Прегорен зејтин замена за дизел?

Возам на зејтин Мерцедес 190 многу години. Имам и Голф 2 кој нема видено нафта. Имам и Голф 4 СДИ кој помина 75000 км САМО на зејтин. Тојота Лендкрузерот на мојот братучед зариба од зејтин 3.0 Д4Д. Така да возете проверени машини и не се замарајте. Мечката има 120000 км на зејтин. го довивам за ефтини пари од другар.
Ако не е палмов зејтинот, тогаш атмосферски дизел посебно ако е од старите Мерцедеси или Фолксфагени, ќе си вози без гајле. Ако е зејтинот од палма, тој има проблем на температури под 22 степени зашто станува како маргарин .
 
Ако не е палмов зејтинот, тогаш атмосферски дизел посебно ако е од старите Мерцедеси или Фолксфагени, ќе си вози без гајле. Ако е зејтинот од палма, тој има проблем на температури под 22 степени зашто станува како маргарин .

Е баш ради премногу фалената Тојота брачедот лупна у сервис 2500 евра за полумотор (половен) и тоа не на некоја скапаница како Јарис туку Лебдкрузер 3.0 Д4Д. Зејтинот е од Господ дадена работа.
 
Возам на зејтин Мерцедес 190 многу години. Имам и Голф 2 кој нема видено нафта. Имам и Голф 4 СДИ кој помина 75000 км САМО на зејтин. Тојота Лендкрузерот на мојот братучед зариба од зејтин 3.0 Д4Д. Така да возете проверени машини и не се замарајте. Мечката има 120000 км на зејтин. го довивам за ефтини пари од другар.

Ќе ме натераш некоја ден да дојдам од Велес до кај тебе (незнам од кој град си) да ставиш пред мене зејтин во резервоарот,и да ја извозиме твојата кола 100-200 км..И тогаш ќе ме увериш,и јавно пред сите ќе кажам дека возиш на зејтин.
 
Ќе ме натераш некоја ден да дојдам од Велес до кај тебе (незнам од кој град си) да ставиш пред мене зејтин во резервоарот,и да ја извозиме твојата кола 100-200 км..И тогаш ќе ме увериш,и јавно пред сите ќе кажам дека возиш на зејтин.

Ако сакаш пљукни кеш и дојди. Па ќе видиш и сам.
 
Ќе ме натераш некоја ден да дојдам од Велес до кај тебе (незнам од кој град си) да ставиш пред мене зејтин во резервоарот,и да ја извозиме твојата кола 100-200 км..И тогаш ќе ме увериш,и јавно пред сите ќе кажам дека возиш на зејтин.
Prviot motor na rudolf dizel bil napraven da raboti na rastitelno ulje, ne mi teknue tacno na kakvo, mislam od kikiriki bese.
Sekoj dizel so obicna bos pumpa so turbo ili ne treba bez problem da raboti na zejtin ili slicno bio gorivo. I poveketo rabotat, barem tie so imaat original bocsh pumpi, ne nekoi francuski i italijanski imitacii.
Kaj bio gorivata edinstven problem e gustotata-viskoznosta, najdobro e pred ubrizgavanjeto da ima dodadeno greenje i posle nema problem. Isto bio gorivata gi jadat gumenite cefki za gorivo, i treba da se zamenat so specijalni.
 
Освен Опел ДТИ и Форд ТДДИ
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom