Се сруши хеликоптер на АРМ близу скопското село Блаце

  • Креатор на темата Креатор на темата Vartolu
  • Време на започнување Време на започнување
Potvrdeno e, ne letal po koridol, bil vektoriran. Interesno e deka ne mozhel da fati ILS, ne znam zashto i kako, doprva kje se utvrdi koga kje se preispituva letaloto. ILS sigurno ne fatil, deka se gleda na sama traka koja e preslushana.

Дали траката за која зборуваш е GPS запис или тонски, и дали ти директно имаш видено/слушнато. Сепак бил на коридор, само не dead on.

Pri eventualno (ne e potvrdeno) mal ispad vo manevriranjeto, mnogu lesno mozhe da dojde do gubenje na kontrola na letaloto, koe inace tezhelo od prilika 15 toni, so shto letaloto pagja so 200m/s.

Така лесно не се губи контролата, посебно не со хеликоптер. Треба прво 2 сек. да добие забрзување во слободен пад.

Dokolu so takva brzina pagjal, a so sigurnost se naogjal na 800m visina, togash letaloto se srushilo za 4 sekundi.

Нема зошто да биде на 800м, обично таму веќе се многу блиску до земја, максимум до 400м над земја ги возат.

Pri takov eventualen pad, se pretpostavuva deka e padnato na zadniot del, i pri udar so zemja, so ogled tezinata i municijata vo nego, se odbil od zemja, i eksplodiral.

Ќе треба да има огромна дупка таму каде што се одбил.

Само тонскиот запис од контрола и хеликоптерот даваат реална ситуација, никогаш нема да биде објавен. Дококу имал некаков проблем ќе пријавел, а исто така и ако бил пингуван од стингер или евентуално со нешто друго погоден, ќе има каква таква реакција на тонскиот запис.

Ќе си остане мистерија.

Ќе помине како, човечки фактор, дотраена опрема и временски услови.
 
Конкретен.....Вчера прочитав дека една од причините би можела да биде закачување на ротор(елисата) во мотор...
Дали е тоа навистина можно или се работи за дефект на турбините и лајсните кои го оштетиле моторот...
И како хеликоптерот летал на толку мала висина...дали е можно да имал проблем со инструментите..
 
Што и да е причината, последиците се трагични и стравични.
Македонија загуби човечки животи, непотребно, повторно, се зави во црно.

Лесна им земја и покој на душа.
 
Конкретен.....Вчера прочитав дека една од причините би можела да биде закачување на ротор(елисата) во мотор...
Дали е тоа навистина можно или се работи за дефект на турбините и лајсните кои го оштетиле моторот...
И како хеликоптерот летал на толку мала висина...дали е можно да имал проблем со инструментите..

МИ-8/17 има два мотора, треба да откажат обата за да се сруши.

А, молим те, објасни како тоа елисата може да се закачи во мотор??? Не разбирам?

Јас многупати имам летано со МИ-8, еднаш ни откажа еднито мотор, но продолживме да летаме додека не слетавме на соодветно место да се извршат поправки, друг пат ни падна притисокот на маслото во моторот (хидрауликата пропушти масло и снема притисок), слетавме, со мали проблеми т.е како по скали се спушташе, но слета, се поправи набрзина и продолживме.
Чудно е што се случило ова.

Нејсе, реков, трагедија за семејствата, за загинатите и за Македонија воопшто.
 
@Sver, уште еден испад и бан.

Како што гледам сите овде даваа свои мислења, дури и многу отидоа оф топик...моето мислење е тоа дека хеликоптерот ни е срушен од истите тие кои не нападнаа во 2001.Дали таквото размислување е забрането на форумов?
 
МИ-8/17 има два мотора, треба да откажат обата за да се сруши.

А, молим те, објасни како тоа елисата може да се закачи во мотор??? Не разбирам?

Јас многупати имам летано со МИ-8, еднаш ни откажа еднито мотор, но продолживме да летаме додека не слетавме на соодветно место да се извршат поправки, друг пат ни падна притисокот на маслото во моторот (хидрауликата пропушти масло и снема притисок), слетавме, со мали проблеми т.е како по скали се спушташе, но слета, се поправи набрзина и продолживме.
Чудно е што се случило ова.

Нејсе, реков, трагедија за семејствата, за загинатите и за Македонија воопшто.
Епа и мене не ми е јасно..еден "талентиран" новинар го изјави ова на Сител..демек тоа било причината за падот..затоа и прашувам дали е тоа воопшто можно...
 
Дали траката за која зборуваш е GPS запис или тонски, и дали ти директно имаш видено/слушнато. Сепак бил на коридор, само не dead on.

I edna, i druga traka. Traektorija od radarska slika, i tonski zapis od frekfencija. Koridor, i vektoriranje, e OGROMNA razlika, kolku da znaes. Koridor e definiran vozdushen pat, vektoriranje e sosema drugo.



Така лесно не се губи контролата, посебно не со хеликоптер. Треба прво 2 сек. да добие забрзување во слободен пад.

Se gubi se gubi, so helikopter osobeno. 2 sek sloboden pad, 4 sekundi padot, 6 sekundi rabota. Pocni da broish, i vidi kolku e dolgo toa.



Нема зошто да биде на 800м, обично таму веќе се многу блиску до земја, максимум до 400м над земја ги возат.

Sea ja ti kazuvam, ti mi prdish. Na 800m bil, zashto i kako bil tamu, si znaat lugjeto koi se plateni za toa, a za toa shto vikash 400m maksimum, samo da ti posocam, deka separacija od zemja, e 1000ft, to est u prevod, 330m, minimalna, maximalna ne postoi.



Ќе треба да има огромна дупка таму каде што се одбил.
Ili pa ne?

Само тонскиот запис од контрола и хеликоптерот даваат реална ситуација, никогаш нема да биде објавен. Дококу имал некаков проблем ќе пријавел, а исто така и ако бил пингуван од стингер или евентуално со нешто друго погоден, ќе има каква таква реакција на тонскиот запис.

A ja od kakov tonski zapis ti davam informacii? Od tonot na mtv2 koa zui posle zatvaranje na programa?

Ќе си остане мистерија.
Za kogo kako

Ќе помине како, човечки фактор, дотраена опрема и временски услови

Shto ustvari i bilo.
 
ako helikopterot bil srusen od zemja togas toj ke eksplodira vo vozduh i od telata ke bea najdeni samo mali isprzeni delovi a ne celi tela . ubavo rekol narodot od baba nevesta ne biduva taka i od helikopterite od ukraina kolku da gi modernizirame i odrzuvame tie ke bidat stari i dotraeni masini koi nikogas ne se sigurni
 
ne mislam deka e taka naj lesno e sopsvenata vina da im ja prefrlime na drugi vladata i ministerstvoto za odbrana se odgovorni za katastrofava sakame da odime vo nato so krsevi ovie helikopteri se stari i po nekoja decenija itno da se prodadat ili unistat kako t55 i da se nabavat novi po mznost Apaci i nekolku moderni transporterni hilikoptri
 
ako helikopterot bil srusen od zemja togas toj ke eksplodira vo vozduh i od telata ke bea najdeni samo mali isprzeni delovi a ne celi tela . ubavo rekol narodot od baba nevesta ne biduva taka i od helikopterite od ukraina kolku da gi modernizirame i odrzuvame tie ke bidat stari i dotraeni masini koi nikogas ne se sigurni
Pa ne bea celi tela, tuku epten malku ostanato od lugjeto. Zar ne vide koga gi nosea na obdukcija, vo sto gi nosea. Vo kesinja.
 
Prvo ne e red nie da praime ovde analiza na nesrekata, sepak e toa slozena i delikatna rabota...kompleten Rasamon...
Inaku helikopter kako helikopter e mnogu slozena masina, ima mnogu elementi ekstremno dinamicki optereteni, poslozen e za pilotiranje...posebno ruskite, barem dvapati od avion i ima razlicna "filozofija" na let...vo odnos na avionot...
Za slucajov samo dve raboti se "nejasni": kako se nasol tamu kade se nasol i zosto e strukturata tolku rasparcena...
Ne veruvam deka kontrolata nesto zgresila ili pak pilotite loso letale. Sto gledale i slusale nivnite oci i usi...e toa e druga prikazna...
Zosto e tolku rasparcen??... toa e mnogu neobicno i sigurno ne e samo od udar vo zemja. Inaku za "voinstvenite" ovde..: i da bil pogoden so strela2M (kakvi sto navodno imalo na terenot) ne bi se raspadnal taka , ako nemalo dopolnitelna silna eksplozija...
Ako otkaze propelerot na opaskata , koj vsusnost go kompenzira ziroskopskiot moment na rotorot i sluzi za upravuvanje po pravec...helikopterot ke pocne nekontrolirano da se vrti okolu oskata na rotorot i nevozmozno e da se napravi normalno kako takvo kontrolirano sletuvanje.
Ako otkaze edniot motor ..nema veza.. si leta bez problem. Ako otkazat dvata motora...zeznato e , no ako ima visina i vestina , so avtorotacija se sletuva so malku sreka.., no sto pogolem helikopter ..toa poslozena e taa "rabota".
Navistina e mnogu rasparcen...i da gorel intenzivno , a ima rezervoari i vo kabinata, barem sklopot na motori,reduktor i glava na rotorot bi bile na kup.Verojatno i opaskata...
No da se vratime na pocetok...sekoja masina koja leta povisoko od 3 metra moze da ubie..., a sekoja vakva katastrofa e pesna za sebe......, sepak mnogu luge se involvirani i mnogu svedoci ima....moze i ke se rekonstruira vistinata, no toa nema da gi vrati onie edinaeset momcinja.....da ne se povtori....
 
eve ti kazuvaz deka nekoj ni go urnal ako nekoj go urnal nemase da ima celi i neizgoreni tela znaci 7 se celi tela so RPG ako e pogoden od niv spomen nemase da ima zatoa vikam da si ja prevzemat odgovornite vinata i da si podnesat ostavki pod itno
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom