Фиат“ инвестира над 700 милиони евра во „Застава“

Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Можно ли е нешто слично и кај нас....не мора баш таа сума?

Фиат“ инвестира над 700 милиони евра во „Застава“

Крагуевац /28/07/ 08:00


Договорот вреден повеќе од 700 милиони евра меѓу италијанскиот производител на автомобили „Фиат“ и српскиот автомобилски производител „Застава“ ќе биде потпишан во текот на оваа недела.

Ова е соопштено, откако двете страни вчера успешно ги завршија прелиминарните разговори за инвестирање на „Фиат“ во фабриката во Крагуевац.

Договорот се очекува да биде потпишан до четврток, во присуство на српскиот претседател Борис Тадиќ, а не исклучено на чинот на потпишувањето да присуствува и италијанскиот премиер Силвио Берлускони.

Нацрт договорот што претходно беше потпишан во Крагуевац меѓу „Фиат“ и српската Влада предвидува инвестиции од над 700,000 милиони евра за производство на 300,000 автомобили годишно, како и производство на два целосно нови модели автомобили.

Со договорот се предвидени и големи инвестиции во подобрување на инфраструктурата во Крагуевац, вклучувајќи и изградба на автопат Крагуевац – Баточина, реконструкција на дел од железничката траса, за поефикасен транспорт и стока и луѓе и снабдување на производствените погони на „Фиат“
 

burn84

Говорете Македонски
Член од
4 февруари 2006
Мислења
6.579
Поени од реакции
1.500
Очекувано!

Во време кога цената на нафтата е многу висока, и има економска рецесија на глобално ниво инвестирањето во "евтини/економични автомобили е потегот што го прават сите автомобилски гиганти.

Знам дека и кога не беше ситацијата ваква се зборуваше за ваков потег на фијат, но вака е дефинитвно забрзано. Нормално ова и за нас како сосед дава многу позитивни сигнали за климата во регионот.
 
Член од
25 февруари 2006
Мислења
254
Поени од реакции
28
Воне, имаше една многу поголема инвестиција при крајот на 90-тите која ќе ја направеше Македонија она што денес е Унгарија во автомобилската индустрија ( и донекаде Словачка).

Прашај го интел и реален за проектот на Ауди А3 во Македонија.

Еве јас да им заштедам време. Кога концептот на А3 беше развиен, германците бараа ефтина мала земја каде целосното производство на А3 ќе биде извршено. Македонија беше идеалниот кандидат. Меѓутоа БЦ, научен на бизнис логиката со северните соседи, им побара прво рекет на германците.

Кај швабите нема заебавање, прво слушање за рекет мито, пакување торбите и шибаат за Хрватска. Таму како што е повоена состојба со Туџман на чело, германците мислам завршија некаде низ Јужна Америка.

Значи, шансите ни биле пред нос, но некој кој владееше како англиска кралица 20 години не му одговараше ова мало парче земја да пркне...И наместо македонското национално возило да биде А3, некому повеќе му одговараше да постои еден импортер (са.....) а македончето ко мене и тебе да тера стојадин од титова југославија.

Епа тоа е.
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Воне, имаше една многу поголема инвестиција при крајот на 90-тите која ќе ја направеше Македонија она што денес е Унгарија во автомобилската индустрија ( и донекаде Словачка).

Прашај го интел и реален за проектот на Ауди А3 во Македонија.

Еве јас да им заштедам време. Кога концептот на А3 беше развиен, германците бараа ефтина мала земја каде целосното производство на А3 ќе биде извршено. Македонија беше идеалниот кандидат. Меѓутоа БЦ, научен на бизнис логиката со северните соседи, им побара прво рекет на германците.

Кај швабите нема заебавање, прво слушање за рекет мито, пакување торбите и шибаат за Хрватска. Таму како што е повоена состојба со Туџман на чело, германците мислам завршија некаде низ Јужна Америка.

Значи, шансите ни биле пред нос, но некој кој владееше како англиска кралица 20 години не му одговараше ова мало парче земја да пркне...И наместо македонското национално возило да биде А3, некому повеќе му одговараше да постои еден импортер (са.....) а македончето ко мене и тебе да тера стојадин од титова југославија.

