.000 поминати би требало 7.500 одма да и земиш. Сеа зависи и од луѓето пошо за тие пари има и нова да се земи пр. Дачиа Логан, Лада 111 и сл, ама квалитетот е друга работа...
 
Dzish напиша:
За Влатко: Ксарата ако е од прв газда и да има до кај 100.000 поминати би требало 7.500 одма да и земиш. Сеа зависи и од луѓето пошо за тие пари има и нова да се земи пр. Дачиа Логан, Лада 111 и сл, ама квалитетот е друга работа...
Ксарата има поминато 114.000, а во салон (Цитроен) старо за ново ја зимаат за 6.000 евра што е малку, али после они ја продаваат па да лапнат некое париче.... и ќе ја продадат за 7.000 +/-
 
Па шо сакаш ти :) Тоа ти е бизнис... Јас вака ориентационо цена ти кажав. А за поточно цени види по огласниците како се движат. Ама 6.000 се малку. Ако ја даваш за толку одма ке ти најдам човек шо ке ја земи, да ти наброј 6.000 евра на рака.
 
Dzish напиша:
Па шо сакаш ти :) Тоа ти е бизнис... Јас вака ориентационо цена ти кажав. А за поточно цени види по огласниците како се движат. Ама 6.000 се малку. Ако ја даваш за толку одма ке ти најдам човек шо ке ја земи, да ти наброј 6.000 евра на рака.
Јас онака си прашав да видам мислења иначе по огласи се движи од 7.500 до 8.500 евра
 
фала на советите. јасно е дека европеец ќе заврши подобра работа. како и да е, има уште доста за тумачење, па ако бидне нешто ќе ве информисам. тенк ју.
едит. Струмикс, це четворката, забележав, е возена со друг режим-појак. сакам да кажам дека другарчево си мења брзина над 4-4,500 обртаи, па со тоа и се крева доста потрошувачката. проба да ја вози малце по "пензионерски", поспоро, без нагли забрзувања и потрошувачката отиде кај 6-7 литри. -))
 
kpbKENGUR напиша:
фала на советите. јасно е дека европеец ќе заврши подобра работа. како и да е, има уште доста за тумачење, па ако бидне нешто ќе ве информисам. тенк ју.
едит. Струмикс, це четворката, забележав, е возена со друг режим-појак. сакам да кажам дека другарчево си мења брзина над 4-4,500 обртаи, па со тоа и се крева доста потрошувачката. проба да ја вози малце по "пензионерски", поспоро, без нагли забрзувања и потрошувачката отиде кај 6-7 литри. -))

Еп, гледаш, јас истиот мотор, во градски услови не го вртам над 3500/мин., возам културно, и не надминувам 8-8.5 л/100 км.
Надвор, минувам од 5,5 до 7 литри, во зависност од начинот на возење.
 
kpbKENGUR напиша:
фала на советите. јасно е дека европеец ќе заврши подобра работа. како и да е, има уште доста за тумачење, па ако бидне нешто ќе ве информисам. тенк ју.
едит. Струмикс, це четворката, забележав, е возена со друг режим-појак. сакам да кажам дека другарчево си мења брзина над 4-4,500 обртаи, па со тоа и се крева доста потрошувачката. проба да ја вози малце по "пензионерски", поспоро, без нагли забрзувања и потрошувачката отиде кај 6-7 литри. -))

Тоа што зборувавме...многу е важен режимот на возење! арно и толку што му трошело...4000-4500 обртаи на 1.4 мотор не е зафрканција...
 
Е јас за тоа ептен пензионерски ги возам колите. Менвам на 1.700 до 2.000 вртежи (ама моите се дизел така да нема голем максимален вртежен момент). Ама затоа повремено ги издувувам :) Максимум од ескордот што имам извадено е со 2-ра 5.200 вртежи и 80 км/ч. Не вервам дека би направил појке.
 
Ако имаш Турбо...на дизел имаш супер Nm...јас со Шкодата мераци прам на 2000-4000 обртаи...на 1950rpm се 240Nm..ама некако влечи најмногу 2000-3000 обртаи ...
 
Да не заборавам да кажам:
Денес на Ксарата ставив Ремус од еден пријател, чисто да пробам што и како ќе каже колата.
И велам на невестава згази колава, згазна колата, и бучи поштено на високи обртаи (над 3000). после излегов, и бучи на газење мамата. Ама сила, не се подлажувајте дека дава. И да дава нешто, незабележително. Ќе го пробам уште некој ден и ќе пишам детално. Лонгетава да мавнам од раката само :)
 
Струмикс напиша:
Да не заборавам да кажам:
Денес на Ксарата ставив Ремус од еден пријател, чисто да пробам што и како ќе каже колата.
И велам на невестава згази колава, згазна колата, и бучи поштено на високи обртаи (над 3000). после излегов, и бучи на газење мамата. Ама сила, не се подлажувајте дека дава. И да дава нешто, незабележително. Ќе го пробам уште некој ден и ќе пишам детално. Лонгетава да мавнам од раката само :)


Вака...Remus-от...дали може 1% моќност да даде...

ЦЕЛ систем...од грана до издув...преку 10% правилно направен...Super Flow да речеме... (Полирани грани...при тоа не мислете на хромирани цевки како на Discovery...него од внатрешната страна целата цевка е така фино полирана да нема никаква фрикција на издувните гасови со површината од цевката).
 
Volkswagen напиша:
Вака...Remus-от...дали може 1% моќност да даде...

ЦЕЛ систем...од грана до издув...преку 10% правилно направен...Super Flow да речеме... (Полирани грани...при тоа не мислете на хромирани цевки како на Discovery...него од внатрешната страна целата цевка е така фино полирана да нема никаква фрикција на издувните гасови со површината од цевката).

Е, тоа е веќе друга песна. Целта беше да не се залажуваат луѓево та толку сила, онолку сила, од обичен спортски Ремус заден лонец. Единствено што се добива е звук и ништо повеќе.
А, здравје, ако правам нешто понатаму, на база 1300 со машина од 132 или Фиат купе 2.0 турбо, ќе биде направена не 4-2-1 или 4-2-2 туку 4, со заеднички custom лонец, на крајот на колата разделени по 2 на секоја страна, или сите 4 на средина поставени :)
 
полирана грана како и добар провод на гасовите низ лонците е многу битен дел од моќноста но и потрошувачката.
 
Епа Гаго, брзината и потрошувачката не одат заедно :). Мора нешто да се жртвува.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom