Битолскиот натпис за царот Иван Владислав - Фалсификат!

  • Креатор на темата Креатор на темата subseven
  • Време на започнување Време на започнување
Chuvashko kopile bez koren, turski nakot besramen. Dali ti znaesh oooo turchine kolku rimski imperatori imalo a koi bile: Germani, Iliri, ARAPI i Makedonci? Chuvash maloumen pojma nemash od nishto. Justinijan, vprochem kako i Vasdilij II se Makedonci!!! Zashto mislish deka Vasilij e tolku surov sprema Samuila? Kaj nas velime: "More choveku koj ti go istera okoto? Brat mi. Aaaa zatoa e tolku dlaboka ranata" Razbra li kuche chuvashko?
 
subseven напиша:
Ти правиш ли разлика между гр'цката македонска династија и измислените от тебе македонци?

kazi mi mene, kako na covek koj shto mnogu vreme so mnogu vnimanie se zanimava so makedonskite dinastii, deka tie bile grchki :wink: eh...

"...Mä´nii, Mäni, teke´l u far sin..." (meren si, izmeren, tenajdoa lesen)

kolku dokazi vi predochiv???

zami prvo cataj, brache, pred da brborish...

kjori ste?

svatete ednash deka NIE sme rodeni tamu kade i Aleksandar, ziveeme tamu i imame PRIRODNO pravo da se narekuvame i deklarirame kako Makedonci.

Heraklea mi go dava toa pravo 8)

i krvta solunska-bitolska-ohridska

kakvo pravo ima eden "grk" (afro-cigan) mene da kazhuva deka Aleksandar bil Grk?

i eden apel do SITE:

POVEKJE KULTURA VO PISHUVANOTO i POMALKU provokacii mozi kje donesat POPAMETNI razvoi na situacii (koi shto pak SITE NIE GI CUVSTVUVAME)
 
OK

subseven напиша:
Докажи, че са такива. јустинијан зашто е бил император на Византија, а не на Македонија? Ти правиш ли разлика между гр'цката македонска династија и измислените от тебе македонци?

Затоа што Византија т.е. источно римско царство е држава на повеќе народи, кои биле сите нарекувани Ромеи. Јустениан е Македонец, т.е. како што е запишано во неколку извори „Склавин“ т.е. „Варварин“.

Не постои грчка македонска династија. За происходот на Василие I и Василие II се знае дека се или од арменски или македонски (словенски) происход, но не од грчки!
 
Re: Перунеееее!

Перун напиша:
Сине џаволски, пан-турски и славјански непријателе. Ако сте по велики од нас што барате овде на нашиот форум да си ги лечите комплексите на ниска вредност? Александар не е Грк, туку Македонец, а Самоил е син на македонскиот брсјачки кнез Никола и арменката Римпсимија. Други големи Македонци се Јустиниан, потоа Пребонт и Хацон - македонски раносредновековни рексови (кралеви), Димитар Поп Ѓорѓиев Беровси, Гоце Делчев, Јане Сандански, Димитрија Чуповски, Ѓорѓи Пулевски.

--
Според Скилица, Самуил е син на комит Никола, "един от нај-известните комите в земјата на б'лгарите". Скилица не кажува точно од која област на земјата на Бугарите потекнува комит Никола. Това знаеме за произходот на Самуил од Скилица.

За мајка му се предполага дека е била Ерменка заради името и, и косвено зашто има данни за ерменски проиход на Самуил од Ерменецот Стефан Таронски- современник /он тврди дека Самуил и брат му Арон са ерменски болјари, дојдени од Ерменија во Бугарија како византијски военни, но не кажува ништо за комит Никола и другите два сина - Давид и Мојсеј/

Нема никакви други средновековни данни за произходот на Самуил освен тија двата източника - това знаеме сега.

Тезата за произход на Самуил од словенското племе брсјаци не се основува на никаква изворна информација, това е чисто и просто една лага на македонизмот. Тезата за прабугарски произход на Самуил исто така не е подкрепена со никакви документи.
 
Re: Гоце!

subseven напиша:
Незнам дали знаеш, но Гоце Делчев е бил учител по б'лгарски. Пак те забих, сине божи, с'рбомане! (не разбра ли, подпис'т ти вече не е актуален. Зашто не го смениш? Превел си го грешно:)

Јас можам да бидам и учител по јапонски, па тоа не ме прави Јапонец.

Гоце не е Бугарин, вашиот институт за фалсификување на старини, има фалсификувано едно писмо, со кое вие тврдите дека Гоце бил Бугарин. Од сите негови други познати оргинални писма, како и од записите и биографиите за него од луѓето околу него во тоа време се гледа дека Гоце Делчев е Македонец.

„Јас нема да чекам и да бидам воден од инструкции од Бугарија...“

„Ослободувањето на Македонија се крие во внатрешното востание. Кој мисли инаку да се ослободи Македонија, тој се лаже и себеси и другите."

„Да ја чуваме чистотата на ослободителното движење и на Организацијата - тоа е првиот услов за нашиот успех!"

,,Браво, јуначе, дојди да ти ја стиснам раката и да те поздравам, такви и се потребни на мајка Македонија".

„Ние се бориме за слободна и независна Македонија со широки права на сиромашното население."

„Делото на ослободувањето на еден народ, е пред се негово сопствено дело, на неговите сопствени раце".

„Македонија има свои интереси и своја политика. Кој работи на присоединување на Македонија кон Грција, Бугарија и Србија, може да биде добар Грк, Бугарин или Србин, но никогаш не може да биде добар Македонец!“


Потписот е превземен во оргинал, запишано е од еден постар бугарски автор, кој ја испитувал врската помеѓу Словените и античките Македонци. Античките Македоци се протословенски народ, а не грчки.
 
Re: Перунеееее!

katia напиша:
--
Според Скилица, Самуил е син на комит Никола, "един от нај-известните комите в земјата на б'лгарите". Скилица не кажува точно од која област на земјата на Бугарите потекнува комит Никола. Това знаеме за произходот на Самуил од Скилица.

За мајка му се предполага дека е била Ерменка заради името и, и косвено зашто има данни за ерменски проиход на Самуил од Ерменецот Стефан Таронски- современник /он тврди дека Самуил и брат му Арон са ерменски болјари, дојдени од Ерменија во Бугарија како византијски военни, но не кажува ништо за комит Никола и другите два сина - Давид и Мојсеј/

Нема никакви други средновековни данни за произходот на Самуил освен тија двата източника - това знаеме сега.

Тезата за произход на Самуил од словенското племе брсјаци не се основува на никаква изворна информација, това е чисто и просто една лага на македонизмот. Тезата за прабугарски произход на Самуил исто така не е подкрепена со никакви документи.

Кога Јован Скилица зборува во својот Synopsis Historion за битката на Беласица ,тој тоа го пишувал во периодот меѓу 1079 и 1096, некои 80 год подоцна од спомнатата случка.
Скилица зборува за 15000 ослепени Самоилови војници , а во своите описи за самата случка често употребувајќи ги зборовите "се зборува " и "велат тие "на повеќе пати.
Овој е земено како показател дека Скилица ја базирал својата приказна на гласини и легенди во времето кое било 80-тина год. отпосле .
Не постои никаков помен на таа случка -ослепувањето на 15.000 луѓе од современиците на Василие II.

Американскиот историчар Stepherson,овој мит за Василие II, бил конструиран од страна на Ромеите за да поттикне енергијата и патриотизмот меѓу нив. Легендата за Василие " Voulgarotoktonos" е дадена околу 100 год. подоцна од случувањето на настанот.

За прв пат Василие бил наречен "Voulgarotoktonos“ во почетокот на 14 век и тоа од страна историчарот
Ephraem (Ephraem Aenii historia chronica, str 109)."

Исто така терминот Воулгарои воопшто не означува етнички Бугарин, туку „обниковен“ „прост“ славјанин, а користен е од страна на ромејските (латинизирани) Грци за сите Славјани на Балканот, и тоа цели 100 години после падот на Самоиловата држава. Претходно го користат истите тие терминот “Склавини“, за славјанските племиња.



Commentary:
"Skylitzes was writing most probably between 1079 and 1096, thus already up to eighty years after the battle. His synoptic history does not present a full record of events in Basil’s reign, but rather is characterised by elaborate set pieces, largely military encounters, conjoined by short summarising sentences. It is, therefore, typical that Skylitzes should state that Basil invaded Bulgaria each year before 1014, but provide no further information to support this short sentence. And while he provides no details of any encounters between 1005 and 1014, Skylitzes’ testimony has been taken as proof that Basil fought an arduous and protracted war intending to conquer Bulgaria. Such a large number has to be questioned, although an independent source of the same period, Kekaumenos, provides some corroboration. We know that the Bulgarians fought on for four more years, so their forces cannot have been so depleted. Moreover, Skylitzes qualifies his own account with the aside “they say” ( phasi ), which is an indication that the huge figure was the drawn from a popular story and was subject to scrutiny even by contemporaries. The figure also approximates the size of a field army, whereas Basil’s troops fell on a garrison guarding a pass, albeit one presently overseen by the tsar himself. It is conceivable then, that as news of Basil’s victory was circulated and enterered the popular imagination, “army” replaced
“garrison,” and an approximate figure, fourteen or fifteen thousand, was added for clarification. It is likely, therefore, that Skylitzes was reporting a story which had remained in circulation since the episode, and which had been modified and exaggerated in the telling."


See now P. Stephenson, The legend of Basil the Bulgar-slayer (Cambridge, 2003), c.1.



Notes

1 Various readings have been advanced by those seeking to identify this location. Thurn’s critical edition of Skylitzes offers « dia tou legomenou Kiaba Loggou », where Kiaba is offered in recensions A, C, V, and B. Four alternative readings are: Kiamba (E); Kisba ( U ) ; Kimba (M, N, H) ; Kimbaloggou ( D ). The last two have often been favoured and translated into Latin as “campus longus,” and English as “long field” or “ long plain.” An alternative suggestion identifies in Kia(m)ba the latinate Vlach word kamba , which allows for the translation “long rock,” or by extension “long, rocky defile.” A summary of suggestions is provided by N. Moutsopoulos, “Le tombeau du Tsar Samuil dans la Basilique de Saint Achille à Prespa,” Études Balkaniques 3 (1984), 114-26 at 117.

2 The date is supplied in an interpolation by Michael of Devol.
 
Re: Гоце!

Перунчо, секој грамотен човек знае дека почеркот е уникален за секоја личност и не може да се фалшифицира.
Дека во твоите цитати Гоце Делчев вели дека е Македонец /по националност/

И да те образовам малку :

цитатот

"Македонија има свои интереси и своја политика. Кој работи на присоединување на Македонија кон Грција, Бугарија и Србија, може да биде добар Грк, Бугарин или Србин, но никогаш не може да биде добар Македонец!“"

1. това е од романот "Илинден" на Димит'р Талев- прилепчанец - не са думи на Гоце Делчев
2. текстот е променен /во романот нема "Срби" и "Србија" и некои други думи са изпуштени нарочно
3. Изваден од контекст /това е од разговор на литературните херои Гоце Делчев и бугарскиот генерал Цончев, по произход од Македонија/

Овој читат е една инфантилна лага на македонизмот и да се дава како доказ е смешно. Аку не верваш, и аку сакаш се разбира, ке го постирам тука оригиналот.
јасно е дека Македонците не верват на оригинални документи и не сакат да ги гледат
 
Точно така.