Епа тоа е.
Немаше ама баш никаква инвестиција, ако мислиш на АСИБА ако точно се сеќавам на името на фирмата....тоа беа обични дилери на фолксваген, блиски, ако не и на СДСМ...беше само пуштена бува меѓу народот кој тогаш масовно се бркаше од работа, го млатосуваа, му даваа лажна надеж, а себеси си купуваа време на власт, да можат менаџерскиот модел на приватизација да си ги довршат по своја мерка.
Што да ти кажам, се возбудија сите, елдорадото ќе беше во Македонија:pos2:
 
Член од
29 јуни 2005
Мислења
1.284
Поени од реакции
14
Немаше ама баш никаква инвестиција, ако мислиш на АСИБА ако точно се сеќавам на името на фирмата....тоа беа обични дилери на фолксваген, блиски, ако не и на СДСМ...беше само пуштена бува меѓу народот кој тогаш масовно се бркаше од работа, го млатосуваа, му даваа лажна надеж, а себеси си купуваа време на власт, да можат менаџерскиот модел на приватизација да си ги довршат по своја мерка.
Што да ти кажам, се возбудија сите, елдорадото ќе беше во Македонија:pos2:
Vone ne e bash taka kako shto zboruvash.

"AUDI" PROPADNA ZA PROVIZIJA OD 15 MILIONI MARKI

......Ova sostojba me potsetuva na periodot od pred desetina godini, koga "dr`avotvorniot" SDSM na golema vrata najavi deka vo Makedonija doa|a avtomobilskiot gigant "Audi" za da gradi fabrika za avtomobili. I toga{, kako i sega, so najavata za vlez na "Audi" vo Makedonija, paraleno se kreira{e nevidena euforija vo javnosta, deka vlezot na germanskiot avtomobilski gigant e osobeno zna~aen. Istovremeno, ne bevme po{tedeni od silnoto falbaxistvo na "dr`avotvorcite"deka ovie "planetarni" uspesi za Makedonija ne doa|aat sami od sebe, tuku nekoj svojski se potrudil i odrabotil za "dobroto" na Makedonija. Se razbira, ovie identi~ni marketin{ki izjavi, i toga{ bea vo funkcija da se }arat {to pove}e izborni glasovi od gra|anite.
Za podobra preglednost na t.n. Slu~aj "Audi", da spomnam deka prethodno ve}e pi{uvav za toa kako Crvenkovski svoevremeno kako premier, po prigrabuvaweto na realnata vlast i kontrolata vrz SDB, me|udrugoto }e odobri formirawe i na treta uprava vo SDB za sprotistavuvawe na povisoki oblici na kriminal, za da gi ima site potrebni podatoci za privatizacijata, za svoi li~ni potrebi. Vo ovoj kontekst, vo korelacija so OA "Transformacija 96", }e bide zavedena i operativnata akcija "Moneta", kade {to me|u ostanatite }e se dobijat i interesni podatoci vo vrska so slu~ajot "Audi". Vo prodol`enie sumarno }e navedeme odredena faktografija {to ja otslikuva propasta na ovoj proekt.
Prvi~nite na~elni pregovori me|u makedonskata Vlada i menaxmentot na germanskiot avtomobilski konzorcium se dvi`at vo zadovolitelna nasoka i duri pred makedonskata javnost }e se obznani deka e uspe{en pilot-proektot so sklopuvawe tri avtomobili "audi-3", vo edna od salite na metalskiot zavot "Tito" vo Skopje. So toa, "dr`avotvorcite" od SDSM sakaa simboli~no da prika`at deka so prvite tri proizvedeni avtomobili vo Makedonija rabotite vo vrska so fabrikata se, re~isi, gotovi.
Spored operativnite soznanija vo SDB, pak, stanuva zbor za marketin{ki konstruiran slu~aj bidej}i, navodno, proizvedenite tri avtomobili vo Makedonija bile doneseni od centralata.
Zna~i, na~elno dogovorenite principi za izgradbata na fabrika za avtomobili vi Makedonija ili, kako {to oficijalno e nare~en proekt "Asiba-MG Audi A3", na terenot treba{e od na{a strana detalite da gi operacionaliziraat vladiniot minister vo toa vreme J.M. I sopstvenikot na "Asiba",Pece Damevski. Se razbira, premierot Crvenkovski vo toa vreme trgna so nevidena mediumska kampawa. Sopstvenikot na "Asiba", Damevski, re~isi ne se simnuva{e od mediumite i ni be{e pretstavuvan kako ~ovek so koj SDSM se gordee.
No, presvrtot so izgradbata na fabrika za avtomobili vo Makedonija nastanuva koga ministerot J.M. Na edna polutajna sredba so germanskite partneri }e pobara dopolnitelna provizija. Sprotivno na prethodno, ve}e dogovorenata provizija {to }e ja dadat germancite za mnogubrojnite ekstra povolnosti {to }e treba da gi odobri makedonskata vlada (lokacija, infrastruktura, dano~ni olesnuvawa i sli~ni beneficii), toga{niot minister J.M. Na ovaa sredba }e pobara "na svoja raka" dopolnitelni 15 milioni germanski marki za da za`ivee proektot (iako vo bele{kite vo ovoj segment ne se spomnuva Crvenkovski, ednostavno e za neveruvawe ministerot da napravil takov krupen izlet bez znaewe na {efot).
Se razbira, pedantnite Germanci se neprijatno iznenadeni od ovoj nov moment, no vedna{ ne go odbivaat ministerot, tuku go upatuvaat provizijata da ja zeme od sopstvenikot na "Asiba", partner vo proektot, istovremeno ka`uvaj}i mu na ministerot deka isplatile se {to trebalo da se plati na ime provizija. Po ova, ministerot J.M. Gi prenesuva germanskite sugestii na Damevski i na taa sredba nedvosmileno mu ka`uva deka dopolnitelno tajfata na SDSM zaklu~ila deka e potrebno da im se plati provizija od 15 milioni marki, koi, se rabira, bi bile vo interes na dr`avata.
Pece Asiba nema da ja isplati dopolnitelnata provizija, i tuka nekade e krajot na prikaznata so "Audi" vo Makedonija. Natamu, epilogot e jasen, "Audi" se povlekuva od proektot, "Asiba" vo periodot {to sleduva }e bankrotira, a biznisot so dilerstvoto na avtomobilite "audi" }e otide vo racete na lice od semejstvoto na Crvenkovski, koj, pak, vo javnosta ka`uva deka ima mnogu rodnini, i ne znae kakvi biznisi mu rabotat rodninite.
Zna~i, za razlika od aktuelnite virtuelnite najavi na Bu~kovski za vlez na t.n. Svetski marki vo Makedonija, vo toa vreme konzorciumot "Audi" navistina projavil interes za vlez vo Makedonija, no na najvulgaren na~in }e bide odvraten od idejata so dopolnitelnata provizija. "Dr`avotvorcite" od SDSM pod stranski investicii, vsu{nost, podrazbirale provizii za li~no bogatewe, a nivnata lakomost i ponatamu }e ostane nedoprena od organite na progonot, {to zna~i deka operativnite soznanija vo tretata uprava na SDB i ponatmu ostanuvaat samo za li~no informirawe na premierot Crvenkovski vo toa vreme.
Interesen e i profilot na "doma}inite" od SDSM, koi i toga{ i denes ni se pretstavuvaat kako seriozni lica za seriozni vremiwa. Taka, po propasta na proektot "Audi", i pa|aweto na vlasta na SDSM vo 1998 godina, nivnoto seriozno lice Pece Damevski vedna{ }e se potrudi (neuspe{no) da fati priklu~ok so novata vlast na VMRO DPMNE, `alej}i se od svoite "komuwari". Eve {to mu pi{uva Damevski od SDSM na noviot premier Qub~o Georgievski, vo mo{ne inspirativnoto li~no pismo do nego od 12 januari 1999 godina: "Iskreno se raduvam {to mo`am li~no da vi go ~estitam izborot za premier... Za mene e iluzorno da se ka`e deka ne{to e nevozmo`no... [irok e svetot {to ~eka okolu nas, mislam na podra~jeto {to treba da go pokrieme so fabrikata vo Makedonija, iako takov ne mu izgleda na onoj {to saka samo da gi izoduva ve}e poznatite pateki, a na toj na~in e stesneta nivnata rabota, a u{te pove}e stesneti mo`nostite... Po~ituvan premiere, o~igledno im pripa|ate na li~nostite koi se podgotveni da sozdadat novi pati{ta i da isprobaat novi ne{ta, svetot e prostrano mesto, a brojot na rabotite {to mo`at da se zavr{at neograni~eni".
"Serioznite" lu|e na SDSM, otkako se raskaraa pome|u sebe za provizijata za proektot "Audi", vedna{ se obidoa da se "prilepat" na noviot premier Qub~o \eorgievski, bez ogled na toa {to za vreme na nivnoto vladeewe \eorgievski be{e obrabotuvan od tajnata policija i zvaeden vo OO "Kniga" kako "makedonski ekstremist i vrhovist".
Da potsetime: operativnata akcija "Moneta", koja me|u drugoto sodr`e{e podatoci za ne~esnite igri so proviziite za proektot "Audi", kako i OA"Transformacija", vo predve~erieto na izborite vo 1998 godina }e bide deregistrirana (ukinata), a slu`benite materijali }e bidat izneseni od MVR.


 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Јас само на кратко ја доловував сликата, бидејки тоа не е овде тема, можда си во право, треба малку пошироко да се напише за да се види зошто големите инвестиции не заобиколуваат во широк лак.
 
Член од
29 јуни 2005
Мислења
1.284
Поени од реакции
14
Јас само на кратко ја доловував сликата, бидејки тоа не е овде тема, можда си во право, треба малку пошироко да се напише за да се види зошто големите инвестиции не заобиколуваат во широк лак.
Odgovorot e napishan odamna......

OA"Transformacija", vo predve~erieto na izborite vo 1998 godina }e bide deregistrirana (ukinata), a slu`benite materijali }e bidat izneseni od MVR.
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.114
"Ellezero" више није тајна


Прве слике новог „Фијатовог“ чеда из Крагујевца процуреле су недавно у јавност, иако ће "Ellezero" премијеру имати тек у марту идуће године, на Женевском салону.
Мада је нови „фиат" из Крагујевца био строго чувана пословна тајна, прве слике модела, тренутно познатог као "Ellezero" (Л-зеро), ипак су се појавиле у јавности.



http://www.rts.rs/page/magazine/ci/story/501/Занимљивости/1000546/"Ellezero"+више+није+тајна.html

и погледнете ги коментарите на линкот
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Ako е цената 13000 евра, никогаш нема да успее.
 
Член од
13 декември 2009
Мислења
1.307
Поени од реакции
647
Сега и на ова маана ќе му најдете. Не знам што очекувам од народ на кого Бране му украде 6 милијарди долари заедно со Штерјо Наков, и пак гласате за него. Само напред, Бране! Само со него напред во ЕУ. А вакви инвестиции, ружно било, немало да успее, све е ова од билдерберг и масонерија за да дока=ат дека Лук Скајвокер е син на Кајзер Созе. Исусе Христе. Нека донесе Грујо 700 милиони евра инвестиции па ќе зборуваме послем . До тогаш пријатно.
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
^Шо збораш бе? се унесе греота

ако планираа да направат народно ауто со цена 13500 до 15000 тешко дека ќе успее
 
Член од
13 декември 2009
Мислења
1.307
Поени од реакции
647
^Шо збораш бе? се унесе греота

ако планираа да направат народно ауто со цена 13500 до 15000 тешко дека ќе успее
Немај гајле ти јас што зборам, гледај дека сите одат напред, а вие само требите ориз по форуми. Уште малце и во Косово ќе има инвестиции вакви, и пак ќе зборувате кој се унесол, дали ќе успеела, и дали на комшијата денес му станал на лево или на десно. Светот иде напред, а ние на форуми.
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Немај гајле ти јас што зборам, гледај дека сите одат напред, а вие само требите ориз по форуми. Уште малце и во Косово ќе има инвестиции вакви, и пак ќе зборувате кој се унесол, дали ќе успеела, и дали на комшијата денес му станал на лево или на десно. Светот иде напред, а ние на форуми.
кроток народ сме овчички.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom