Законот за димензионирање на паркинзи е донесен одамна, како посебен и како дел од законот за градење (делот за димензионирање на подземни гаражи). Тоа е еден од деловите каде има најголем број на дупки во законот за градење...
Југобанка не може да е катна гаража...конструктивниот систем не одговара, има голема катна висина, и што е најтешко - нема елементарен услов за пристапна рампа... А ни доволна ширина на уличен профил за организирање внатрешна улица со лифтовски платформи...
Се согласувам за клучките. Се прават...полека, ама се прават...
Се согласувам и за Вардар. Далеку пред да се измисли подземната железница, беа измислени градските дренажни системи (пр. Лондон), каде доста се позанимавале со динамиките на речните корита...За огромни реки, а не за Вардар...
Подземна железница ширум цело Скопје.
Нови автобуси за јавен превоз.
Закон за секоја кола гаража

Со ова ќе се прекине досадното паркирање на комшијата под прозор и брчење у 5 саат сабајле ако е таксист.
Надземни и подземни гаражи, едни подземни се направија ширум Лисиче и околината ама се запустени, исто и низ центар и тие се запустени.
Повеќе пајак служби со поголеми цени и рамноправно дигање на непрописно поставени автомобили.
Евтин, редовен, квалитетен јавен превоз во кој ќе ти биде мерак да се возиш
Така де... ај со примери: Истанбул:
- градски автобуси
- трамвај
- подземна железница
- унифицирани такси возила
4 јавни градски превози. И сите со комплетно исполнети стандарди - почнувајќи од хигиена, преку модернизација на погони, до прецизност во тајминзи. И која е сега таму ситуацијата - 70% од возилата се градски превоз. На граѓаните им е далеку поисплатливо да се движат со нив, одколку со индивидуално возило. Паралелно на тоа, развиваат повисоко ниво на однесување во истите, допринесувајќи за нивно зачувување.
Е Скопје наше е помало. Ние би се задоволиле само со еден добро организиран превоз. Но, за тоа има посебна тема и посебна дискусија. Тука би ја поддржал иницијативата за оформување на клучки со двојни нивоа на главните раскрсници, довршување на обиколницата (и растеретување на сообраќајот од товарни возила), и моето омилено - катни гаражи. Со добра, прифатлива цена. И покачување на глобите кај пајаците, паралелно на тоа.
Должам едно објаснување на темава за Северен булевар, спуштањето на Партизанска (шо сега е невозможно, ради „велелепната“ жута зграда што ја изградија на чело на булеварот), и ткаењето на градските блокови според сообраќајната мрежа. Ќе се обидам да ја најдам скицата од урбанистичкиот предлог, па ќе постирам едно образложение и околу тоа.