Авиони погодни за Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата FilipMacedon
  • Време на започнување Време на започнување
Не мора да значи-тие се боево способни и можат да бидат реактивирани ако има потреба.
Многу јасно само пошто сакаме во Нато и мора да ги слушаме и да ги чуваме расклопени во хангар.
 
Тоа е лага-не мора да ги слушаме НАТО,дури и да сме членка.

Лагата е пуштена за да се обвини друга страна а да се сокрие вистината-дека Армијата ни ја саботира самата држава т.е дека истата не се грижи доволно за неа.

Да беа паметни ќе им текнеше да Купат С-300 за Скопје и Битола,неколку ТОР-м1,добра опција е и Американскиот МИМ-23

Едит хавкот иако не е наменет за противбалистичка борба сепак има соборено една.

Патем Цела Европа го користи системов САД дури и им дадоа лиценца на многу фирми а и Албанија од скоро го Користи.
 
РМ теба да мисли со што ке обезбеди air policing на териториjaта си след влегуване во НАТО. Ако таа сама не може да обезбеди ке има неколко варианти - некоja друга држава на НАТО да земе чуването на небото или ротациja на држави членки на НАТО да чуват небето. И во двата случаеви ке треба РМ да плакja на други за да чуват небето.
Ваков пример са трите Балтички републики. Вакав пример е и Албаниja,коja се чува от Грциja и Италиja. Друг пример е Словениja,коja се чува от Италиja и Унгариja.
Повеке инфо овде.
http://en.wikipedia.org/wiki/Baltic_Air_Policing
http://www.aco.nato.int/page136314.aspx
Во моментот air policing се носи со следните авиони
  • Eurofighter
  • F 3 Tornado
  • F4F Phantom
  • F 15 Eagle
  • F 16 Falcon
  • F 18 Hornet
  • JAS – 39
  • MiG 21 (HRV)
  • MiG 29
  • Mirage 2000
  • Mirage F-1
http://www.airn.nato.int/focus_areas/ap/ap.htm
През 2011 година цената, коja плакjaха Балтичките држави беше 2,2 милиона евро, а до 2015 година цената ке стигне 3,5 милиона евро+ дел от керосинот.


Saab JAS – 39 Gripen

Saab+Jas+39+Gripen+Fighter+Jet+%25283%2529.jpg


или

Home Meade "Нови авион" ;)...

attachment.php


 
Јас мислам дека ни треба вселенски брод нешто како ова.

Онака за авион што постои мислам А-10 за одбрана од непријателска инвазија со оклопни возила.
 
Значи колку се назад ова швеѓаниве еј, цели две децении му бегала Југославија.
Проектот Ласта 95 новата генерација на Утва 75 србите сами го завршија со задоцнување од петнаесетина години со ирачки пари.
Еве каго изгледа авиончето за ирачката армија.

124271_125940405_lasta.jpg


Бидејќи сите екс Ју републики имааат ист проблем во врска со безбедноста на небото нема да ме изненади ако се здружат и заедно го реализираат проектот "Нови Авион".
Многу поевтино би ги чинело а долгорочно дури би можеле и да профитираат.
Инаку проектот во почетокот на деведесетите години веќе бил во завршна фаза.
 
sukhoi-su-47-berkut-aguila-dorada-vista-desde-la-panza.jpg

Имат русите четири беркути,да му ги побараме муфте :D и онака не ги користат и нема да произведуват нови
 
Како гледам уште фантазирате..:) Мислам дека уште пред неколку години предложив нешто што би можеле да си го допуштиме. Па плус сега и на ЕЛБИТ ако му дадеме некоја муфте пара да го апгрејдува и на Аll-Wetaher можности, па плус некој носач под крила добиваме прва лига авион за наши услови..:
fixed_wing_volksplane_vp-1_fritz_wagoner_by_morry_drexler_01_250x188.jpg
 
Бидејќи сите екс Ју републики имааат ист проблем во врска со безбедноста на небото нема да ме изненади ако се здружат и заедно го реализираат проектот "Нови Авион".
Многу поевтино би ги чинело а долгорочно дури би можеле и да профитираат.
Инаку проектот во почетокот на деведесетите години веќе бил во завршна фаза.

Одлична идеја и многу би ме радувало ако се оствари али реално нема теоретски шанси.

Прво нема да дадат нашите сопственици бидејки сакаат да купиме нивни половни авиони а и да не им се убаци конкуранција на пазарот нели.

Најголем проблем со доцнењето на Нови Авион е недостатокот на мотор. Најкомплициран дел од авионот е моторот, а никој на Југославија не сакал да и продаде лиценца за силен млазен мотор. Сами да направиме не сме можеле ни тогаш а не сега кога сме прдеж држави. Заради моторот и каснело производството на авионот. На крај се договориле со Французите али пукнала војната.
 
Одлична идеја и многу би ме радувало ако се оствари али реално нема теоретски шанси.

Прво нема да дадат нашите сопственици бидејки сакаат да купиме нивни половни авиони а и да не им се убаци конкуранција на пазарот нели.

Најголем проблем со доцнењето на Нови Авион е недостатокот на мотор. Најкомплициран дел од авионот е моторот, а никој на Југославија не сакал да и продаде лиценца за силен млазен мотор. Сами да направиме не сме можеле ни тогаш а не сега кога сме прдеж држави. Заради моторот и каснело производството на авионот. На крај се договориле со Французите али пукнала војната.

Сукцесијата на воениот имот на СФРЈ колку што ми е познато сеуште не e завршена, додека довербата и соработката меѓу екс Ју републиките оди во нагорна линија.
Наследениoт имот треба чесно да го поделат, додека заостанатите проекти со нови договори од заеднички интерес треба да ги реализираат.(y)
 
Абе треба али нема шанси. И да се договориме и да отпочне соработка од почеток, поголем дел од капацитетите се уништени во војната (СОКО погонот во Мостар како и добар дел од УТВА во Србија) или демонтирани/застарени.

А пари за да се изгради една индустрија од почеток нема со овие крвопии на власт во сите екс држави.

И најбитно како што реков нашите сопственици нема да ни дадат.

А што се однесува до воениот имот тоа е завршена приказна. Старо, истрошено и пред се не е по НАТО стандарди што значи пак никој нема да го земе.
 
На Македонија и требаат 30 СУ-25 кои шинат 11 милиони долари по парче или 33 милиони, 20 ка-50/52 хеликоптери кои чинат 16 милиони долари по парче или 32 милиони и околу 5 С-300 против авионски реакетен систем кој чини околу 15 милиони долари по систем или околу 45 милиони долари. Сумирано се на се доаѓа некаде за 110 милиони долари имаш чисто небо со кое го покриваат 50-60 летала и успешен против авионски систем со дострел од 400 километри.
Јас искрено би се согласил моите пари од данок да одат за тоа отколку за Скопје 2014.
 
На Македонија и требаат 30 СУ-25 кои шинат 11 милиони долари по парче или 33 милиони, 20 ка-50/52 хеликоптери кои чинат 16 милиони долари по парче или 32 милиони и околу 5 С-300 против авионски реакетен систем кој чини околу 15 милиони долари по систем или околу 45 милиони долари. Сумирано се на се доаѓа некаде за 110 милиони долари имаш чисто небо со кое го покриваат 50-60 летала и успешен против авионски систем со дострел од 400 километри.
Јас искрено би се согласил моите пари од данок да одат за тоа отколку за Скопје 2014.
мислиш 1 милијарда и сто милиона евра??? на тоа веднаш додади уште толку за обука на посади, техничка и друга логистика и плати на ангажирани. Сметај дека за еден авион или хеликоптер или слично средство требаат околу 60-80 ангажирани луѓе кои не се евтини..Овде не сметам гориво, масло, убојни средства потрошени на вежбање и у магацини...како боева резерва...многу пари дете, немаме ни близу толку, ниту пак реално ни треба...
Да се доведат во летна состојба постојните Сухои, не во борбена туку летна, да им се обезбеди добар хангар и редовно одржување не би чинело повеке од 8 милиона евра, а пилотите и техничарите би се одржувале во кондиција...
Доволно е неколку пати во годината да пролетаат над Македонија ќе си го оправдаат постоењето. Ништо, сум рекол неколку пати, не подига морал на народ како група авиони во низок лет.., НАШИТЕ авиони.. најдобар знак дека постоиме и дека сме тука...:)
 
Aero L-159 Alca не би бил лош избор. Лесен мулти-функционален воен авион од чешко потекло. Наследник на легендарниот L-39 Albatros. Само незнам дали сеуште се произведува.

L-159_ALCA_Czech_Air_Force.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom