Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Na vremeto so fico od 25ks site po pletvar nakacuvaa, sea pa i na korsi maani se naogjalo ko devojceto da ke se trka so korsa.
Ustvari deneska bas na jutub vidov korsa c so 525ks :D
epa vozi si ti fico i ne na pletvar, na shar planina kaci se :D
Eve neka kupi 1.2 corsa i neka proba ugornica strmna ke pravime pak muabet :)
Автоматски споено мислење:

Дали ме читаш што воопшто пишувам јас или што е проблемот? Пишав јасно и кратко, 1.2 БЕЗ ПЛИН.
Abe neka vozi bez lpg ne forsiram nisto, samo i bes lpg ugornici teskooo x(
 
Abe neka vozi bez lpg ne forsiram nisto, samo i bes lpg ugornici teskooo x(
Ако збориме за градско количе според мене и 1.2 не е лошо.
Баш ме интересира за какви угорници мислиш дека 1.2 бензин би имал проблем да ги искачи? :D
 
Ne znam sto mu e iskreno, deckoto kaza deka e za devojce pocetnik i gradska voznja, ovoj zboruva za ugornici i tromava, kilava. Corsa e definicija za gradsko vozilo, fakt.
 
Ако збориме за градско количе според мене и 1.2 не е лошо.
Баш ме интересира за какви угорници мислиш дека 1.2 бензин би имал проблем да ги искачи? :D
Со 3ца во кола со клима плетваро со 3та нема да го качи. Башка троши исто како 1.4.
1.4 е далеку по снажен и пожилав мотор за разлика од 1.2 и 1.2 недај боже да прегреј фрлиго цел мотор. Сега е почетник возач но за неколку месеци сигурно ќе вози и на отворено.
 
Golf 6 ,2010 g ,menuvacot ponekoj pat pri vozenje ne ufrluva - ili mn.tesko vo 1-va ,osobeno pri poadjanje na semafor (nezgodno pozadi dr.vozaci reagiraat ) iso i vo rikverc se slucuva.
Moram da ufrlam vo 2-ra i potoa se ufrla vo 1 -va. Care ?
 
Golf 6 ,2010 g ,menuvacot ponekoj pat pri vozenje ne ufrluva - ili mn.tesko vo 1-va ,osobeno pri poadjanje na semafor (nezgodno pozadi dr.vozaci reagiraat ) iso i vo rikverc se slucuva.
Moram da ufrlam vo 2-ra i potoa se ufrla vo 1 -va. Care ?
Или шалтерот или сихронот е оштетен.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: bo1
Некој шо има искуство со Hyundai Tucson 1.6 бензинец да сподели овде .. потрошња, издржливост, цени за одржување во овластени сервиси итн .. секоја информација е добредојдена. Зборувам за серии над 2016 произведени.
 
Golf 6 ,2010 g ,menuvacot ponekoj pat pri vozenje ne ufrluva - ili mn.tesko vo 1-va ,osobeno pri poadjanje na semafor (nezgodno pozadi dr.vozaci reagiraat ) iso i vo rikverc se slucuva.
Moram da ufrlam vo 2-ra i potoa se ufrla vo 1 -va. Care ?


90 % e мењачот внатре оштетен...стандард болка на vw групација од тоа време...чаре друг половен мењач да се најде или носи го твојот кај златко-брада во лисиче да ти го оправи, али нема да е евтино.
 
Последно уредено:
Колку е точна оваа информација од Тојота МК за 10 години гаранција, кои се тие скриени букви што не ги кажуваат? Пошто вака ако гледаш се исплаќа еден АјГо, јарис, корола хечбек да се земе и да се вози до 2032ра за некоја градска вожња. Знам дека Тојота се познати по својата доверливост и квалитет, е сега не знам какви им се сервисите во Албанија, Македонија, Бугарија.
Тие 10 години гаранција се условени да мењаш сфе у овластен сервис што значи : мал сервис 200 евра само за мењање уље и филтер, после на две години инспекција со мењање на глицерин и филтер за гориво плус 400-500 евра. За 10 години ќе лупнеш:
10* 200 евра= 2000 евра за уље (сам да го смениш за 10 години да те кошта 300 евра)

Инспекции: 5* 400 евра = 2 000 евра. (Материјал 200 евра)


Сума сумарум:

1700 евра плус 1800 евра = 3500 евра.

Ќе имаш квар од 3500 евра за 10 години на сеуште ненаправени 10 години кола???

Ова грубо пресметано, али сепак можеби грешам.

Распрашај се колку кошта менување на уље, годишно, колку филтер за гориво, глицерин, испекција за корозија итн. Па направи си ја сметката.
 
Тие 10 години гаранција се условени да мењаш сфе у овластен сервис што значи : мал сервис 200 евра само за мењање уље и филтер, после на две години инспекција со мењање на глицерин и филтер за гориво плус 400-500 евра. За 10 години ќе лупнеш:
10* 200 евра= 2000 евра за уље (сам да го смениш за 10 години да те кошта 300 евра)

Инспекции: 5* 400 евра = 2 000 евра. (Материјал 200 евра)


Сума сумарум:

1700 евра плус 1800 евра = 3500 евра.

Ќе имаш квар од 3500 евра за 10 години на сеуште ненаправени 10 години кола???

Ова грубо пресметано, али сепак можеби грешам.

Распрашај се колку кошта менување на уље, годишно, колку филтер за гориво, глицерин, испекција за корозија итн. Па направи си ја сметката.
Da ne gi pomesa nesto germanskite ceni so makedonskite. Nema sansi promena na ulje da e 200evra vo Toyota vo Mk.
Obicno garanciite na vozilata vazat bez razlika kade go servisiras se dodeka go servisiras spored toa sto proizboditelot go ima propisano.

Edit: Sea vidov deka uslov za garancijata e da bide servisirano vo Toyota ovlasten servis.
 
Последно уредено:
Da ne gi pomesa nesto germanskite ceni so makedonskite. Nema sansi promena na ulje da e 200evra vo Toyota vo Mk.
Obicno garanciite na vozilata vazat bez razlika kade go servisiras se dodeka go servisiras spored toa sto proizboditelot go ima propisano.
Иди докажи го тоа во Македонија. Ти забораи чедо од каде избега.

Иначе германските цени со македонските цени во некои овластени сервиси се исти.
 
Иди докажи го тоа во Македонија. Ти забораи чедо од каде избега.

Иначе германските цени со македонските цени во некои овластени сервиси се исти.
Колку што знам во регуларниот дел од гаранцијата, во првите 3 години ти следува и еден сервис годишно, за продолжиот дел ог гаранцијата не. Е сега не знам дали е исто и кај нас.
 
Da ne gi pomesa nesto germanskite ceni so makedonskite. Nema sansi promena na ulje da e 200evra vo Toyota vo Mk.
Obicno garanciite na vozilata vazat bez razlika kade go servisiras se dodeka go servisiras spored toa sto proizboditelot go ima propisano.

Edit: Sea vidov deka uslov za garancijata e da bide servisirano vo Toyota ovlasten servis.
На мој другар на времето Мазда(CX-7) овластениот сервис му бараше да прави редовен сервис на 5000 км, а во ЕУ на таа кола е на 30 000 км

па види сеа....
 
На мој другар на времето Мазда(CX-7) овластениот сервис му бараше да прави редовен сервис на 5000 км, а во ЕУ на таа кола е на 30 000 км

па види сеа....
Toyota u mk bara sekoi 15000km ili ednas godisno.
 
Дали знаете некој добар мајстор што дијагностицира/поправа или менува греачи на седишта?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom