Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
Се убаво Никсон, ќе те дополнам за т.1:
За да не ти се случи тоа со рачната, цел систем пред зимата треба да се подмачка и нема да си пешак, и со дигање на рачната :) Малку глицерин или WD 40 чуда прави :)
Да а и на бравите! Два дена неможев BMW-то во гаража да си го отворам што ми замрзнуваа бравите! Па ајде и нив им стаив глицеринче SONAX и работи као мачка!

А каде ставаш WD40? назад на сајлите или?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Да, назад на сајлите, а некогаш може и глицеринче да се шприцне :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
http://car.brando.com.hk/

Видете колку фиљан работи има на ВЕБов.
Шипинг (испорака) за секој производ 3 долара.
Убај работи, ама за ова да го нарачаш (било кој производ) бара pay-pal, а тоа е она што сите земји на балканот го имаат освен... погодете кој. Така е, немаме таква работа.
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
И така а шутка можеш да ги најдеш овие работи, за упола цена :) хехехе можеби тие користат PayPal :)
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
механичари, иам југце 1.1i и многу слабо грее. кај и да одам низ скопјево, кога стигам кај што сум намерачил, тогаш почнува да грее. има ли чаре некое побрзо да се загрева колата?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
механичари, иам југце 1.1i и многу слабо грее. кај и да одам низ скопјево, кога стигам кај што сум намерачил, тогаш почнува да грее. има ли чаре некое побрзо да се загрева колата?
Се е до термостатот. Значи треба да се заинтересираш на колку отвара тој на Југото. Ако е таман, тоа е нема менување. Ако отвара рано, тогаш треба да го замениш да отвара по-касно, но внимавај... Касно отварање, значи висока работна температура на моторот особено во летните жешки денови може да се покаже како лош избор. Затоа тоа што е фабрички пропишано тоа ставај, немој да играш.
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
Се е до термостатот. Значи треба да се заинтересираш на колку отвара тој на Југото. Ако е таман, тоа е нема менување. Ако отвара рано, тогаш треба да го замениш да отвара по-касно, но внимавај... Касно отварање, значи висока работна температура на моторот особено во летните жешки денови може да се покаже како лош избор. Затоа тоа што е фабрички пропишано тоа ставај, немој да играш.
а да го мењам лето-зима? или да баталам и да се наоблечам убаво?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
а да го мењам лето-зима? или да баталам и да се наоблечам убаво?
Ехеееј, чек малце!
Термостатот е биметал кој отвора/затвара дотур на разладна течност во ладникот од моторот. Таа кружи, се вжештува и се лади во ладникот. Тој е битен дел за здравјето на моторот и треба ВЕДНАШ да го мениш, и се менува секогаш кога ќе цркне.
 

Никсън

бамбуча
Член од
12 октомври 2007
Мислења
283
Поени од реакции
0
Нај лесно можеш да разбереш, че термостата е развален, ако парното в колата духа студено. Преди години имах Opel Vectra 2000, брех много моштна кола, а зимата като ја купих, парното духа студено. И оттогава знам как е познава. Много е вредно двигателја да работи на ниска температура.:nenene:

Поздрави :)
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
а да го мењам лето-зима? или да баталам и да се наоблечам убаво?
Стандардниот е на 90 степени (температура на мотор), е сега како што кажа Dzish твој е изборот, но на пролет менуваш друг за летна „шема“:) исто како што ја вртиш тепсијата на зимско возење. Знаеш за тоа или не? Југото (филтерот за воздух) се врти зимно време за побрзо да загрева. Тоа што е како тепсија црна на моторот, ако се сеќавам добро се отштрафуваат трите штрафови и има ознаки како се врти.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Стандардниот е на 90 степени (температура на мотор), е сега како што кажа Dzish твој е изборот, но на пролет менуваш друг за летна „шема“:) исто како што ја вртиш тепсијата на зимско возење. Знаеш за тоа или не? Југото (филтерот за воздух) се врти зимно време за побрзо да загрева. Тоа што е како тепсија црна на моторот, ако се сеќавам добро се отштрафуваат трите штрафови и има ознаки како се врти.
Ова е за термичкиот прекинувач што ја вклучува перката, и тоа е речиси на сите коли исто. Инаку термостатот е различен т.е. мислам дека на југо и фичо отвара на 70, на Лада (оние што имаат перка директ на водна пумпа) на 65, кај мене на ескордот е на 88.... секој производител знае колку дига температура моторот.
 

Red Man

we do what we want!
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.057
Поени од реакции
1.947
Ako nekoj znae i se razbira go molam za sovet.
Sakam da zemam Golf 4.Ama neznam dali benzinec ili dizel.I koja jacina da bide motorot:1.4 ;1.6;1.8;2.0;(benzin) ili 1.9(dizel).Slusam deka 1.4 bile slabi.Ako nekoj ima iskustvo so Golf 4 neka pisi.
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
Ako nekoj znae i se razbira go molam za sovet.
Sakam da zemam Golf 4.Ama neznam dali benzinec ili dizel.I koja jacina da bide motorot:1.4 ;1.6;1.8;2.0;(benzin) ili 1.9(dizel).Slusam deka 1.4 bile slabi.Ako nekoj ima iskustvo so Golf 4 neka pisi.
Ја имав Голф 4 1.4 пред BMW-то. Ок, убава машина али низ град само. 75КС е екстремно слаба за друга ствар. За скопје ти е пуна капа, али да идеш до Грција па со уклучена клима ќе умреш. Освен ако не си дефанзивец.

Јас би ти препорачал 1.6 бензинец или 2.0 со плин, тава плин не боца. Дизелите се супер, економични и сите работи, но кај нас овие што ги носат од Германија се често пати многу раздрнкани и со враќани киломтеражи. Не значи дека тоа не важи и за бензинецот, но поправката на бензинец е МНОГУ поефтина него ли дизел. Една бош пумпа ќе те одере по џебот длабоко! Зборувам за 1000-2000 евра. За тие пари НИШТО нема да може да ти се расипе кај бензинецот.

Што се однесува за потрошувачка. Дизелот ќе ти троши 5.5-6.2 литри на 100км градска. Отворено 4,5-5 со 120-150км/ч тој дијапазон.
Бензинец 1.6 ќе ти троши бензин 10, плин не знам. 1.4 ќе ти троши 9. 2.0 не знам ама испод 12 сигурно нема.

1.6 очекувам да ти троши 12л со поефтиниот систем (600 евра) тој од 1000 евра исто 10л.

Јас би одел на бензин варијанта.
 

Red Man

we do what we want!
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.057
Поени од реакции
1.947
Ја имав Голф 4 1.4 пред BMW-то. Ок, убава машина али низ град само. 75КС е екстремно слаба за друга ствар. За скопје ти е пуна капа, али да идеш до Грција па со уклучена клима ќе умреш. Освен ако не си дефанзивец.

Јас би ти препорачал 1.6 бензинец или 2.0 со плин, тава плин не боца. Дизелите се супер, економични и сите работи, но кај нас овие што ги носат од Германија се често пати многу раздрнкани и со враќани киломтеражи. Не значи дека тоа не важи и за бензинецот, но поправката на бензинец е МНОГУ поефтина него ли дизел. Една бош пумпа ќе те одере по џебот длабоко! Зборувам за 1000-2000 евра. За тие пари НИШТО нема да може да ти се расипе кај бензинецот.

Што се однесува за потрошувачка. Дизелот ќе ти троши 5.5-6.2 литри на 100км градска. Отворено 4,5-5 со 120-150км/ч тој дијапазон.
Бензинец 1.6 ќе ти троши бензин 10, плин не знам. 1.4 ќе ти троши 9. 2.0 не знам ама испод 12 сигурно нема.

1.6 очекувам да ти троши 12л со поефтиниот систем (600 евра) тој од 1000 евра исто 10л.

Јас би одел на бензин варијанта.
A dali se pojavi nekoj pogolem defekt na tvojot 1.4?
Fala za site informacii i soveti.Mi pomognaa mnogu vo oddelni dilemi.
Pozdrav.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom