3D анимации!

  • Креатор на темата Креатор на темата Деко reloaded!
  • Време на започнување Време на започнување
физиката ти ја праеше така? не е најреална некако
Да, симулирано е е со реална гравитација. А да во право си не изгледа најреално бидејќи е некако спора. Побрзо би требало да биде, али тоа е грешка при префрлање на параметрите од динамичката симулација во студиот за рендер на Инвенторот.
 
Другови и другарице ПОЗДРАВ (комунистичко дете што да правам:))
Нов сум на форумов но темава ја прочитав од почеток до крај. Видов ОК ликови па се надевам ќе сакате да ми помогнете.
Од скоро почнав да го чепкам 3dsmax (2010), и некако се снаоѓам. Но заглавив кај една работа, а тоа е кога ќе направам ЅИД, во модификаторската листа нема ДОЛЖИНА на ѕидот. е сега, ...... како да ги подесам димензиите на собата, станот што сакам да го направам ако нема таква опција???
http://www.youtube.com/watch?v=3t8MeE8Ik4Y

Овака за визуелизација на објект за да е точен најдобро е планот од cad да го импортираш во макс и така да го работиш за 100% прецизна визуелизација на објект .
Имаш и во максот прецизност и исто така имаш мерни единици и сл.професионална визуелизација на објект се прави со прецизен нацрт план во cad кој ке го едитираш во макс но сепак ке треба да набљудуваш и vo auto Cad да не згрешиш некаде инаку некои како и јас го користат google sketchu имаш и v ray за него ама можеш и да го едитираш во максот ако ти е полесно за моделиранје во google sketchu :)
Ако веке работиш визуелизација на објекти имаш и пост продукција каде ти е потребен after effects i photosho обавезно :)
 
e drugar juragaante, sega epten mi ja iskomplicira rabotata. :)
star sum bre da ucam tolku mnogu. jas bre .... samo max ako moze :)
no sepak fala za sovetite, veruvam deka taka treba, samo da najdam vreme za ucenje
P.S. ne da bev zaglavil so vrati i prozori ......... dodeka otkriv deka treba vo modifier list da se pravi edit poly namesto so desen klik convert to etitiable poly. :facepalm:
 
абе јас во латиница сум пишувал. срамота, извинување до сите.
П.С. додека се научи, тешко е!!! .......... првите 100 год се тешки :) ај кога ке имам со што да се пофалам, ќе ставам тука
 
Прва целосна(освен пијаното, тоа ми беше претходно моделирано во Maya) сцена измоделирана и рендерирана во Cinema 4D. Ќе треба да поработам уште малце на материјалот за јаболката, најверојатно ќе треба да направам еден SSS материјал за нив. Мислев дека и овака ќе помине бидејќи не се многу блиску до камерата, но сепак двојат од сцената малце.lib_19.jpg
 
Направив нов рендер со SSS материјал за јаболката и го додадов столчето за пијаното.
final_render_03reg0021.jpg
 
И? Споредба маја со ц4д?
C4D е далеку полесен за работа од кога ќе се навикнеш на него малце. Плус cloner-object-от е закон и dynamics се далеку полесни за работа. Осветлувањето и материјалите се исто полесни за работа и има целосно функционален muli-pass систем за рендерирање без многу заебанции.

Негативна страна што забележав за сега е дека viewport-от не е добро оптимизиран, почна да ми сецка сцената при крај, и кога рендерирам со physical рендерерот многу рам зима, сите 8GB ми ги исполни. Ама тоа ми се споредни работи, во брзо време ќе земам уште две плочки од 4GB и нема да имам проблеми. И viewport-от треба да е многу пооптимизиран во R14 за разлика од R13 што ми е инсталиран на мене.За R14 уште нема крак.

Дефинитивно препорачувам c4d преку Maja.
 
Нешто ново од мене, правено за месечниот digital tutors натпревар. Имав вишок слободно време и темата ми се погоди.
Cinema 4D, After Effects, Photoshop.
22221728.jpg


Анимација

Wireframe
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom