Откажаа компјутерите на владиниот авион на Грујо и Ѓорге

  • Креатор на темата Креатор на темата bitushanec
  • Време на започнување Време на започнување
Не сакам да градам конспираси но...

1. Борис Трајковски така падна
2. Хеликоптерот така падна
3. Француска контрола и во Мостар и се разбира сега во Франција.
4. Арно што нема многу планини таму.

Мора да си кажам што мислам.


Многу чудна коинциденција.

Откажа навигацијата на Кингерот на Трајковски, на хеликоптерот со македонските пилоти, сега откажа навигацијата и на авиончето на Грујо и Ѓорѓе.

Јас не сум наивен да верувам во толку многу “случајности“....
 
Многу чудна коинциденција.

Откажа навигацијата на Кингерот на Трајковски, на хеликоптерот со македонските пилоти, сега откажа навигацијата и на авиончето на Грујо и Ѓорѓе.

Јас не сум наивен да верувам во толку многу “случајности“....

Секогаш кога некој се откажува од МАКЕДОНИЈА,дали во НАТО или ЕУ, откажува некоја навигација од некое Македонско летало.Ова не може да биде “случајно“.:toe:
 
Само авионот кој лета за ЕУ и НАТО не откажува, односно авион на кој не пишува Репубика Македонија, туку Се е на продажба.
 
Само авионот кој лета за ЕУ и НАТО не откажува, односно авион на кој не пишува Репубика Македонија, туку Се е на продажба.

Или “разумен компромис“ во најмала рака.Овие запнале со сиот ум да одат за Франција со авион на кој пишува Република Македонија,па во Мостар беа Французи контролори,од Босна Французи го испратија хеликоптерот,а сега Французи требаше да го пречекаат авионот.Тоа е повеќе од случајност,особено што Францускиот Хазар Саркози,сега е на чело во Франција.:toe:
 
Бране 100 посто си има спремено говор за погреб на некој од Ѓорѓе или Грујо.

Онака колку да му се најде.
 
Бране 100 посто си има спремено говор за погреб на некој од Ѓорѓе или Грујо.

Онака колку да му се најде.

Додуша само за тоа и го бидува.Знае да организира “погреби“ човекот,нема што.:toe:
 
Лир џетот е оној новиот ?
Или ремонтираниот е ?
 
НОВИОТ!!! Оној скапиот :kesa:

Затоа и останал,Бомбардие е фирма која има прилично Француски капитал и мора да гарантира барем малку за своите производи,ако беше друг Француските контролори воопшто немаше да го штедат.:toe:
 
слушнав делегацијата со Автобус ќе се враќа ...
да не ризикуеле :)









мала шала :smir:
 
Значи сензорот за вклучување на транспондерите не работел.
Ни компјутер, ни бутур. Не било којзнае колку голем ризик по самиот лет бидејќи цела друга апаратура работела и летот можел да продолжи без никакви проблеми. Единствени проблеми на кои ми текнува во моментов можеле да бидат:
1. Да се судри со друг авион
2. Да го урнат французите бидејќи не го препознаваат
Дали може да се направи паралела, за на гледачите да им стане појасно, ако е тоа на улица, ако станува збор за автомобилски сообрачај, како автомобили да возат без светла или како?

-Ако два автомобили возат со светла, просторот помеѓу тие автомобили може да биде помала, меѓутоа ако и двата автомобили, и едниот од нив нема светло, тогаш мора растојанието да биде многу поголемо.

Имала ли контролната кула на летање, постојан контакт со авионот?

- Радио врските биле во ред, но радарот во контролата на летање, немал податоци за идентификација на воздухопловот и за висината, а другите воздухоплови немале индикација за позицијата на воздухопловот и за раздвојувањето меѓу двата воздухоплови.
Повеќе
Ви се дивам на умот иначе.
 
2. Да го урнат французите бидејќи не го препознаваат

E па затоа се вратил во Брисел,каде Белгијците сеуште не го заборавиле.:smir:
 
а чувте дека со воз отишле за Париз?

ја сега чув а на темава никој не кажа :)

а чувте дека со воз отишле за Париз?

ја сега чув а на темава никој не кажа :)
 
Би препорачал внимателност на македонска разузнавачка служба и на МВР.Господ знае шо може да спремаат Гејциве со тројанскиве коњи...:salut:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom