Rokko
SiFU 師父
- Член од
- 30 мај 2014
- Мислења
- 714
- Поени од реакции
- 299
- Возраст
- 38
Од такви се распадна Југославија, зашо само зборуваа, се фалеа и трошеа. Ништо не работеа за националниот интересЈа не морам ни да ја удрам.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Од такви се распадна Југославија, зашо само зборуваа, се фалеа и трошеа. Ништо не работеа за националниот интересЈа не морам ни да ја удрам.
Не, стварно не морам да ниту да ја удрам. Не се фалам напразно.Од такви се распадна Југославија, зашо само зборуваа, се фалеа и трошеа. Ништо не работеа за националниот интерес
ФигуративноНе, стварно не морам да ниту да ја удрам. Не се фалам напразно.
Ја дувам и се гаси.
Пробај!
Можеш дури и ти!
Не мораш да ја удираш.
Фигуративно ти кажувам, само ти писателско-филозовски си настроенНе, стварно не морам да ниту да ја удрам. Не се фалам напразно.
Ја дувам и се гаси.
Пробај!
Можеш дури и ти!
Не мораш да ја удираш.
Шом се такви твоите потомци, одма барај ДНКЕ видиш, за твоја жал, јас веќе имам обемно потомство! А тоа потомство е воспитано да ги почитува вредностите на слободната мисла, слободниот пазар, слободното движење и пред се да ја почитува слободата и самостојноста на својата татковина како и својата лична слобода во секој поглед. Воспитано е и да размислува логично и пред да изјави било што, тоа претходно да го поткрепи со одржливи и вистинити факти. А Мерцедеси нови, Ауди, БМВ и по некој Опел купен како нов но од увоз возеа често представници на наши претпријатија кои биле пратени во странство па од провизиите што ги гнетеа по џебови си купуваа скапи нови странски аута и градеа куќи и викендици на ексклузивни локации и купуваа по неколку стана кои тогаш имаа багателна цена. И немој да ми кажеш дека едно Фиќо или Застава 101 не се римитивни возила споредено со било кое друго Европско возило. Спореди и сам па кажи си искрено. Имаше виц за тоа како се проверува дали затвараат вратите на Застав и на БМВ со пуштање на мачка во колата. Кај БМВто ако по 2 дена е мачката жива, значи има фабричка грешка и не дихтуваат вратите добро, а кај Заставата ако е мачката по 2 дена сеуште тука тогаш значи дека вратите се одлични!
Е за то ти кажвам, ти си таа рак рана на секое општество, зато и ти беше гајле за страдања на други, најбитно е дека дедоти тргуваше и правеше пари и си полнеше чекмежето додека други македонци се бореа за слобода за правдина за нацијата. Такви ко ти и дедоти кои тргуваа со окупаторите на Македонија, и им беше најважно на крај на денот да пребројат ќарот без да му е гајле за татковината и своите браќа по нација се кочница на овај народ. Затворени во бакалница пребројуваа вреќи со брашно и кутии сардини и маваа маржи додека други гинеа за нив да им донесат слобода... у ствари поим за слобода за вас е само ќарот, ако треба да Живее Борис, да живее Петар, да живее Мицотакис, да живее султанот... само не гибајте бакалничето.Тито веќе одамна не е жив, па многу генерации по него се живи. На кого да му се благодарни? Од кај знаеш дали нема да ми било подобро без Тито. А може и полошо. И плус, јас не сум од оние кои фрлаат со дрва и камења по Тито. И кажувам дека имаше солиден живот, просечен.. но кажувам дека тоа не беше на реални основи и не можеше да се одржува во нормални околности (без подарени пари од западот, неповратни кредити).
А мене ме одгледале моите родители, ниту Петар, ниту Борис, ниту Тито.
Еве банален пример, зошто железара за ладно валаните лимови и беше основен пазар бродоградилиште во Ријека и Тиват за поправки, а другите железари извезуваа у Немачка, САД и кај арапите. Не не биваше за дебелината на лимот или?Шом се такви твоите потомци, одма барај ДНК
Нешо ми е сумњиво тука
Инаку денес Македонија не прави ништо од она од шо живееше во СФРЈ, затворени се погони, инженерите заминаа од тука, она шо уше носеше профит му се продаде на странци, и остана побарувачка за кадри кои можат да издржат 8 сати на нозе покрај трака и да распознаваат бои и да немаат многу потреба од мочање.
Во камиони под странство ќе ни дојсат кабли, нашите експерти ќе ги сортираат по боја и пак ќе ги однесат надвор заедно со профитот а за тоа ќе им платиме и по 20.000 евра за работно место.
Застава кога се појави во 70 десети беше модерен и современ модел, исто како и сите други возила кои се произведуваа во СФРЈ, и Опели и Ситроени и Волксвагени и Аустин и Фиат....
Тоа беше производство партнерско со тие фирми, значи дошле и Италијани и Германци и Французи овде и виделе дека сме кадри да направиме производи кои дури и тие си ги продаваа на европскиот пазар!!
Дали можиш то да замислиш мандак, дека производи од овде од ова парче на балкан имаа свој пазар во Европа (сега се заниша пребледен, ти се стемна пред очи, а во ушите ти татни песната УЗ МАРШАЛА ТИТА...'
Бродови овде порачуваа странски компании, извоз на оружје во милијарди долари, туризам во милијарди долари производство на метали, неметали мебел, бела техника, компјутери, згради и обекти железници, вагони, камиони автомобили авиони бродови, струја...
Македонија имаше огромна неопислива среќа шо се најде во тоа време овде и се здружи во таа федерација, инаку ден денес ќе оравме ниви со биолски запреги, ќе трампавме пиперки и домати за газија, сол, шеќер и сардини, а најголем настан би бил годишен панаѓур со рингишпил и мечкар со мечка како атракција
Денес е време на патња и страдање, неколкуте богаташи имаат во посед стотици милиони евра додека 2 третини народ е без работа и сиромашен. Ако во 70десети беше гордост производство на кола, брод, авион, трактор, телевизор... денес е гордост добивање бугарски пасош и со тоа можност да се исели од ова долина на тагата и замракот АМИН![DOUBLEPOST=1458045992][/DOUBLEPOST]
Е за то ти кажвам, ти си таа рак рана на секое општество, зато и ти беше гајле за страдања на други, најбитно е дека дедоти тргуваше и правеше пари и си полнеше чекмежето додека други македонци се бореа за слобода за правдина за нацијата. Такви ко ти и дедоти кои тргуваа со окупаторите на Македонија, и им беше најважно на крај на денот да пребројат ќарот без да му е гајле за татковината и своите браќа по нација се кочница на овај народ. Затворени во бакалница пребројуваа вреќи со брашно и кутии сардини и маваа маржи додека други гинеа за нив да им донесат слобода... у ствари поим за слобода за вас е само ќарот, ако треба да Живее Борис, да живее Петар, да живее Мицотакис, да живее султанот... само не гибајте бакалничето.
Тито беше премногу благ према таквите, во некои земји се ослободија од таквите како од коров во нивите
Да имавте малцр машкост и храброст за пукање, за стрелања и затварања ќе грабневте пушки и бајонети и ќе тргневте во борба против окупатор и поробувач на твојата татковина наместо да се побратимувате со нив и им служите и плаќате даноци и такси, со парите од на дедоти даноците се правеа бугарски куршоми и тељови со кои ги врзуваа и стрелаа патриотите на Македонија, да имавте мааалце машкост и храброст ќе застанавте со живот да браните дуќаните и бакалниците кога ви ги одземаа (а немаш никаков доказ дека нешо ви одзедоа) да имавте само мааалце машкост чест и достоинство дедоти ќе одбиеше и комунистички плати па после и подобри работни места па после и пензии и ќе си останеше цврст во својот карактер идејаСлушај, биди среќен што македонците се мирен народ и голтарите од ’45-та не ги пратија на стрелање по падот на комунизмот, или барем на доживотен затвор. Вие кои газевте врз достоинството на човекот, на приватната сопственост. Со кое право го омаловажуваш она што некој го печалел, со пот го работел уште пред светот да знае кој е Тито. Со кое право некого го обвинуваш за соработник на тие што ги набројуваш? Кому му згрешиле луѓето, па да им одземаат приватна сопственост. Ако некој украл.. тогаш ОК, ама не затоа што некој се мачел...
И не си ти тој (или твоите миленици пролетери голтари - подоцна буржуи) што ќе го диктира животот кој е во право, а кој не.
Една среќа невидена! Ептен ксметлии бевме скапаници а нови купени да возиме. Заставите беа за ремонт макар делумен на веќе 55-60 000 поминати километри, додека Опелот што го возеше татко ми и го купи нов, го продаде со 300 000 поминат км и тоа во топ состојба! И не го спечали со плата работничка во СФРЈ и клатење врата туку сo инженерска работа во тогашна Западна Германија. Не ми раскажувај што беше СФРЈ во однос на другите Европски држа и зашто и за тоа време бев едно од децата кои имаа добра финансиска можност да прошетаат и да видат што се случува во исто време во другите држави во европа, но и во некогашниот СССР![DOUBLEPOST=1458078309][/DOUBLEPOST]Арно ама, кој не видел поарно, тоа што го имал и го живеел му изгледа како најдобро во свет па така и ти Let 3! За греота сиШом се такви твоите потомци, одма барај ДНК
Нешо ми е сумњиво тука
Инаку денес Македонија не прави ништо од она од шо живееше во СФРЈ, затворени се погони, инженерите заминаа од тука, она шо уше носеше профит му се продаде на странци, и остана побарувачка за кадри кои можат да издржат 8 сати на нозе покрај трака и да распознаваат бои и да немаат многу потреба од мочање.
Во камиони под странство ќе ни дојсат кабли, нашите експерти ќе ги сортираат по боја и пак ќе ги однесат надвор заедно со профитот а за тоа ќе им платиме и по 20.000 евра за работно место.
Застава кога се појави во 70 десети беше модерен и современ модел, исто како и сите други возила кои се произведуваа во СФРЈ, и Опели и Ситроени и Волксвагени и Аустин и Фиат....
Тоа беше производство партнерско со тие фирми, значи дошле и Италијани и Германци и Французи овде и виделе дека сме кадри да направиме производи кои дури и тие си ги продаваа на европскиот пазар!!
Дали можиш то да замислиш мандак, дека производи од овде од ова парче на балкан имаа свој пазар во Европа (сега се заниша пребледен, ти се стемна пред очи, а во ушите ти татни песната УЗ МАРШАЛА ТИТА...'
Бродови овде порачуваа странски компании, извоз на оружје во милијарди долари, туризам во милијарди долари производство на метали, неметали мебел, бела техника, компјутери, згради и обекти железници, вагони, камиони автомобили авиони бродови, струја...
Македонија имаше огромна неопислива среќа шо се најде во тоа време овде и се здружи во таа федерација, инаку ден денес ќе оравме ниви со биолски запреги, ќе трампавме пиперки и домати за газија, сол, шеќер и сардини, а најголем настан би бил годишен панаѓур со рингишпил и мечкар со мечка како атракција
Денес е време на патња и страдање, неколкуте богаташи имаат во посед стотици милиони евра додека 2 третини народ е без работа и сиромашен. Ако во 70десети беше гордост производство на кола, брод, авион, трактор, телевизор... денес е гордост добивање бугарски пасош и со тоа можност да се исели од ова долина на тагата и замракот АМИН![DOUBLEPOST=1458045992][/DOUBLEPOST]
Е за то ти кажвам, ти си таа рак рана на секое општество, зато и ти беше гајле за страдања на други, најбитно е дека дедоти тргуваше и правеше пари и си полнеше чекмежето додека други македонци се бореа за слобода за правдина за нацијата. Такви ко ти и дедоти кои тргуваа со окупаторите на Македонија, и им беше најважно на крај на денот да пребројат ќарот без да му е гајле за татковината и своите браќа по нација се кочница на овај народ. Затворени во бакалница пребројуваа вреќи со брашно и кутии сардини и маваа маржи додека други гинеа за нив да им донесат слобода... у ствари поим за слобода за вас е само ќарот, ако треба да Живее Борис, да живее Петар, да живее Мицотакис, да живее султанот... само не гибајте бакалничето.
Тито беше премногу благ према таквите, во некои земји се ослободија од таквите како од коров во нивите
Oпел беше најниска класа на коли во германија, таткоти да работеше во СФРЈ ќе си купеше мерцедес и ќе го возеше и ти сега со 3 милиони километри.Една среќа невидена! Ептен ксметлии бевме скапаници а нови купени да возиме. Заставите беа за ремонт макар делумен на веќе 55-60 000 поминати километри, додека Опелот што го возеше татко ми и го купи нов, го продаде со 300 000 поминат км и тоа во топ состојба! И не го спечали со плата работничка во СФРЈ и клатење врата туку сo инженерска работа во тогашна Западна Германија. Не ми раскажувај што беше СФРЈ во однос на другите Европски држа и зашто и за тоа време бев едно од децата кои имаа добра финансиска можност да прошетаат и да видат што се случува во исто време во другите држави во европа, но и во некогашниот СССР![DOUBLEPOST=1458078309][/DOUBLEPOST]Арно ама, кој не видел поарно, тоа што го имал и го живеел му изгледа како најдобро во свет па така и ти Let 3! За греота си![]()
Во својата заслепеност со љубов кон скапаната СФРЈ толку глупост напиша што оваа што ти ја цитирам не знам веќе дали да ја прогласам за глупост како претходните, или за добар хумор. Ама, бидејки сум по карактер позитевен секогаш, ќе се изнасмеамOпел беше најниска класа на коли во германија, таткоти да работеше во СФРЈ ќе си купеше мерцедес и ќе го возеше и ти сега со 3 милиони километри.
Да беше тој некаков способен инженер немаше да оди да моли работа по запад туку ќе си работеше тука, во време на СФРЈ на запад им требаа чистачи, заварувачи, ложачи, наланџии, слаткари и избацивачи по дискотеки. На печалба одеа неквалификувани работници до оние со средно а за инженери и доктори секогаш имаше работа и овде.
Денес е поинаку, на запад замина интелигенцијата а остана работна сила и робови
Ти си наш форумски смешкоВо својата заслепеност со љубов кон скапаната СФРЈ толку глупост напиша што оваа што ти ја цитирам не знам веќе дали да ја прогласам за глупост како претходните, или за добар хумор. Ама, бидејки сум по карантер позитевен секогаш, ќе се изнасмеам![]()
И тоа ептен лош сон!Југославија беше сон, од кој присилно се разбудивме.
а сега сме во земја на бајките каде е се лажно и измисленоИ тоа ептен лош сон!