Мистичен
Човек
Информациите се обезбедени од www.broker.com.mk
Сите менаџери наидуваат на работници кои едноставно се тешки за соработка. Постојат два вида на "тешки" работници - едните се постојано тешки за соработка, а другите се однесуваат лошо само во одредени ситуации. Сепак, работата на менаџерите е да управуваат со сите луѓе, па менаџерите не смеат да ги игнорираат и да кренат раце од комплицираните работници.
Кога малите деца сакаат нешто од продавницата, тие се недостапни за соработка, едноставно не ве слушаат, бегаат, викаат и слично. Слична е ситуацијата и со комплицираните работници. Тоа се работници кои негодуваат секогаш кога некој ќе рече нешто спротивно на нивните ставови. Кога луѓето ќе престанат да им се спротивставуваат, овие работници ќе ја прекинат кавгата.
Менаџерите мора да реагираат брзо на проблемите предизвикани од овие работници. Сепак, пред да реагираат, менаџерите треба да размислат за последиците. Брзината на реагирање зависи и од ситуацијата во која се наоѓате. Доколку некој од вашите вработени донесе пиштол на работа, нормално дека ќе треба да реагирате многу побрзо одколку кога некој не се вратил на време од паузата за доручек. Од време на време, менаџерите треба да го разгледаат списокот на работници и да се потрудат да ги откријат ситуациите во кои одредени работници се однесуваат некоректно и недостапно. До секое име на листата, треба да додадат прибелешки.
Менаџерите не смеат да потклекнат пред озборувања и гласини. Всушност, работниците кои шират муабети низ компанијата треба да бидат први на листата на некоректни работници. Сепак, одвоете време за да проверите дали има дел вистина во овие озборувања. Донесувајте одлуки базирани на факти.
Планирајте ги конфликтите со "тешките" работници. Во овој момент, искористете ги податоците од листата која ја направивте за ситуации во кои вработените се однесуваат на непријатен начин. Некогаш сте приморани да донесете одлуки за кои знаете дека ќе предизвикаат негативни последици врз однесувањето на вработените, па многу е подобро доколку спремни се соочите со тој проблем.
Судете според одредено однесување, а не според одредена личност
Вашата цел не е да ги нападнете сите кои се однесуваат лошо, туку да создадете ситуација во која луѓето нема да осетат потреба од остра интервенција. Користете ЈАС, а не ТИ. Пример. "Сакам секој од вас да доаѓа на време" е многу подобра опција од "Ти секогаш доцниш".
Лошото однесување не е секогаш резултат на лоша намера. Понекогаш може да се случи таквото однесување да е резултат на страв, збунетост, недостиг на мотивација, лични проблеми и слично. Дајте и шанса на личноста сама да изнајде решение за ваквите проблеми. Работниците се многу попродуктивни доколку и тие имаат удел во креирањето на решението за одреден проблем. Некогаш градењето на благосостојбата во организацијата оди постепено, но понекогаш работите можат да се поправат само со драстични промени.
Јасно е дека лошото однесување може да се избегне само со заеднички договор. За да се подобри однесувањето, работникот мора да се сложи со менаџерот околу новото решение, односно новата ситуација. Работникот мора да сфати што не чини кај неговото однесување и да увиди барем еден пример на добро однесување. Секогаш кога на некого му објаснувате дека нешто не е добро, поткрепете ја вашата изјава со пример за нешто што е добро.
Сите менаџери наидуваат на работници кои едноставно се тешки за соработка. Постојат два вида на "тешки" работници - едните се постојано тешки за соработка, а другите се однесуваат лошо само во одредени ситуации. Сепак, работата на менаџерите е да управуваат со сите луѓе, па менаџерите не смеат да ги игнорираат и да кренат раце од комплицираните работници.
Кога малите деца сакаат нешто од продавницата, тие се недостапни за соработка, едноставно не ве слушаат, бегаат, викаат и слично. Слична е ситуацијата и со комплицираните работници. Тоа се работници кои негодуваат секогаш кога некој ќе рече нешто спротивно на нивните ставови. Кога луѓето ќе престанат да им се спротивставуваат, овие работници ќе ја прекинат кавгата.
Менаџерите мора да реагираат брзо на проблемите предизвикани од овие работници. Сепак, пред да реагираат, менаџерите треба да размислат за последиците. Брзината на реагирање зависи и од ситуацијата во која се наоѓате. Доколку некој од вашите вработени донесе пиштол на работа, нормално дека ќе треба да реагирате многу побрзо одколку кога некој не се вратил на време од паузата за доручек. Од време на време, менаџерите треба да го разгледаат списокот на работници и да се потрудат да ги откријат ситуациите во кои одредени работници се однесуваат некоректно и недостапно. До секое име на листата, треба да додадат прибелешки.
Менаџерите не смеат да потклекнат пред озборувања и гласини. Всушност, работниците кои шират муабети низ компанијата треба да бидат први на листата на некоректни работници. Сепак, одвоете време за да проверите дали има дел вистина во овие озборувања. Донесувајте одлуки базирани на факти.
Планирајте ги конфликтите со "тешките" работници. Во овој момент, искористете ги податоците од листата која ја направивте за ситуации во кои вработените се однесуваат на непријатен начин. Некогаш сте приморани да донесете одлуки за кои знаете дека ќе предизвикаат негативни последици врз однесувањето на вработените, па многу е подобро доколку спремни се соочите со тој проблем.
Судете според одредено однесување, а не според одредена личност
Вашата цел не е да ги нападнете сите кои се однесуваат лошо, туку да создадете ситуација во која луѓето нема да осетат потреба од остра интервенција. Користете ЈАС, а не ТИ. Пример. "Сакам секој од вас да доаѓа на време" е многу подобра опција од "Ти секогаш доцниш".
Лошото однесување не е секогаш резултат на лоша намера. Понекогаш може да се случи таквото однесување да е резултат на страв, збунетост, недостиг на мотивација, лични проблеми и слично. Дајте и шанса на личноста сама да изнајде решение за ваквите проблеми. Работниците се многу попродуктивни доколку и тие имаат удел во креирањето на решението за одреден проблем. Некогаш градењето на благосостојбата во организацијата оди постепено, но понекогаш работите можат да се поправат само со драстични промени.
Јасно е дека лошото однесување може да се избегне само со заеднички договор. За да се подобри однесувањето, работникот мора да се сложи со менаџерот околу новото решение, односно новата ситуација. Работникот мора да сфати што не чини кај неговото однесување и да увиди барем еден пример на добро однесување. Секогаш кога на некого му објаснувате дека нешто не е добро, поткрепете ја вашата изјава со пример за нешто што е добро.