Toa pretpostavuvam, moraat da ispolnuvaat nekoi standardi za kvalitet, inaku japoncite nema da im dadat da pravat toyoti, isto iphone e amerikanski se proizveduva vo kina ama spored nekoi standardi, i tie standardi mora da se ispolneti za da imaat zaednicki biznis. Vo Kina se proizveduva i originalniot Casio, mn malku modeli se made in japan, i ako se nekoi treba da se prasas dali se orginal. Za renoto mene voopsto ne mi lici na francuska kola poveke mi lici na turska, posebno toa fluensot ednas se vozev, mislam deka sekoj fiat e podobar.
Iskreno mislam deka e najdobro da vnimavas na brendot, ima i istocni marki dobri i zapadni, jas mislam deka poveke vredat istocnite, pali vozi se, megjutoa ne samo japonskite vo posledno vreme kvalitetot prvo se preseli vo Korea, a sega posledno i vo Kina. I ne samo za koli i za televizori imase najdobri televizori Sony, pa dojdoa korejskite LG, Samsung, e sega ke vladeat Tcl i Hisense.
Факт е дека азијските производители се поквалитетни и не само во автоиндустрија туку и општо во секој сегмент особено електроника. Јапонија и Кореја веќе имаат изградено имиџ во автоиндустријата а наскоро и Кинезиве кога ќе почнат со електрични возила, тоа ќе биде прилив како со телефониве, и еве се покажа дека Кина е 3-та земја во светот по производство на автомобили. Сигурен сум дека за краток период ќе има доста кинески коли по патиштава, и веќе се забележуваат, кинезите се вредни, само овие западов му ставаат фобија на народот дека кинеско не чини оти овие се комунисти а овие капиталисти, и да му работат без пари, ехе.
Тојота е најквалитетен и најпродаван бренд, за европа се произведува тука на наше тло, и во Англија, Турција, Франција, Чешка, и моторите во Полска. И пак и пак е најдоверлив бренд, секоја им чест. Само ние сме такви скептични демек ако е од Турција нее иста ко домашната, а она спија, масивна конструирана итн. Единствен проблем за јапан и кореја е достапноста на делови, потешко е за разлика од ЕУ коли иако и овие се праат во ЕУ, особено кај нас па, уби боже, не дај боже да ти затреба каросериски дел, или ќе те одерат или го нема, а од нови делови има ама немаш избор ефтино/скапо, или е скапо или е ефтино. А Грција има се и сешто, грците возат доста азијски коли особено Тојота, таму Тојота е застапена ко кај нас ФауВе. А кај нас за ЕУ коли, особено еве ФауВе Голф имаш делој на секој чекор и скапи и ефтини, и тоа е предност, ама пак Голф нее на рангот по квалитет како Тојота иако Тојота е турска. Плус дизеливе се истрошени убиени од возење и само за оправки, де дпф, де турбо, егр, не дај боже замаец, дизни, сензори бла бла.
Да не знае човек што да купи. Во план мие за некоја година да ја менам Маздава, дека 20год возам Мазда и ко досадно е. Во план е Голф 6 ТДИ или пак нешто азијско, тешко да се одлучи човек. Од една страна душава ми вика земи Голф да пробам дека неам возено а и имаш се и сешто за него, а од друга страна земи јапонско нема да се заебаваш со дпф, замајци, сензори и разни други глупости, пали вози само ама па за овие да тие страв да не те слупа некој па кај ќе бараш браници, врати хаха