Димитар Талев (1898-1966) - роден е во Прилеп. Учи медицина и филозофија во Загреб и Виена, потоа словенска филологија во Софија.
Потекнува од патриотско македонско семејство. При смртта на Гоце Делчев, Димитар има 5 години. Неговите роднини се запознаени и улчествуваат во македонското револуционерно дело. Тие му ги пренесуваат на својот син, внук.. своите познавања за илинденското востание и македонскиот револуционер Гоце Делчев. Тој истите ги пренесува во неговиот роман „Илинден“.
 
Sg2703.jpg


The letter written by Gotse Delchev emphasizing:

"I am not willing to wait and be directed by instructions from Bulgaria" because "The Supreme Committee from 1895 has been acting as an agency of the Bulgarian court…" (January, 1896)
 
Е што докажува това - противоречија между ВМОРО и ВМОК - извесни са. Самиот Гоце Делчев е бил член и на ВМОК како представител на внатрешната организација. Това не го знаеш, се разбира. И дека ВМОК се разпуска през 1906 г и членовете му стават членове не ВМОРО не го знаеш. И почеркот на това писмо е истиот како на онова со текстот "като сме си б'лгари", пишани са и двете од еден човек, Бугарин по националност...
 
Најпечатливи одгласи од Гоцевата борба за зачувување на единството од надворешните мешања, имала неговата отворена реплика со претседателот на Врховниот комитет, генералот Николаев. Гоце го предупредил Николаев дека додека неговото рамо ќе ја крепи пушката, нема да дозволи присуство на бугарски офицери во Македонија. Иста цел имала неговата Директива во 1902 година, за забрана на влегување на врховистичките чети од Бугарија, како и предупредувањето до официјална Бугарија, да не мисли за Македонија, туку да си ја чува Бугарија, зашто Македонците ќе си ја чуваат Македонија.



Едно кажување на Лика Чопова, внука на Гоце


Тогаш ние живеевме во Горна Џумаја (Благоевград). Христо Делчев, најмалиот брат на Гоце, Руша, сестрата на Гоце, нејзиниот син Тодор Чопов и Ќерката Лика, пристигнаа во Софија кај црквата „Света Недела" која беше преполна со Македонци, кои полека се приближуваа и жално гледаа во лафетот на кој беа коските на саканиот Гоце Делчев, обградени со многу венци. Од црквата излегуваа и одеа во помала црква во која дворот беше полн со попови, владики и познати врховисти. Тие ја поздравија мајка ми, ја потчукнуваа по рамото и и велеа:
- „Браво Рушо, ти си го родила вториот Гоце - Тодор многу личи на Гоце".

Тие врховистички раце по еден месец беа окрвавени во убиството што го извршија над Тодор Чопов, внукот на Гоце, кој и самиот беше револуционер, учител, белетрист и артист.
Во дворот имаше маса на која се качи жестокиот врховист Велко Думев, и со висок глас рече:
— „Ожалостено собрание, денеска ние се собравме да се поклониме пред коските на револуционерот Гоце Делчев. Тој умре, но неговиот заменик Тодор Александров ќе ја ослободи поробена наша Македонија".

Стариот револуционер — публиист, Атанас Раздолов, соработник на Гоце Делчев, се проби до масата, го фати за нозете Думев и налутено му викна: „Слези предавнику! Како можеш да го споредиш Гоце со Тодор Александров, тој крвопиец на сиромашниот поробен македонски народ". Веднаш скокнаа соработниците на Тодор Александров и го избркаа чесниот револуционер Атанас Раздолов. Потоа настана голема тишина. Тогаш чесните Македонци ја сфатија злонамерната политика на врховистите. Тие врховисти сакаа да го рехабилитираат својот водач кој во 1923 година уби, закла невини стотици Македонци, македонски синови, од Пиринска Македонија. По изложувањето на коските на Гоце во црквата „Св. Недела", тие се ставени на таванот од црквата. Но, по некој месец беа прибрани во Илинденскиот дом во Софија, таму се ставени во саркофаг на кој е врежана заклетвата на македонските генерации да ги пренесат Гоцевите коски во престолнината на Македонија.
 
