Што би избрале помеѓу Ауди, Мерцедес и БМВ?

  • Креатор на темата Креатор на темата Alek_Sk
  • Време на започнување Време на започнување
Се карате за без везе, овие марки нудат само имиџ и ништо друго. Квалитетни и брзи мотори прават сите производители за компактната и големата семејна класа.

Секој си знае зашто ги купува, кој од чалам, кој од тоа што не знае каде да ги даде парите итн, кој од комплекси (овие си личат од авион)

Сума сумарум е дека сите коли се расипуваат и многу игра улога тоа како се одржуваат.
 
Чекај бе овој фринге не е тој што имаше х5 и во место му маваше по 20 литри ?
Инаку луѓе се работи за вкус што и да земеш нема да погрешиш, добро е што го оправиа изгледот мерцедес инаку ептен пензионерски се старите модели.
Требаше да го купам ама не се погодивме околу цената читај преценето СЕКОЕ ГЕРМАНСКО ВОЗИЛО а и многу трошеше Х5та.
Си имам јас цитроен Ц5 ОД 2009 и цитроен ксантиа од 1995 и не ги менувам за преценети возила

А мерцедесеот кој го возат посиромашните богаташи желни за статут е клон на мајбах
 
Требаше да го купам ама не се погодивме околу цената читај преценето СЕКОЕ ГЕРМАНСКО ВОЗИЛО а и многу трошеше Х5та.
Си имам јас цитроен Ц5 ОД 2009 и цитроен ксантиа од 1995 и не ги менувам за преценети возила

А мерцедесеот кој го возат посиромашните богаташи желни за статут е клон на мајбах

Дефинирај го тоа клон на Мајбах
 
Всушност Мајбах и Мерцедес имаат многу заедничко. Дајмлер бил соработник партнер на Мајбах кој правел автомобили во тоа време и набарзо добар пријател на Дајмлер отвора своја фирма која ја крстува според неговото презиме Мерцедес по кратко време Дајмлер се префрла да биде партнер во компанијата Мерцедес и на името на компанијата Мерцедес додаваат Дајмлер. Од оваму почнуваат двајцата и ја градат целата историја.
 
Требаше да го купам ама не се погодивме околу цената читај преценето СЕКОЕ ГЕРМАНСКО ВОЗИЛО а и многу трошеше Х5та.
Си имам јас цитроен Ц5 ОД 2009 и цитроен ксантиа од 1995 и не ги менувам за преценети возила

А мерцедесеот кој го возат посиромашните богаташи желни за статут е клон на мајбах
Ко ќе излезе некој квар на французот, ќе видиш тогаш што е преценето германско а што француско возило :)
 
Ко ќе излезе некој квар на французот, ќе видиш тогаш што е преценето германско а што француско возило :)

Колите во денешно време се правени да горе-доле одржувањето е исто..Другар мој има Пасат,вика 12 рамиња имал во предницата доле,200 евра го кошта само деловите..Башка работна рака и други работи..Тој француз е за 1000-2000 евра поефтин од германецот,и што курац повеќе..Јас во старт го плаќам поскапо германското.
 
Колите во денешно време се правени да горе-доле одржувањето е исто..Другар мој има Пасат,вика 12 рамиња имал во предницата доле,200 евра го кошта само деловите..Башка работна рака и други работи..Тој француз е за 1000-2000 евра поефтин од германецот,и што курац повеќе..Јас во старт го плаќам поскапо германското.
Нека ја поправа суспензијата на цитроен па да каже колку ќе му излезе, не рекле за џабе дека цинцијата и сиромашниот на крај дупло плаќаат.

Башка од француски производ (било каков, по преценето нешто нема на светот)
француско сирење, француски компир од 500 евра килограм, француско вино (со милион адитиви) француски оружја :гомце:, француски коњак, продавање магла со ајфеловата кула и листата нема крај.
 
Нека ја поправа суспензијата на цитроен па да каже колку ќе му излезе, не рекле за џабе дека цинцијата и сиромашниот на крај дупло плаќаат.

Башка од француски производ (било каков, по преценето нешто нема на светот)
француско сирење, француски компир од 500 евра килограм, француско вино (со милион адитиви) француски оружја :гомце:, француски коњак, продавање магла со ајфеловата кула и листата нема крај.

Си можат,развиени се Французите,само проблем е што имаат претерано многу муслимани и црнци..А зошто цинција?Цинција ли е оти вози Француско возило а не Германско?Треба да сфатите дека не секој мисли дека само Голф е кола а другите се лајна..И Италијаните имаат за пофалба,и Французите,и Корејците..Што да кажеме за Кинезите?Па пола и повеќе намештај,компјутери се дома ти е кинеско..
 
Си можат,развиени се Французите,само проблем е што имаат претерано многу муслимани и црнци..А зошто цинција?Цинција ли е оти вози Француско возило а не Германско?Треба да сфатите дека не секој мисли дека само Голф е кола а другите се лајна..И Италијаните имаат за пофалба,и Французите,и Корејците..Што да кажеме за Кинезите?Па пола и повеќе намештај,компјутери се дома ти е кинеско..
Зборував за француско, а не за италијанско корејско итн. Конкретно цитроен е промашај според мене.
 
