Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Ист си како али експрес, само што тие ги праќаат и на Алпите.
Moре и самите тие незнаат какви се, нарачав колку што ми требаат ми стигнаа еден куп вакви, верувал или не, сега незнам шо да им прам.:pos:
 
Се сложувам до некаде дека ново е ново.Но претходно мислење што го напишав беше совет за оние кои се во план да купуваат да знаат што ги чека.
И кога веќе собрале толку пари 500-600 евра советот беше или да одат на половно или да подсоберат уште 300-400 евра и тогаш да бидат сигурни т.е да знаат дека купуваат прав бајк.Со 500 евра убав нов точак јок
Се наоѓа бе супер точак и за 500 евра, ама без дискови. Плус поготово за оние што ќе возат низ град тоа воопшто не е недостиг туку е мислам дека и подобар избор. Зашто да фрлиш пари за добри дискови и да возиш само низ град/кеј, во овој случај само за курчење би служеле.
 
Ама мерак се прави кога можеш да си дозволиш нели. Ако буџетот не ти дозволува тогаш е само за курчење.
Ако буџетот не ти дозволува, нема ни да купиш или ќе ставиш некој основен модел и ќе се мачиш по сервиси. Тоа е тоа.
 
Ако буџетот не ти дозволува, нема ни да купиш или ќе ставиш некој основен модел и ќе се мачиш по сервиси. Тоа е тоа.
Не им давај лоши идеи, сакаш да поминеш поефтино а да имаш и солидно точаче заборави на дискови. За дискови ќе дадат минимум 100 евра плус. Стварно е непотребен трошок ако го возиш низ град само. Да идеш често на тури да разберам ама да ставиш колку да се рече дека имаш и да висиш по сервиси не ја разбирам поентата.

И да многу битно во целава дискусија е тоа што понатаму е доста скапо да смениш од вибрејк на дискови. Мене цела подготовка се што менував ми искочи нешто повеќе од 18000 само за делови кој морав да ги сменам за да ставам дискови и работна рака. Досковите беа дополнително не беа во оваа цена.
 
Се наоѓа бе супер точак и за 500 евра, ама без дискови. Плус поготово за оние што ќе возат низ град тоа воопшто не е недостиг туку е мислам дека и подобар избор. Зашто да фрлиш пари за добри дискови и да возиш само низ град/кеј, во овој случај само за курчење би служеле.
Нов велосипед без дискови ретко веќе да се најде.Зборам со опрема Деоре или над таа класа.Веќе од Аливио нагоре производителите си ги форсираат дисковите.


Ако буџетот не ти дозволува, нема ни да купиш или ќе ставиш некој основен модел и ќе се мачиш по сервиси. Тоа е тоа.
Апсолутно точно е ова што го вели зоцц.
Затоа и напоменав на оние кои еднаш купуваат да соберат пари и да одат на подобро или пак воопшто да не купуваат дискови.Нормално дека појако изгледа,но ако се става препорачувам од slx нагоре
Трета варијанта половен сочуван
Дека мака ќе си имаат.Од неа бегање нема.
 
Нов велосипед без дискови ретко веќе да се најде.Зборам со опрема Деоре или над таа класа.Веќе од Аливио нагоре производителите си ги форсираат дисковите.



Апсолутно точно е ова што го вели зоцц.
Затоа и напоменав на оние кои еднаш купуваат да соберат пари и да одат на подобро или пак воопшто да не купуваат дискови.Нормално дека појако изгледа,но ако се става препорачувам од slx нагоре
Трета варијанта половен сочуван
Дека мака ќе си имаат.Од неа бегање нема.
SLX кочниците и новите Deore М615 во ништо не се разликуваат освен во (малата) разлика во тежината. И двата типа ја користат истата Ice tech технологија. Разликата е незначителна. XT, Saint и XTR се друга работа.
 
Кај може да се најде брзинометар за велосипеди? Знае некој?
Имаше тука некој член продаваше, ама мислам некои кинески. Ако сакаш бренд, имаш Sigma и Cateye во Бајкмаркет и Аутдор. Specialized во Проспорт. Од 800-900 ден. па нагоре, во зависност од функциите и дали е жичен или без.
 
Имаше тука некој член продаваше, ама мислам некои кинески. Ако сакаш бренд, имаш Sigma и Cateye во Бајкмаркет и Аутдор. Specialized во Проспорт. Од 800-900 ден. па нагоре, во зависност од функциите и дали е жичен или без.
Фала друже.
А во онаа продавничката во порта влае за велосипедска опрема може да се најде?
 
Фала друже.
А во онаа продавничката во порта влае за велосипедска опрема може да се најде?
Искрено, не знам, кој знае од кога не сум бил таму. Во овие што ти ги набројав сигурно има.
 
здраво дечки, глеам се дискутира каков велосипед да се купи, од колку пари чинат велосипедите, што не чини итн. Еве за тие што планираат да купат, ќе го споделам моето искуство на купување и еве веќе 1,5год возење.

Со месеци барав, стар, нов, итн. Се решив сепак да биде нов, од аспек на тоа на стариот иако сите што ги продаваат увезениве викаат стакло нови се, сепак може некоја иљадарка да ти отиде за некој сервис (ланец, звезди, пренос, пакни,) пошто возени се сите минимум 2-3години, иако изгледаат стакло зачувани. Кога тргнав нов да купам, имав буџет 500еур, почнав да се ценкам во сите продавници и цените за чудо паѓаа и до 25% (купував во мај). Купив Merrida TFS300D цена 500еур на ново од бајмаркет (3x9, заден slx, преден acera, шифтери alivio, хидраулика кочница тектро драко, sr suntour XCM V3, ГЛАВИНИ И ТРКАЛА ОД ТИЕ НАЈСРАЊЕТО ШТО ВИКА ВИВАКАСТРО КОИ СЕКОИ 3 ДЕНА НА СЕРВИС ГИ НОСИШ НА ИСПРАВАЊЕ ПОШТО ТИ ФАЌААТ КОЧНИЦИТЕ-одамна се немав смеено слатко на овој негов коментар), според мене имаше најдобра цена во однос на опрема во однос на останатите модели на trek, corratec, giant, bianchi, и да не ги редам. според мене горе доле сите овие велосипеди од 400-700еур се исто чудо со друга лепенка. за жал гледам дека сега во бајкмаркет за 500еур можеш да купиш мерида 40д, едно 3 класи послаб модел!

После 1,5година возење, околу 3000км поминати, тури, 70% роад, 30% оффроад, водно, козјак, маврово, банско, и околина на Скопје, заклучок никаков проблем!!! освен 3 пати штелување на менувањето брзини. Точакот е еднаш здраво паднат, никогаш не го пазам каде го потпирам, чистен редовно и подмачкуван....сам дома :) Кочниците ми се едни од најбулшитот на пазарот ама никаков проблем до сега. Мислам дека овие МТБ велосипеди од 400-700еур немаат проблем за возење тури, лесен офф роад, кој и да го избереш. Секако не спорам дека моите булшит делови после некоја година ќе откажат, во споредба со некоја формула или дт свис главина/тркало, ама за некоја година неможе да се спореди со муабетот на ВИВАКАСТРО дека секој два дена на сервис ќе го носиш. Под 400еур велосипед не се купува на ново, на старо исто така никад не би купил, краден од горе, колнет од тој што му е украден, остај тие причи.
Одма стај си на цената на велосипедот уште 100еур за опрема, која и те како ќе ти треба, кацига обавезно, ракавици, маичка, бициклистички, резервна гума, торбиче едно, држач за бидон, бидон, светло предно задно, пумпа, кинески брзинометар, се кошта 300-1000мкд ама се собира до 100тина евра. Се е ова за заштита и здравје, удобност и сигурност при возењето, сигурно нема да возиш тура со памучна маица која цела пот ќе ти ја држи на тебе па после да се изнадаваш пари за лекови и да се оправиш. за кацига муабет да не правам, САМО ЕДНАШ ТРЕБА, недај боже најлошо може да се случи.
 
здраво дечки, глеам се дискутира каков велосипед да се купи, од колку пари чинат велосипедите, што не чини итн. Еве за тие што планираат да купат, ќе го споделам моето искуство на купување и еве веќе 1,5год возење.

Со месеци барав, стар, нов, итн. Се решив сепак да биде нов, од аспек на тоа на стариот иако сите што ги продаваат увезениве викаат стакло нови се, сепак може некоја иљадарка да ти отиде за некој сервис (ланец, звезди, пренос, пакни,) пошто возени се сите минимум 2-3години, иако изгледаат стакло зачувани. Кога тргнав нов да купам, имав буџет 500еур, почнав да се ценкам во сите продавници и цените за чудо паѓаа и до 25% (купував во мај). Купив Merrida TFS300D цена 500еур на ново од бајмаркет (3x9, заден slx, преден acera, шифтери alivio, хидраулика кочница тектро драко, sr suntour XCM V3, ГЛАВИНИ И ТРКАЛА ОД ТИЕ НАЈСРАЊЕТО ШТО ВИКА ВИВАКАСТРО КОИ СЕКОИ 3 ДЕНА НА СЕРВИС ГИ НОСИШ НА ИСПРАВАЊЕ ПОШТО ТИ ФАЌААТ КОЧНИЦИТЕ-одамна се немав смеено слатко на овој негов коментар), според мене имаше најдобра цена во однос на опрема во однос на останатите модели на trek, corratec, giant, bianchi, и да не ги редам. според мене горе доле сите овие велосипеди од 400-700еур се исто чудо со друга лепенка. за жал гледам дека сега во бајкмаркет за 500еур можеш да купиш мерида 40д, едно 3 класи послаб модел!

После 1,5година возење, околу 3000км поминати, тури, 70% роад, 30% оффроад, водно, козјак, маврово, банско, и околина на Скопје, заклучок никаков проблем!!! освен 3 пати штелување на менувањето брзини. Точакот е еднаш здраво паднат, никогаш не го пазам каде го потпирам, чистен редовно и подмачкуван....сам дома :) Кочниците ми се едни од најбулшитот на пазарот ама никаков проблем до сега. Мислам дека овие МТБ велосипеди од 400-700еур немаат проблем за возење тури, лесен офф роад, кој и да го избереш. Секако не спорам дека моите булшит делови после некоја година ќе откажат, во споредба со некоја формула или дт свис главина/тркало, ама за некоја година неможе да се спореди со муабетот на ВИВАКАСТРО дека секој два дена на сервис ќе го носиш. Под 400еур велосипед не се купува на ново, на старо исто така никад не би купил, краден од горе, колнет од тој што му е украден, остај тие причи.
Одма стај си на цената на велосипедот уште 100еур за опрема, која и те како ќе ти треба, кацига обавезно, ракавици, маичка, бициклистички, резервна гума, торбиче едно, држач за бидон, бидон, светло предно задно, пумпа, кинески брзинометар, се кошта 300-1000мкд ама се собира до 100тина евра. Се е ова за заштита и здравје, удобност и сигурност при возењето, сигурно нема да возиш тура со памучна маица која цела пот ќе ти ја држи на тебе па после да се изнадаваш пари за лекови и да се оправиш. за кацига муабет да не правам, САМО ЕДНАШ ТРЕБА, недај боже најлошо може да се случи.
E ova se ceni,kazano od iskustvo. BRAVO!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom