Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Земав едни патосници гумени со рамна површина од долу и сега в кола нон стоп се изместуваат, како да ги фиксирам а да не се изместуваат, ѓабе стојат пак ѓубре ми се прај. Или да ги фрлам други да земам
 
Земав едни патосници гумени со рамна површина од долу и сега в кола нон стоп се изместуваат, како да ги фиксирам а да не се изместуваат, ѓабе стојат пак ѓубре ми се прај. Или да ги фрлам други да земам
Гумените се лизгаат....џабе ти е све. Најдобро е да побараш на Реклама 5 има еден што крои патосници со ознаки за твојата кола по мерка. Порано беа 1200 сега се мислам 1500 или така нешто. Нивниот материјал одоздола е рапав и не дозволува лизгање. Побарај го и прашај го за гаранција дека нема да се лизгаат

Гумените сите сум ги пробал...све е џабе
 
Гумените се лизгаат....џабе ти е све. Најдобро е да побараш на Реклама 5 има еден што крои патосници со ознаки за твојата кола по мерка. Порано беа 1200 сега се мислам 1500 или така нешто. Нивниот материјал одоздола е рапав и не дозволува лизгање. Побарај го и прашај го за гаранција дека нема да се лизгаат

Гумените сите сум ги пробал...све е џабе
Ако се по мерка за таа кола нема кј да се лизгаа.
 
Земав едни патосници гумени со рамна површина од долу и сега в кола нон стоп се изместуваат, како да ги фиксирам а да не се изместуваат, ѓабе стојат пак ѓубре ми се прај. Или да ги фрлам други да земам
Земи си гледринг, се фиксираат во фабричките дупки, по модел на колата
 
Дечки мала помош.Сакам да одам во Словенија да донесам кола.Кои документи од таму ќе ми требаат за да си ги платам тука давачките?Прочитав нешто за сообраќајната дека треба да ја ископирам таму затоа што ќе ми ја земат во општина ама па не ми е јасно каков документ ќе имам јас кога ќе ги извадам цол таблиците таму.Дали може некој што има искуство во кратки црти да ми каже што точно треба да направам во Словенија.Однапред благодарам
 
Земав едни патосници гумени со рамна површина од долу и сега в кола нон стоп се изместуваат, како да ги фиксирам а да не се изместуваат, ѓабе стојат пак ѓубре ми се прај. Или да ги фрлам други да земам
Имаше едни на лук оил, беа доста поголеми и заоблени нагоре како када такви имам јас не се лизгаат ама погодена е димензијата се покрива ако најдиш од нив пробај ги измери на бензинска.
 
Drugari imam problem, imam fiat punto evo 2010 godina pa pred nekoj den go primetiv deka mi praj nekoj spoj so svetlata koga e vrnezlivo potocno so levoto svetlo, trepka i u megjuvreme se pali na sal tablata deka mi e pregorena pa ke prestane. E sea koa si idev od rabota se parkiram i da gi izgasam svetlata mi prai nekoj spoj so sal tablata, na iakluceno svetlno sal tablata si stoj zapalena pa po nekolku sekundi se gasi, posle ke gi zapalam pa ke svetka 2 3 sekundi i ke se ukluci
 
Drugari imam problem, imam fiat punto evo 2010 godina pa pred nekoj den go primetiv deka mi praj nekoj spoj so svetlata koga e vrnezlivo potocno so levoto svetlo, trepka i u megjuvreme se pali na sal tablata deka mi e pregorena pa ke prestane. E sea koa si idev od rabota se parkiram i da gi izgasam svetlata mi prai nekoj spoj so sal tablata, na iakluceno svetlno sal tablata si stoj zapalena pa po nekolku sekundi se gasi, posle ke gi zapalam pa ke svetka 2 3 sekundi i ke se ukluci
Ти чепка некоја жица на маса, или губиш маса. Пунтата се катастофа со електроника.

И кај мене треперееа светлата понекогаш, и открив дека немам маса на задните светла, т.е штоп светлата светеа цело време. Ги исчистив конекторите и од тогаш работат и предните и задните како треба.

Види прво со конекторите, а после дали имаш некоја оштетена жица што е pain in the ass за да се најде. Исто провери ги и клемите на акумулаторот, посебно минусот, таа што оди на шасија и на мотор.
 
Многу често проблемот е во боди компјутерот, кој се наоѓа лево долу од воланот кај осигурачите. Тој е задолжен за сите ови работи кои се споредни покрај моторот
 
Сменив сет кумплуг- ламела потисна друк лагер и горна пумпа на кумплуг.Од тогаш колата у прва на поаѓање и рикверц под мал гас тресе,после во возење нема..Тој што мењаше ми вика така било пошто замаецот бил стар ламелата нова и требало време да де изедначи како што појма немам.
Во еден сервис ја носам ми вика мора и замаец кој е варијабилен да се смени,кога се мењал сетот морало и замаецот,така можело да дојде до кршење на радилица,дизни итн и да биде поголем штетата.
Прашањето ми е дали нужно е така да мора да се смени и замаецот или не?
На компјутер покажува грешка маф сензор за воздух. Motor control system error.
Се работи за Алфа 147 јтд
 
Сменив сет кумплуг- ламела потисна друк лагер и горна пумпа на кумплуг.Од тогаш колата у прва на поаѓање и рикверц под мал гас тресе,после во возење нема..Тој што мењаше ми вика така било пошто замаецот бил стар ламелата нова и требало време да де изедначи како што појма немам.
Во еден сервис ја носам ми вика мора и замаец кој е варијабилен да се смени,кога се мењал сетот морало и замаецот,така можело да дојде до кршење на радилица,дизни итн и да биде поголем штетата.
Прашањето ми е дали нужно е така да мора да се смени и замаецот или не?
На компјутер покажува грешка маф сензор за воздух. Motor control system error.
Се работи за Алфа 147 јтд

исчисти го мафот со компресиран воздух. Можеби е запушен. И смени филтер за воздух ако не си менел.
 
Сменив сет кумплуг- ламела потисна друк лагер и горна пумпа на кумплуг.Од тогаш колата у прва на поаѓање и рикверц под мал гас тресе,после во возење нема..Тој што мењаше ми вика така било пошто замаецот бил стар ламелата нова и требало време да де изедначи како што појма немам.
Во еден сервис ја носам ми вика мора и замаец кој е варијабилен да се смени,кога се мењал сетот морало и замаецот,така можело да дојде до кршење на радилица,дизни итн и да биде поголем штетата.
Прашањето ми е дали нужно е така да мора да се смени и замаецот или не?
На компјутер покажува грешка маф сензор за воздух. Motor control system error.
Се работи за Алфа 147 јтд
Да , треба , а и пожелно е … Да не речам мора …. Двомасените замајци , а кај сите дизел возила во последните 27-8 години се двомасени, се “абат” , олабавуваат / растропуваат и се менуваат . Баш така како тебе и тоа баш на истиот мотор, еве и другар мој во неполни 6 месеци и 4.000 км , два пати ја растура колата . И он викаше не мора , добар е стариот , не му се даваа екстра 300-400 евра , па смени само сет ламела … И оп , затресување, па тресење, па баш тресење и си ги даде плус еврата и плус уште за мајстор за повторно растурање …
 
Немора да значи дека мора да се менува замаецот. 100.000 км поминав со нов сет ламела а стариот замаец и сеуште си тера без никакво тресење чукање и слично. Пежо 308
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom