Каде можам да проверам јас за мојата Форд Фиеста 1.3 51KW
Maximum torque
(ISO) 103.0 Nm (76 ft·lb) (10.5 kgm)
@ 2800 rpm
На www.carfolio.com ги има сите могучи карактеристики за сите могучи коли.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Каде можам да проверам јас за мојата Форд Фиеста 1.3 51KW
Оптимален вртежен момент можеби стручно и не постои и лупаме глупости. Но максималниот вртежен момент на возилата е различен и е расположлив на одреден број на вртежи.
Пример за дизелите е од 2.000 до 3.000 вртежи, а максималната снага ја добива на 4.500 вртежи.
Кај бензинците е нешто друго, и максималниот вртежен момент е достапен некаде помеѓу 3.000-4000 вртежи, а максималната снага ја има на 5.500 вртежи.
Дали некој знае за плинот отприлика од колку до колку вртежи да се вози
и на колку вртежи ја вади максималната сила.
Бензин моторите сакаат поголем вртежен момент
плинот ослободува повеќе топлина од бензинот
автоматски повисико вртежи повеќе гориво за согорување, поголема топлина.
Имаше случај на Хјундаи такси возило, со 250.000 прво од топлината откажа затварањето на вентилите. Незнам како, ваљда алуминиумот попушти и вентилите почнаа да не диктоваат добро. Сепак ова е еден редок екстремен случај.
Не не... Грешно си ме сватил. Значи моторот не грее, држи константна работна температура. На чоечето од сервис тоа му го рекоа, дека плинот испуштал повеќе топлина при запалување од бензинот. Несум многу упатен во плиновите и добивање максимум. Нешто слично како ако се пали 200 центи литри бензин и се добива 300 степени, ако се запали 200 центи литри плин ке се добијат 400 степени,
поентата на темата! декстер праша, како е поубаво? во првиот случај, кај што си возиш 50 со трета, или вториот, кај што возиш 50 во четврта?
Значи лошото беше што не се топеа вентилите... Туку пропаѓаа во алуминиумот од деклата и притскаа на брегастата (претпоставувам неквалитетен алуминиум??). Па потоа ги одземаа на дребонг за да лепат (ги кратеа одгоре по неколку милиметри), за да изоди уште 20.000-30.000 км.
Може да се мачи ако е на струја вртењето а водната пумпа се врти нормално и зависно од обртите на моторот. Може си ставил неквалитетна зимска течност за ладење па затоа попуштила водната пумпа?!Има негативни страни и возењето на малку вртежи. Кај големите мотори (кубикажа) нема гајле ама кај малите се јавуваат поедини проблеми. На пример кај моето Поло бидејќи поголемиот дел од времето се вози на 2000-2500 вртежи пумпата за вода неможеше да направи доволен притисок и постојано "се мачи" така да морав да ја сменам на 40,000км. Понекогаш е добро да се издува моторот на поголеми вртежи не за џабе новите мотори се високотуражни за разлика на оние од пред 70+ години кои беа нискотуражни.
Ако ја вртиш до црвеното.... ке ја дуплираш потрошувачката наведена од фабриката :smir:имам семеен пријател има тојота корола нз кубикажа...нели јапонциве бараат повеќе вртежи нели... дечкото ја лупа у 4та и тера 60км/ч... ја така неможам..иако сум 15год и немам речиси никакво искуство, знам како ке возам кога ке земам дозвола...3000-4000 па мењам...или на повисоки вртежи...вака го гушиш моторот...мое мислење...и треба еднаш у црвеното поле до крај да појде стрелката, да се издува барем еднаш...