Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Сменив сет кумплуг- ламела потисна друк лагер и горна пумпа на кумплуг.Од тогаш колата у прва на поаѓање и рикверц под мал гас тресе,после во возење нема..Тој што мењаше ми вика така било пошто замаецот бил стар ламелата нова и требало време да де изедначи како што појма немам.
Во еден сервис ја носам ми вика мора и замаец кој е варијабилен да се смени,кога се мењал сетот морало и замаецот,така можело да дојде до кршење на радилица,дизни итн и да биде поголем штетата.
Прашањето ми е дали нужно е така да мора да се смени и замаецот или не?
На компјутер покажува грешка маф сензор за воздух. Motor control system error.
Се работи за Алфа 147 јтд
Kaj normalo vozena kola dual mass zamaecot (DMF) izdrzuva dve zameni na setot lamela/potisna, lamelata ne se trie od zamaecot tuku od potisnata, koja pak e zastrafena fiksno za zamaecot. Zosto majstorite i "majstorite" baraat zamena i na DMF, jasno e od koi pricini. Koga veke si menuval da si go smenel i zamaecot OK, no sega ke treba +pari za rabotna raka. A toa sto trese moze da e od istrosen zamaevc, no i od montaza na lamelata, pa i od nivnoto usoglasuvanje ko sto ti rekol prviot majstor. Inaku koga toj menuval mozel priblizno da utvrdi vo kakva sostojba e zamaecot so pregled na povrsinata a negovite federi kolku se istroseni, so vrtenje vo levo (so raka) na prvata negova ploca koja ne bi trebalo da moze da se svrti za poveke od 3-4 zapci na rabot. Vaka sega moze samo da se pretpostavuva, pa predlog mi e da go vozis 1000-2000 km i ke vidis kako odi. A toa deka ke ja osteti radilicata nema vrska (teoriski, e nesto malku pooptovarena no ne dovlno da se osteti, mnogumina DMF go zamenuvaat so obicen zamaec). Ako ne biduva, tresenjeto se zgolemuva, osobeno pri gasenje na motorot i menuvanje brzini, togas nov zamaec sekako ne ti gine.
 
Kaj normalo vozena kola dual mass zamaecot (DMF) izdrzuva dve zameni na setot lamela/potisna, lamelata ne se trie od zamaecot tuku od potisnata, koja pak e zastrafena fiksno za zamaecot. Zosto majstorite i "majstorite" baraat zamena i na DMF, jasno e od koi pricini. Koga veke si menuval da si go smenel i zamaecot OK, no sega ke treba +pari za rabotna raka. A toa sto trese moze da e od istrosen zamaevc, no i od montaza na lamelata, pa i od nivnoto usoglasuvanje ko sto ti rekol prviot majstor. Inaku koga toj menuval mozel priblizno da utvrdi vo kakva sostojba e zamaecot so pregled na povrsinata a negovite federi kolku se istroseni, so vrtenje vo levo (so raka) na prvata negova ploca koja ne bi trebalo da moze da se svrti za poveke od 3-4 zapci na rabot. Vaka sega moze samo da se pretpostavuva, pa predlog mi e da go vozis 1000-2000 km i ke vidis kako odi. A toa deka ke ja osteti radilicata nema vrska (teoriski, e nesto malku pooptovarena no ne dovlno da se osteti, mnogumina DMF go zamenuvaat so obicen zamaec). Ako ne biduva, tresenjeto se zgolemuva, osobeno pri gasenje na motorot i menuvanje brzini, togas nov zamaec sekako ne ti gine.

Кога менував сет го прашав,дали и замаецот е за менување..рече ок е.Што понатаму незнам,секој мајстор различно толкува..
Автоматски споено мислење:

Немора да значи дека мора да се менува замаецот. 100.000 км поминав со нов сет ламела а стариот замаец и сеуште си тера без никакво тресење чукање и слично. Пежо 308

Имаше ли проблеми со тресење на поаѓање и под мал гас?
 
Последно уредено:
Кога менував сет го прашав,дали и замаецот е за менување..рече ок е.Што понатаму незнам,секој мајстор различно толкува..
Автоматски споено мислење:



Имаше ли проблеми со тресење на поаѓање и под мал гас?
Воопшто не, никогаш
 
користел ли некој ваков уред за затоплување во кола?Некако шкакливо ми стое само како реклама ..ми е потребно за 3-4 часа во ден..греач.jpgгреач.jpg
 
користел ли некој ваков уред за затоплување во кола?Некако шкакливо ми стое само како реклама ..ми е потребно за 3-4 часа во ден..Прегледај го приврзокот 397842Прегледај го приврзокот 397842

па имаш греење у секоја кола, поправи го казанчето или што и да ти е проблемот и ќе ти грее.
 
па имаш греење у секоја кола, поправи го казанчето или што и да ти е проблемот и ќе ти грее.
сосем друго е проблем и ми треба мислење од некој што користел ваков производ дали е задоволен и воопшто грее.
 
сосем друго е проблем и ми треба мислење од некој што користел ваков производ дали е задоволен и воопшто грее.

Друже не може да грее. ова има сто вати макс, е замисли ламба од старите од сто вати колку грее, толку и ова ќе грее...ова е ко тој рускиот модификатор на масло што викаа ремонт заменувал на времето, смешки
 
Da, nema da vrsi golema rabota. Ako e na pr. 100 W tolku i ke gree, ako e 200 nesto i ke se oseti kaj vozacot ama na ugasen motor brzo ke go isprazni akumulatorot a pri vozenje ke go go optovaruva alternatorot za 3x poveke od na pr.glavnite svetla i pak moze da dojde do praznenje na accuto. Dopolnitelnbo greenje koe vrsi rabota (na pr. Webasto) e skapo i trosi gorivo. Taka da sepak najdobra opcija ti e da go popravis seriskoto greenje.
 
Имаше ли проблеми со тресење на поаѓање и под мал гас?


Може да е од држачите на моторот. Појди кај мајсторот што менувал, нека го поднамести моторот на држачите...држачите се стегаат одкако моторот добро ќе налегне на нив. Значи на гуми колата, на рамно место, и послем се стегаат, некој мајстори ги стегаат кога колата е крената една страна или навалена и ова не е правилно, може да тресе послем зошто еден држач е повеќе под терет (набиен и така стегнат).

А ако бил некадарен мајсторот ептен ништо чудно и да скинал некој држач.
 
Може да е од држачите на моторот. Појди кај мајсторот што менувал, нека го поднамести моторот на држачите...држачите се стегаат одкако моторот добро ќе налегне на нив. Значи на гуми колата, на рамно место, и послем се стегаат, некој мајстори ги стегаат кога колата е крената една страна или навалена и ова не е правилно, може да тресе послем зошто еден држач е повеќе под терет (набиен и така стегнат).

А ако бил некадарен мајсторот ептен ништо чудно и да скинал некој држач.
Da, imas pravo, ponekogas majstorite znaat i toa, stom javi nekoi vibracii namesto drzaci da davaat dijagnoza deka e dupliot zamaec.
 
Може да е од држачите на моторот. Појди кај мајсторот што менувал, нека го поднамести моторот на држачите...држачите се стегаат одкако моторот добро ќе налегне на нив. Значи на гуми колата, на рамно место, и послем се стегаат, некој мајстори ги стегаат кога колата е крената една страна или навалена и ова не е правилно, може да тресе послем зошто еден држач е повеќе под терет (набиен и така стегнат).

А ако бил некадарен мајсторот ептен ништо чудно и да скинал некој држач.

Mожеби логично ќе обрнам внимание и на држачите..
Автоматски споено мислење:


Лаик сум,пообјасни..буфери?
 
Mожеби логично ќе обрнам внимание и на држачите..
Автоматски споено мислење:



Лаик сум,пообјасни..буфери?
полуосовината.....од мењачот до тркалото.
 
Mожеби логично ќе обрнам внимание и на држачите..
Автоматски споено мислење:



Лаик сум,пообјасни..буфери?
Kako sto spomna gjoko. Poluosovinata desna da se proveri i nutot fakticki maloto lagerce. To kosta 900 denari a praj golem problem. Mozi da tresi,zuja,da tropka...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom