Најлошо е кога некој е половично информиран или незнае да прочита убаво.....
Ги покачува вртежите од 850 на 1000 кога е во лер, а пишав јасно и читко дека
DPF регенерација е процес што возачот не би требало ни да го почуствува во вожња. Во вожња пријателе, ако возиш на 2000 во 4та брзина ти незнаеш дали колата прави регенерација или не (имаш интернет може да го искористиш за да се доинформираш), а вртежот се покачува од 850 на 1000 од причина ако возиш градска трни/застани, да не го прекине туку да го забави процесот исто така и Start&Stop функцијата се гаси привремено за да не го прекине процесот.
И пак пријателе пред да се правиш паметен прочити и информирај се за твое добро. Производителот ти гарантира дека до 200 000км, DPF ќе работи "беспрекорно" а после тоа нема да филтрира честички како шо треба. Исто како и други заменски делови, така и DPF-от си има препорачлива км. после кога треба да се смени.
Едуцирај се, не е на одмет