Формула 1 - сезона 2023

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2023?

  • Макс Ферстапен

  • Серџо Перез

  • Чарлс Леклер

  • Карлос Саинц

  • Луис Хамилтон

  • Џорџ Расел

  • Естебан Окон

  • Пјер Гасли

  • Ландо Норис

  • Оскар Пјастри

  • Валтери Ботас

  • Џоу Гуанју

  • Ленс Строл

  • Фенрадо Алонсо

  • Кевин Магнусен

  • Нико Хулкенберг

  • Ник Де Врис

  • Јуки Цунода

  • Алекс Албон

  • Логан Сарџент


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
Статус
Затворена за нови мислења.
Ферари со 10 коњски сили повеќе од конкурентите. Лабаво си кажуваат не се загрижени од тренинг формата на ред бул. А од друга страна Макс вика дека нивниот болид оваа година е појак од ланскиот во сите аспекти.
Најголемо изненадување на сите им е тоа што ред бул може да го спушти болидот до 10мм подолу од останатите и дека во брзите кривини издржува до 1G повеќе благодарение на Адриан Њуи. Тоа е страшна бројка.
Едвај чекам Q3 :zloo:
 
Ферари со 10 коњски сили повеќе од конкурентите. Лабаво си кажуваат не се загрижени од тренинг формата на ред бул. А од друга страна Макс вика дека нивниот болид оваа година е појак од ланскиот во сите аспекти.
Најголемо изненадување на сите им е тоа што ред бул може да го спушти болидот до 10мм подолу од останатите и дека во брзите кривини издржува до 1G повеќе благодарение на Адриан Њуи. Тоа е страшна бројка.
Едвај чекам Q3 :zloo:
Значи прашањето за Ферари е дали ќе можат да задржат доволно близина до РБ у кривини за да ги пројдат на правец
 
Кола е многу битно дали има рејс пејс, таму се добива трката. Башка што кај Верстапен маргините на грешка се скоро непостоечки, ако продужи така да вози и има кола, тешко некој да му се спротистави у блиско доба.
 
Значи прашањето за Ферари е дали ќе можат да задржат доволно близина до РБ у кривини за да ги пројдат на правец
Па би требало да можат. Ланската сезона баш Ферарито беше подобро во кривини и корнери,додека пак на рамните правци Ред Булот беше доминантен и тоа доста.
 
Па би требало да можат. Ланската сезона баш Ферарито беше подобро во кривини и корнери,додека пак на рамните правци Ред Булот беше доминантен и тоа доста.
По анализи искача дека Ферари годинава жртвувале дел од брзина у кривини за да добијат брзина на правец
 
Значи прашањето за Ферари е дали ќе можат да задржат доволно близина до РБ у кривини за да ги пројдат на правец
Од досегашните анализи најголем проблем за ферари е преголемата деградација на гуми. И со тоа би имале лош рејс пејс.
 
Мех..


Иначе не знам зошто ама Расел почна онака ептен антипатичен лик да ми станува.
Види го уфилман, застанал ко да ја претставува Израел на Евровизија 98' ... Уште да запее КЛЕЕЕООПАААТРААА ... мрш!
 
Мерцедес претерале со sandbagging-ов.
Може вода да му носат на Сајнц, гледај го сега на пол у Q3. MasterVlan :cautious:
Автоматски споено мислење:



Каков лик е Гунтер Штајнер :pos::pos::pos:
Искрено и ја се искорнав на муабетов скроз го разбрав дека би го е.ел цел падок за неколку поени :pos::pos::pos::pos::pos:
Автоматски споено мислење:

Гледам моментално Скај Ф1, Ферари тестирале нови компоненти за подоцна во сезоната на болидот на Сајнц + имал извртување, што објаснува зошто е 4 секунди поспор.

Тестиран е задниот спојлер, наместо 1 ребро тестиран е спојлер со 2 ребра. Или како и да се викаат тие хоризонталните делови од спојлерот кај што се отвара ДРСот
 
Последно уредено:
Астон мартин прикажува страшна брзина :vozbud::vozbud:

Би било одлично да ја имаат и задржат брзината. комотно можат да се борат за 1/2 место у шампионат.

Дали ќе го видиме Алонсо како шапион ?:vozbud::vozbud:

знам дека е сеуште рано ама превише сум узбуден.
 
Строл мршников гледај го се гледа дека не може да вози убаво се виде на првата кривина, остај го Другович нека вози ебате тоа.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom