Не ми е јасно што ви смета на вас критиката на Букаро? Сосема е оправдана и легитимна. Едни отидоа во една насока- дека кај нас не се чита- па затоа немаме добра литература а Букаро отиде во друга насока- нешто по неблагородна и над све “politically incorrect“ насока - а тоа е да се преиспитаме ние самите и да не урнеме некои табуа.
Јасно е тоа дека литературата ни е у криза и тоа сериозна и дека само може некои нови генерации да продрмаат нешто и внесат некоја обнова. Тие ценетите метузалеми / академици се жалат како ете више не се повикувани по меѓународни конкреси, конференции и сл. министерството за култура ни е у колапс. Додека порано , кај све не шетале и каде све не ја ширеле ’нашата култура’ , но порано биле црнила и сме биле под опресија но сега не сме ама како да сме (?) .. и сеа не е јасно , каде е проблемот , што е тоа што не сјебува. За ова можам и да продолжам ама аj не е ова најбитното.
Анфилохија... претпоставувам ја сакаш литературата.. Е па некој што ја сака литературата - свесен е дека таа практично и нема некакви граници, оклопи, правила или шеми. Но поради тоа што игра и малку поинаква улога од другите уметности во општеството таа баш треба секогаш да биде доведена во прашање, да биде критикувана, линчувана, затоа што тогаш се прават интелкетуални бури и тоа доведува до една нова креација и се оди едно ниво понапред. Ако ти не си спремна да прифатиш нечија критика врз нашата книжевна гарда која стагнира , која е во некој вакум простор и идејно е у 19век ама не 19век на Достојевски, Ман, Балзак, Вајлд или Кафка .. туку на ниво , романсиер аматер со неразвиен стил кој поради недостаток на концепт или што ли прибегува кон барање метафори , нови непознати зборчиња итн. е сеа, ко што реков, ако ти не си спремна да ја прифатиш критиката кон овие наши мали и големи великани, тогаш играј и седи у пасива. Нека ти бидат они генијални и најсупер , пошто се наши. Гарант ти би го ставила и монструмчето Горан стефановски у карантин кога ги читаш неговите драми полни со скопски пцости и сочно користење на пи*кии , пениси ...
И мак. писателите не се читани затоа што кој побогу тоа може да чита??? А да не зборуваме колку е кај нас самата книжевност елитна. Романи пишуваат само типци со диплома од филолошки и само они се меродавни нели за пишување ... не знам што би се десило да низ другиве земји истото би се дешавало.. ?? чак што више мислам дека низ другиве земји 80посто писатели се луѓе без филолошки фак.
И како да ме чуди тогаш што кај нас владее таква стерилност таква форматираност во пишаниот збор. ?
Е да, уште нешто,
најинтересен момнет е тој кога нашиве писатели си даваат рецензии едни на други. Тоа е пишурија. Катица на Венко.. пола текст иде у стил В.А. е роден, бла бла, па напишал збирка песни,збирка раскази,збирка мудрости и тоа со се годините на издавањето , исто ко што у школо моравме така да пишуваме (а никој у свет више не прави такви рудементирани рецензии).. а другиот дел рецензијата е у стил “ Таа инверзија на културната и етнокултурната идентификација се одвива во универзален, антрополошки смисловен и херменевтички контекст“ што може да заинтересира само некој филолог или самиот автор што пак докажува во некоја рака дека си пишуваат дури и цели книги едни за други да се само рецензии...
затоа луѓево по саеми на книги купуваат хрватски , српски , бразилски романи и бар прават апстракција од ова локалново во нели поширока смисла

.