Така но сепак разликата е во цела генерација. Очигледно има огромна улога и способностите на пилотот. Нели ф 16 беше наречен "миг килер".
Па не знаеме у кои околности бил урнат.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Така но сепак разликата е во цела генерација. Очигледно има огромна улога и способностите на пилотот. Нели ф 16 беше наречен "миг килер".
Drugar sekoj pat e do takticka situacijaТака но сепак разликата е во цела генерација. Очигледно има огромна улога и способностите на пилотот. Нели ф 16 беше наречен "миг килер".
Mo\e da e oboren i od prijtelski ogan.Па не знаеме у кои околности бил урнат.
Индусиве имаат СУ-30ки и Мираж -2000.Не знам зошто уште ги користат МИГ-21?Одамна им поминало времето,можат да ги користат само како јуришни авиони.По се изгледа ф-16 е соборен од страна на индиското ПВО.Така но сепак разликата е во цела генерација. Очигледно има огромна улога и способностите на пилотот. Нели ф 16 беше наречен "миг килер".
Индусиве имаат СУ-30ки и Мираж -2000.Не знам зошто уште ги користат МИГ-21?Одамна им поминало времето,можат да ги користат само како јуришни авиони.По се изгледа ф-16 е соборен од страна на индиското ПВО.
Xekpot po cena od 217 miliona po parceИндија е најужасна земја кога станува збор за купување воена опрема. Имаа џек пот договор со Рафале ама лудите го одбија.
Xekpot po cena od 217 miliona po parce
epten doar izbor/
А ти што сакаш, за беспари да им ги дадат?
Понудата на Dassault беше најниска на тендерот и вклучуваше трансфер на технологија. Инаку по парче цената се шпекулира дека била 120 милиони а не 217, не знам од кај ти е тој податок за $217m кога договорот се уште не е објавен во јавност.
не вреди рафалот толку пари, миг 35 е бољи авион и е баеѓи поефтин
Зошто мислиш дека МИГ-35 е подобар?
Во однос на парите, Индијците си знаат најдобро за нив.
У поглед на цена и перформанси е подобар, 120 милиони за еден авион не е малце поготово кога ќе ти падне.
So oruzje so obukaА ти што сакаш, за беспари да им ги дадат?
Понудата на Dassault беше најниска на тендерот и вклучуваше трансфер на технологија. Инаку по парче цената се шпекулира дека била 120 милиони а не 217, не знам од кај ти е тој податок за $217m кога договорот се уште не е објавен во јавност.
Во поглед на кои перформанси?
И JAS 39 Gripen е во игра.Далеку е поевтин од Rafalot.А има добри перформанси и вооружување.миг-29/35 е докажан авион произведен у многу големи бројки, рафалот у колку бројки е напраен? Самиот тендер на индија што и треба е 120 авиони скоро онолку колку што и воопшто имаш направени рафали до сеа. Плус оружје скапо, обука за пилоти и други ствари што индијците ги немаа цената ќе ја напраат да биде дупло. Дури и рафалот да е малце подобар не вреди за парите тоа ми е муабетот, западната техника е преценета.
миг-29/35 е докажан авион произведен у многу големи бројки, рафалот у колку бројки е напраен? Самиот тендер на индија што и треба е 120 авиони скоро онолку колку што и воопшто имаш направени рафали до сеа. Плус оружје скапо, обука за пилоти и други ствари што индијците ги немаа цената ќе ја напраат да биде дупло. Дури и рафалот да е малце подобар не вреди за парите тоа ми е муабетот, западната техника е преценета.
Чекај сеа малце си помешал нешто. МИГ-29 е авион од осумдесетите! а МИГ-35 се уште не е влезен во употреба, оваа година планиран е да влезе во состав на руската авијација а миг-29/35 не постои.
Во однос на перформансите тешко е дефинитивно да се каже кој е подобар но во глобала предноста на мигот во однос на рафале е тоа што е поагилен и подобар во дог фајтс (мада тоа не е битно со модерни авиони) додека рафале има подобра технологија и авионика. Рафале е дупло поскап и е посензитивен авион.
На крајот од денот Индијците си знаат дали им вреди економски, но зделката сепак беше одлична бидејќи Индијците со децении се обидуваат да култивираат своја домашна технологија и никако не им успева (Tejas се заебанција) и Дасаулт покрај одличен авион им понуди на Индијците трансфер на технологија но тие одбија бидејќи сакаа гаранции од Французите за авионите кои ќе бидат произведени од ХАЛ (индиска компанија со индиски работници во Индија).