Димо Хаџи Димов, учесник во бојот, вака ги опишува првите часови по смртта на Гоце Делчев:

„Нема да ја заборавиме и до последната своја минута позата на Гоце откако куршуми веќе му ги беа раскинале градите. Речиси цел ден и цела ноќ ние скршени го гледавме својот водач, легнат како жив, со глава наведната кон земјата. Тој небаре плачеше над својата судбина, над судбината на сите паднати како него, над судбината на цела Македонија . . . Петнаесет саати Турците не смееја од куршумите наши да се приближат до нашите убиени. Петнаесет саати ние го гледавме мртвиот Гоце, приведен мислиш над гробот на Македонија. И петнаесет саати ни се кинеа срцата. . . зашто осиротуваше цел народ".

„Околу Гоцета се чувствувавме како една челад, и социјалистите, и
анархистите, и националистите, зашто мислевме и дејствувавме само како Македонци, сите до еден и сите како еден".
 
Сердарот, битолската плоча е фалсификат, исто така како и воденската и благоевградската. Тоа што Македонија е полна со дебили во државните институции тоа е друго девет, па луѓе како тебе кои целосно ја прифаќаат (анти)македонската официјална историја, денес се ставени во положба да бранат нешто што не може да се одбрани. Кажи ми со која логика и кој памет инаку би поставил некој некоја плоча за наводниот бугарскиот карактер на Иван Владислав во битолскиот музеј, без соодветна радиолошко испитување за вистинската старост на плочата доколку не се работи за дебил или предавник?!


Објаснувањата на таа истоикомедија ги знае целиот свет, па затоа широко распространето мислење во светот за Самоил е бугарскиот став, а не официјалниот македонски, кој вели „Самоил ја преземал слободната круна по смртта на бугарскиот престолонаследник Роман од неговиот татко, „Цар на Ромеите и Бугарите“, па само заради тоа и неговиот внук од брат му, Иван Владислав се нарекол самодржец бугарски“. Тоа е се продукт на нашата саката „елита“, која е во споредба со другите соседни и светски елити детска градинка.

Познато е дека во школскиот систем во постасномска и денешна Македонија, половината од учениците имаат одлични оценки како никаде во светот, земја на гениите. :roll:

Но реалноста е таа дека еден ученик може да биде само одличен доколку размислува со своја глава, ја користи својата логика, интелегенција, со примена на основните знаења, па дури и нив знае да ги донесе во знак на прашање. Затоа те замолувам отфрли се што си прочитал во некои македонски книги во врска со Самоил и погледни го уште еднаш добро и внимаелно натписот, наводно напишан лично и персонално од Иван Владислав.


През година 6523 (1015-1016) от с'творението на света обнови се тази крепост, зидана и правена от јоан, самод'ржец б'лгарски, с помоштта и с молитвите на пресветата владичица наша Богородица и чрез заст'пничеството на дванадесетте и на в'рховните апостоли. Тази крепост бе направена за убежиште и за спасение и за живота на б'лгарите. Започната беше крепостта Битолја през месец октомври в 20-и ден, а се зав'рши в месец... краја. Този самод'ржец беше б'лгарин по род, внук на Никола и на Рипсимија благоверните, син на Аарон, којто е брат на Самуил, царја самод'ржавен, и които двамата разбиха в штипон (Ихтиман) гр'цката војска на цар Василиј, к'дето бе взето злато... , а този в... цар разбит биде от цар Василиј в година 6522 (1014) от с'творението на света в Клјуч и почина в краја на лјатото.

Дали приметуваш нешто?
 
Re: јасен и прецизен отговор!

subseven напиша:
И аз с'м тракиец - от горнотракијската низина.

Ако си Тракиец не можеш да бидеш Бугарин. Но ти си сепак голем Бугарин, така да не си Тракиец. Сите никулци за можен развој на тракиска нација во 19 век се уништени од страна на бугарската држава.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom