Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Volkswagen не е тоа мое. Моето е '81, го возевме до 1996/7, тогаш го потсуредивме малце КОСКА беше,и го батали после татко ми. Болка ми е 10 години скапваше така пред зграда невозено, а ти велам во супер состојба беше. Сега не е регистрирано, инаку пали-вози е сега а и стално било,само треба малце да се мани една боја и бандажи
 
Во Мај ќе има Џиш...лани тогаш имаше...така вети Владе...
 
И тоа два дена траеше...
Два дена беа изложени на градскиот плоштад!
 
Volkswagen напиша:
И тоа два дена траеше...
Два дена беа изложени на градскиот плоштад!
Па ај да се запознаеме со Струмикс и со тебе во живо. Кажвај кога ке биде точно. Лани го пропуштив ама годинава не сакам.
 
Ќе видам ќе се распрашам годинава дали планираат такво нешто! Мајка ми се знае со типот кој е сопственик на 90% од возилата што ги видовте таму. Грк е...замислете цел паркинг е негов. 10% само се изложени! Цел ХАНГАР има со стари автомобили што ретко се наоѓаат низ Европа. Реставрирани или оригинална состојба! Мене најмногу ми се допадна ЗИС-от. Не знаете што чудовиште е она. Ма каков мерцедес, какви кадилаци, какви шевролети. ЗИС-от е ...маме плака!
 
Е, дечково „из Београда” мерак ми направи.
Машинава е од Фиат 132, 2 литра, менувач од 131 Абарт...Стајлинг одличен!









Нешто почна да ми истекнува мамата...

А за овој автомобил, повеќе тука.
 
шо машина има ставено во фиатот?
А да ... Што е она што го ставаат напред на маската? Као книга нешо церада? За шема за шо... неможам да сватам. Ако не топли парното стави термостат а не вакви глупости...
 
Мотор Фиат 132 2000ццм 120 КС.

Инаку, она напред е класична додатна опрема „од времето” и служи за зимата на моторот да му е потопло :) побрзо да качи температура моторот, поефектно да е парното...1300 си е посебна приказна...
Инаку, на 1300 перката нон-стоп работи, директно е поврзана на радилицата.
 
Да го глеав ова на нет. Пишуваше дека нешто сечел кај менувачот (внатре) зошто не сфатив...мислам дека стави мењач и од Fiat 132 не само моторот. Мислам безпотребно, пасува штраф на штраф мотор од 132 на 1300-ка...како и да е...СЕКОЈА ЧЕСТ!
 
Со шрафови немал мака...Со дупки имал мака човекот.
На тунелот дупката не пасувала за менувачот да помине од 131 Абарт...
Тој ја затворал оригиналната, а потоа одново правел за другиот менувач.
Инаку, се друго е на шраф...Можеби носачите на шасијата за менувачот ќе треба да се варат наново...

Инаку, оригиналот 1300 нема дупка на тунелот оти има „дамски” менувач. Исто и првите од застава.
 
Струмикс напиша:
Со шрафови немал мака...Со дупки имал мака човекот.
На тунелот дупката не пасувала за менувачот да помине од 131 Абарт...
Тој ја затворал оригиналната, а потоа одново правел за другиот менувач.
Инаку, се друго е на шраф...Можеби носачите на шасијата за менувачот ќе треба да се варат наново...

Инаку, оригиналот 1300 нема дупка на тунелот оти има „дамски” менувач. Исто и првите од застава.
И маката е тоа што на 132 ѕвоното, замаецот, потисната и ламелата се за 2 цм (во радиус) поголеми од на фиатот и ладата. Ова го знам пошо сакав да ставам на нивата менувач од 132 ама на крај не ми идеа математиките...
 
Dzish напиша:
И маката е тоа што на 132 ѕвоното, замаецот, потисната и ламелата се за 2 цм (во радиус) поголеми од на фиатот и ладата. Ова го знам пошо сакав да ставам на нивата менувач од 132 ама на крај не ми идеа математиките...

Место да ги собере во тунелот има. Тоа проверено ми е. Е сега за штрафовите на шасијата...можеби ќе си треба наново...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom