Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Абе и ние сме нашле со деца чорба да сркаме.... Па после ке се чудиш зошто ја истуриле и го запустиле уживањето? Ако имате нешто нормално да кажете, кажете, а не да лупате глупости како оваа над мене.
Декс, значи според се што видов по нет-ов, се бара некој оптимален однос помеѓу загревањето (триењето), подмачкувањето и потрошувачката. За различни возила тој оптимум е на различни вртежи, така да џабе ке нагаѓаме. Инаку и те советувал едно нешто... За да трае моторот, најбитно е маслото. Ставај квалитетно масло со градуација 10-40 или некоја поголема, со што се обезбедува одлично подмачкување и во лето и во зима. Маслото е крвта на моторот, само со редовно одржување се одржува векот на возилото. И при секое менување на масло менувај филтер за масло, гориво и воздух. Доколку ова го правиш навремено (да речиме дека маслото се менува на 12.000 или 1 година ако не можеш да поминеш толку км на годишно ниво), моторот и по 500.000 км, би ја имал фабричката моќ.
И пак недобив одговор:nesum:
Ќе повторам:
Каква штета може да настане ако се вози со повисок пренос а помала брзина?!
Се сложувам со предходниов пост.И на црвени семафори не се приближувај во лер.Најдобро со 4та или 5та без гас
На семафор не стој со стиснат кунплуг биди во лер.
Е сега на удолница со кочење со мотор им го скратуваш векот на држачите на мотор(не се препорачува ако ти се оштетени)
истото мислев да го пишам и јас....со високи вртежи,а низок степен,се оптеретува моторот,и тоа е повеќе за чаламење,демек "види ама звук ми вади моторот".а ако си возиш степен погоре,тој шо ја урла машината можеш во ауспух да го ставиш,ако имаш подобра или слична машина со неговата...Najdobro ti e povisok prenos pomalce vrtezi pomalku trosi i nisto ne moze da mu bide na motorot
моторно кочење е сон.кој го измислил Господ здравје да му даде.ем уживаш во возењето чим си шалташ брзини,т.е моторно кочење,ем штедиш на менување на плочки....а настрана тоа што стануваш далеку подобар,посигурен шофер...Шофер кој незнае да шалта,ништо не бива од него....тоа е непишано правило:nesvest:Кога сме кај моторното кочење... Со негова помош (ако сте поискусен возач) возилото далеку побрзо ке запира отколку сопирање само со кочница и пред да дојде до гаснење на мотор, кунплуг.
Дизелите, за разлика од бензинците, имаат поголемо моторно кочење и доколку научите добро играње со менувачот и моторот, сопирачка ке користите многу помалку. Ова е особено корисно при удолнини, пр со мојот Ескорд, ставам 4-та на плетвар надолу, без воопшто користење на кочницата држи некаде 80-85 км/ч брзина.
А држачите на моторот се гума со федер, која е довлно дебела за да ги искрепи сите вибрации и оптеретувања, така да не се секирате.
1) Нема никаква врска оштетување на моторот кај бензинците ако се возат 1500-2000 обртаи. Единствената маана на ваквиот тип на возење е притисокот на маслото кој е помал (НО доволен) да се вози на овие обртаи, така што не кажувајте квази-професионални одговори.
Модерните ECU се добро подесени и за таквиот начин на возење. Нема никаков проблем ако имате 1500-1600 кубика машина па нагоре на толку ниски обртаи, а особено ако има инџекшн.
2) Папучата на гас е поврзана со борд компјутерот. Инаку неможе моторот да работи без гориво. Што ќе детонира во машината? Така што 0.0л/100км на борд компјутерот не е реален.
3) Моторното кочење е исправно за време на мраз и на големи удолнини, но не и во градски сообраќај кога треба веднаш да застанете.
1) Нема никаква врска оштетување на моторот кај бензинците ако се возат 1500-2000 обртаи. Единствената маана на ваквиот тип на возење е притисокот на маслото кој е помал (НО доволен) да се вози на овие обртаи, така што не кажувајте квази-професионални одговори.
.