- Член од
- 16 мај 2016
- Мислења
- 488
- Поени од реакции
- 661
- Возраст
- 69
На времето и на кликни јади стоеја истите цени како и во локалите. Кога почнаа да се зголемуваат трошоците за достава, наместо да бидат транспарентни пробаа да замачкаат очи. Цените за достава ги намалија за 20-30ден, цените на храната ги зголемија за 20-30ден.
Имаа дури и маркетинг кампања каде што рекламираа поефтина достава.
long story short, лоша стратегија е. Тие што нарачуваат често знаат што можат да очекуваат за цените, неможе бургер од 100 да им го продадеш за 500.
Имаа дури и маркетинг кампања каде што рекламираа поефтина достава.
long story short, лоша стратегија е. Тие што нарачуваат често знаат што можат да очекуваат за цените, неможе бургер од 100 да им го продадеш за 500.