Зборував за француско, а не за италијанско корејско итн. Конкретно цитроен е промашај според мене.[DOUBLEPOST=1427151194][/DOUBLEPOST]
Зборував за француско, а не за италијанско корејско итн. Конкретно цитроен е промашај според мене.

Секој си има право на свое мислење,ама мислам дека грешиш
 
Ко ќе излезе некој квар на французот, ќе видиш тогаш што е преценето германско а што француско возило :)
Французот многу ретко се расипува.
Зглоб на полуосовина немам сменето 460к
Оди смени на гољф 4 ламела па да видиш колку е ефтино,400-500 евра прашање е дали ќе ти стигнат,апа една амортизација што имааат германците како во каруца да се возиш.
 
Си можат,развиени се Французите,само проблем е што имаат претерано многу муслимани и црнци..А зошто цинција?Цинција ли е оти вози Француско возило а не Германско?Треба да сфатите дека не секој мисли дека само Голф е кола а другите се лајна..И Италијаните имаат за пофалба,и Французите,и Корејците..Што да кажеме за Кинезите?Па пола и повеќе намештај,компјутери се дома ти е кинеско..

Другар,си не помешал со оној тролон Валволине.Голф е најобично градско мало корисно возило и ништо повеќе.Во Германија е најпродаван од само една причина а таа е ефтиното одржување,мал по обем,мал потрошач. Пред 10 год можда ,италијани,французи итн,имале срање возила ама денеска се менува тоа и веќе ретко можеш да видиш некое шкарт возило. Пример земи ги Хјундаи или Киа.
Ама да не бегаме од темата у офф,сепак посочени се три марки.[DOUBLEPOST=1427158843][/DOUBLEPOST]
Французот многу ретко се расипува.
Зглоб на полуосовина немам сменето 460к
Оди смени на гољф 4 ламела па да видиш колку е ефтино,400-500 евра прашање е дали ќе ти стигнат,апа една амортизација што имааат германците како во каруца да се возиш.

Сега да не претеруваме,за БМВ ламела не кошта толку не пак за Голф и тоа 4ка.
Имаш 5-6та уградња делови и на пр. Валео ламела сет за Голф кошта 140 евра може и помалце.
Ај кога сме веќе кај Французите,одговори ми зашто толку се ефтини половните возила на Рено,Пежо па и Цитроен? за пример,Пежо 407 ново кошташе некаде 25000 евра за дизел,оваа цена ја видов у салон 2010 год.Моделот беше солидно опремен.Е сега,после 5 години,по плацевиве гледам такви за некојси 6-7000 евра.Исто и Рено,Меган дизел,нов 20000 евра,6 год. стар- 5-6000 евра.Причината е во скапото одржување на рез. делови и слабиот квалитет.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422787382726783&slink=971yyz
У превод,3500 евра ја зимаш,уште 3000 преку сила да дадеш што мислам дека 2000 е макс. добиваш релативно нова кола за 5500 евра дизел! Е сега,недај боже да откаже електроника,пошто нема клуч на картица се,е тогаш ќе видиш зашто БМВ од 2002 год кошта дупло и повеќе.[DOUBLEPOST=1427159311][/DOUBLEPOST]
Колите во денешно време се правени да горе-доле одржувањето е исто..Другар мој има Пасат,вика 12 рамиња имал во предницата доле,200 евра го кошта само деловите..Башка работна рака и други работи..Тој француз е за 1000-2000 евра поефтин од германецот,и што курац повеќе..Јас во старт го плаќам поскапо германското.

Го плаќаш поскапо ама ти се исплати повеќе на долгорочно.Тие рамења искрено не се наменети за нашиве патишта,овде треба да ги мењаш секои 3 год.за разлика од горе на 10-15 год или ич.
плус пасатот ке го средиш еднаш и си раат.Нема да се секираш за мотор,електроника,дизни... нешто што е многу поскапо од рамења а што многу често страда кај на пр. французите или јапонците.
 
Последно уредено:
Французот многу ретко се расипува.
Зглоб на полуосовина немам сменето 460к
Оди смени на гољф 4 ламела па да видиш колку е ефтино,400-500 евра прашање е дали ќе ти стигнат,апа една амортизација што имааат германците како во каруца да се возиш.
Abe ti taksist da ne si slucajno, poso kaj nas ovolku km moze samo vo taksi da napravis inaku nema teorije. Prvo x5 se falese imas sega nemas, tvoite postovi ne se veke verodostojni.
Meka voznja imaat samo tie francuski koli so hidraulicna amortizacija so kugli, odi pravi gi ako se rasipe pa da vidis, a po nasive makadami sigurno ova redovno ke se poprava, edna vrekja pari e popravkata. Temava e za germanski koli ne za francuski i italijanski kanti.
400 evra lamela-kupluk set za golf? Da ne ti skisnal mozokot?
Malce si gi pomesal rabotite, 400 evra e dvomasen zamaec, a toj go ima kaj site dizeli proizvedeni posle 2002-3 godina bez razlika od koja firma so taa razlika so za golf ke najdes nov za 300 evra poloven za 100 evra a za francusko vozilo pod 700 evra nema nov zamaec, polovfen tesko i da najdes.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom